Автор |
Съобщение |
sachma
Фиат фанатик
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 8:50 pm Мнения: 908 Местоположение: София/Добрич
|
 Неизправност акумулатор?
Та значи имам следния проблем-странно защо по + на акумулатора от известно време почна да се появява една бяла слуз :!: ,която като забравя да я махна и я пооставя става на бял прах :!: .Доскоро беше само на +, ма гледам вече че излязло и на -!Махам го и то пак се появява  Клемите имат добър контакт, всичко точно, акумулаторът е зареден.На някой случвало ли се е?
_________________ N.Y. State of Mind
|
Чет Юни 22, 2006 8:52 pm |
|
 |
Petrov
|
И при мен го има и ми казаха, че било нормално да се окислява, въпреки, че на мен не ми се вярва.
|
Чет Юни 22, 2006 10:17 pm |
|
 |
pakumba
Фиат идол
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 3:33 pm Мнения: 1330 Местоположение: София/Добрич
|
нормално е. като го почистите ги омажете обилно с грес и няма да има проблеми
|
Чет Юни 22, 2006 10:29 pm |
|
 |
sachma
Фиат фанатик
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 8:50 pm Мнения: 908 Местоположение: София/Добрич
|
Хм...не знам дали е нормално преди да го заредя го нямаше това!
_________________ N.Y. State of Mind
|
Чет Юни 22, 2006 11:51 pm |
|
 |
FIAT 125s
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Дек 04, 2005 12:27 pm Мнения: 163 Местоположение: Стара Загора
|
pakumba написа: нормално е. като го почистите ги омажете обилно с грес и няма да има проблеми
Стар и ефективен номер.Обмажете си с грес клемите и няма да имате проблем. :mrgreen:
П.С Може и да не е толкова обилно. 
_________________ 125s/1600ccm/100ps
|
Чет Юни 22, 2006 11:54 pm |
|
 |
Korun
|
FIAT 125s написа: pakumba написа: нормално е. като го почистите ги омажете обилно с грес и няма да има проблеми Стар и ефективен номер.Обмажете си с грес клемите и няма да имате проблем. :mrgreen: П.С Може и да не е толкова обилно. 
Да, ама графитна. Иначе може и проблемчета да се появят.
Според мен, най-добре с технически вазелин.
|
Пет Юни 23, 2006 12:00 am |
|
 |
sachma
Фиат фанатик
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 8:50 pm Мнения: 908 Местоположение: София/Добрич
|
Няма ли да прееба акумулатора така?
_________________ N.Y. State of Mind
|
Пет Юни 23, 2006 12:03 am |
|
 |
Korun
|
На предната си кола мажех клемите на акумулатора с технически вазелин всяка година и нямах никакви проблеми.
|
Пет Юни 23, 2006 12:16 am |
|
 |
zfa159
Фиат фанатик
Регистриран на: Пон Яну 09, 2006 11:45 pm Мнения: 926 Местоположение: София 15 Младост
|
Няма нищо да преебеш спокойно  .Така е по-зле защото нарушаваш контакта между клемите на акомулатора и кабелите и се появява още и още такова слузесто.То се появява при не много добър контакт така че докато е време си свали клемите,зачисти ги хубаво както тези на акомулатора така и тези на кабелите и ги намажи с грес (техническа или не) или технически вазелин,стегни си ги както трябва,намажи ги пак малко и няма да имаш никакви проблеми.
_________________ Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire 41kW Autogas
|
Пет Юни 23, 2006 12:50 am |
|
 |
sachma
Фиат фанатик
Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 8:50 pm Мнения: 908 Местоположение: София/Добрич
|
Ами досега не сам ги мазал с нищо само ги чистих, ма като гледам доста гора ме съветвате, ще взема да ги намажа 
_________________ N.Y. State of Mind
|
Пет Юни 23, 2006 12:53 am |
|
 |
zfa159
Фиат фанатик
Регистриран на: Пон Яну 09, 2006 11:45 pm Мнения: 926 Местоположение: София 15 Младост
|
Е ние затова ти го казваме за да ги намажеш и да си нямаш ядове  .Моето Типо си дойде с намазани и сега като е с нов акомулатор си работи идеално и няма грам такава гнус.Иначе всяка кола го образува това и в даден момент спира да пали както трябва защото тая гадост съсипва контакта между клемата и акумулатора и дотам....
_________________ Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire 41kW Autogas
|
Пет Юни 23, 2006 1:07 am |
|
 |
FIAT 125s
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Дек 04, 2005 12:27 pm Мнения: 163 Местоположение: Стара Загора
|
Фиата ми е '81 набор :mrgreen: И още от тогава баща ми а после и аз(от'90) мажем клемите с грес и досега са като нови.Така че мажи ,не се притеснявай.
П.С. С вазелин също е добре.
_________________ 125s/1600ccm/100ps
|
Съб Юни 24, 2006 4:26 pm |
|
 |
Pecho
Фиат маниак
Регистриран на: Съб Окт 15, 2005 4:11 pm Мнения: 674 Местоположение: София, Илинден
|
А ако все още имаш някакви съмнения, прочети тази статия на Popular Mechanics (Basic Battery Care): http://www.popularmechanics.com/automotive/sub_care_sat/1608582.html (дори и да не отбираш английски, има картинка) 
_________________ FIAT Brava 1.8 16V ELX
|
Съб Юни 24, 2006 7:33 pm |
|
 |
brat_John
Фиат маниак
Регистриран на: Чет Юни 09, 2005 5:14 pm Мнения: 733 Местоположение: Русе
|
Много хубаво е показано на картинката. Измиваш клемите най-напред с сапунка, тъй като това е киселина, а сапуна е основа и се неутрализират. После намазваш лекичко с грес или технически вазелин и пей сърце. От време на време повтаряй процедурата с намазването като видиш, че клемите изсъхват!
_________________ FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
|
Съб Юни 24, 2006 9:09 pm |
|
 |
pakumba
Фиат идол
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 3:33 pm Мнения: 1330 Местоположение: София/Добрич
|
абе маниаци, какви вазелини какви витамини аспирини. това е желязо, нищо няма д аму стане ако го намажете с грес не се излагайте. когато клемите имат досег с въздуха се окисляват и се нарушава контакта между тях, като нищо след 6 месеца няма да можеш да запалиш една сутрин-ако не ги почистиш и омажеш с грес. а това, че се окислявали като нямало добър контакт :mrgreen: - имам 1 акумулатор, седи от известно време неизползван в нас. свалих го чист/сравнително нов просто/ и от седенето в нас ако беше хванал "мухъл" така че не е от контакта
|
Съб Юни 24, 2006 10:40 pm |
|
|