| Автор | Съобщение | 
        
			| sachma Фиат фанатик 
					Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 8:50 pm
 Мнения: 908
 Местоположение: София/Добрич
   |   Неизправност акумулатор?Та значи имам следния проблем-странно защо по + на акумулатора от известно време почна да се появява една бяла слуз :!: ,която като забравя да я махна и я пооставя става на бял прах :!: .Доскоро беше само на +, ма гледам вече че излязло и на -!Махам го и то пак се появява    Клемите имат добър контакт, всичко точно, акумулаторът е зареден.На някой случвало ли се е?_________________
 N.Y.  State of Mind
 
 
 | 
		
			| Чет Юни 22, 2006 8:52 pm | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Petrov 
					
				   | И при мен го има и ми казаха, че било нормално да се окислява, въпреки, че на мен не ми се вярва. 
 
 | 
		
			| Чет Юни 22, 2006 10:17 pm | 
					
					 | 
	
	
		|  | 
	
			| pakumba Фиат идол 
					Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 3:33 pm
 Мнения: 1330
 Местоположение: София/Добрич
   | нормално е. като го почистите ги омажете обилно с грес и няма да има проблеми 
 
 | 
		
			| Чет Юни 22, 2006 10:29 pm | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| sachma Фиат фанатик 
					Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 8:50 pm
 Мнения: 908
 Местоположение: София/Добрич
   | Хм...не знам дали е нормално преди да го заредя го нямаше това! _________________
 N.Y.  State of Mind
 
 
 | 
		
			| Чет Юни 22, 2006 11:51 pm | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| FIAT 125s Кара Фиатче 126 
					Регистриран на: Нед Дек 04, 2005 12:27 pm
 Мнения: 163
 Местоположение: Стара Загора
   | pakumba написа: нормално е. като го почистите ги омажете обилно с грес и няма да има проблемиСтар и ефективен номер.Обмажете си с грес клемите и няма да имате проблем. :mrgreen:
 П.С Може и да не е толкова обилно.  _________________
 125s/1600ccm/100ps
 
 
 | 
		
			| Чет Юни 22, 2006 11:54 pm | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Korun 
					
				   | FIAT 125s написа: pakumba написа: нормално е. като го почистите ги омажете обилно с грес и няма да има проблемиСтар и ефективен номер.Обмажете си с грес клемите и няма да имате проблем. :mrgreen: П.С Може и да не е толкова обилно.  Да, ама графитна. Иначе може и проблемчета да се появят.
 Според мен, най-добре с технически вазелин.
 
 | 
		
			| Пет Юни 23, 2006 12:00 am | 
					
					 | 
	
	
		|  | 
	
			| sachma Фиат фанатик 
					Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 8:50 pm
 Мнения: 908
 Местоположение: София/Добрич
   | Няма ли да прееба акумулатора така? _________________
 N.Y.  State of Mind
 
 
 | 
		
			| Пет Юни 23, 2006 12:03 am | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Korun 
					
				   | На предната си кола мажех клемите на акумулатора с технически вазелин всяка година и нямах никакви проблеми. 
 
 | 
		
			| Пет Юни 23, 2006 12:16 am | 
					
					 | 
	
	
		|  | 
	
			| zfa159 Фиат фанатик 
					Регистриран на: Пон Яну 09, 2006 11:45 pm
 Мнения: 926
 Местоположение: София 15 Младост
   | Няма нищо да преебеш спокойно   .Така е по-зле защото нарушаваш контакта между клемите на акомулатора и кабелите и се появява още и още такова слузесто.То се появява при не много добър контакт така че докато е време си свали клемите,зачисти ги хубаво както тези на акомулатора така и тези на кабелите и ги намажи с грес (техническа или не) или технически вазелин,стегни си ги както трябва,намажи ги пак малко и няма да имаш никакви проблеми._________________
 Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire 41kW Autogas
 
 
 | 
		
			| Пет Юни 23, 2006 12:50 am | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| sachma Фиат фанатик 
					Регистриран на: Съб Фев 04, 2006 8:50 pm
 Мнения: 908
 Местоположение: София/Добрич
   | Ами досега не сам ги мазал с нищо само ги чистих, ма като гледам доста гора ме съветвате, ще взема да ги намажа  _________________
 N.Y.  State of Mind
 
 
 | 
		
			| Пет Юни 23, 2006 12:53 am | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| zfa159 Фиат фанатик 
					Регистриран на: Пон Яну 09, 2006 11:45 pm
 Мнения: 926
 Местоположение: София 15 Младост
   | Е ние затова ти го казваме за да ги намажеш и да си нямаш ядове   .Моето Типо си дойде с намазани и сега като е с нов акомулатор си работи идеално и няма грам такава гнус.Иначе всяка кола го образува това и в даден момент спира да пали както трябва защото тая гадост съсипва контакта между клемата и акумулатора и дотам...._________________
 Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire 41kW Autogas
 
 
 | 
		
			| Пет Юни 23, 2006 1:07 am | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| FIAT 125s Кара Фиатче 126 
					Регистриран на: Нед Дек 04, 2005 12:27 pm
 Мнения: 163
 Местоположение: Стара Загора
   | Фиата ми е '81 набор :mrgreen:  И още от тогава баща ми а после и аз(от'90) мажем клемите с грес и досега са като нови.Така че мажи ,не се притеснявай.    П.С. С вазелин също е добре._________________
 125s/1600ccm/100ps
 
 
 | 
		
			| Съб Юни 24, 2006 4:26 pm | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Pecho Фиат маниак 
					Регистриран на: Съб Окт 15, 2005 4:11 pm
 Мнения: 674
 Местоположение: София, Илинден
   | А ако все още имаш някакви съмнения, прочети тази статия на Popular Mechanics (Basic Battery Care): http://www.popularmechanics.com/automotive/sub_care_sat/1608582.html  (дори и да не отбираш английски, има картинка)   _________________
 FIAT Brava 1.8 16V ELX
 
 
 | 
		
			| Съб Юни 24, 2006 7:33 pm | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| brat_John Фиат маниак 
					Регистриран на: Чет Юни 09, 2005 5:14 pm
 Мнения: 733
 Местоположение: Русе
   | Много хубаво е показано на картинката. Измиваш клемите най-напред с сапунка, тъй като това е киселина, а сапуна е основа и се неутрализират. После намазваш лекичко с грес или технически вазелин и пей сърце. От време на време повтаряй процедурата с намазването като видиш, че клемите изсъхват! _________________
 FIAT  Tipo  Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
 ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
 
 
 | 
		
			| Съб Юни 24, 2006 9:09 pm | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| pakumba Фиат идол 
					Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 3:33 pm
 Мнения: 1330
 Местоположение: София/Добрич
   | абе маниаци, какви вазелини какви витамини аспирини. това е желязо, нищо няма д аму стане ако го намажете с грес не се излагайте. когато клемите имат досег с въздуха се окисляват и се нарушава контакта между тях, като нищо след 6 месеца няма да можеш да запалиш една сутрин-ако не ги почистиш и омажеш с грес. а това, че се окислявали като нямало добър контакт  :mrgreen: - имам 1 акумулатор, седи от известно време неизползван в нас. свалих го чист/сравнително нов просто/ и от седенето в нас ако беше хванал "мухъл" така че не е от контакта 
 
 | 
		
			| Съб Юни 24, 2006 10:40 pm | 
					
					   | 
	
	
		|  |