Дата и час: Пет Юни 20, 2025 11:57 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
проблем с Фиат Брава 
Автор Съобщение

Регистриран на: Вто Май 16, 2006 6:19 pm
Мнения: 4
Местоположение: София 11 Красна Поляна
UNREAD_POST проблем с Фиат Брава
Здравейте, първо поздравления за хубавия форум, надявам се да намеря решение на моя проблем. Става въпрос за автомобил Фиат Брава с двигател 1,4 и 12 клапана. Колата е напълно изрядна с един малък, но много неприятен проблем, а именно че от време на време не иска да пали. Ходила е на какви ли не тестове и диагностики, но в крайна сметка дори и от Ауто Италия не откриха проблем. Това което обаче споменаха е че е възможно някакъв температурен датчик да е заминал или да дава грешна информация и съответно колата да си мисли че е с прегрял двигател и да блокира запалването. Та питането ми е имате ли идея дали по-горното твърдение е вярно, дали може да се намери подобен датчик на разумна цена и дали ако не се намери такъв не може просто въпросния датчик да бъде премахнат от колата и съответно този така неприятен проблем да бъде изолиран. Само искам да споменя, че двигателя няма никакви забележки, така че в никакъв случай този проблем не е от друго естество, най-малкото защото когато колата е студена пали изключително леко и безпроблемно, дори зимата нямаше никакви проблеми. Друго което съм забелязал е че само в горещи дни прави този проблем. В началото си мислех, че наистина прегрява, но температурата на водата не се покачваше над нормата а и като отворя двигателя не ме лъхва убийствена топлина. Ще съм ви благодарен за отговорите!

Поздрави!


Вто Май 16, 2006 6:27 pm
Профил
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 11:25 pm
Мнения: 1315
Местоположение: София 04 Оборище
UNREAD_POST 
Първо - Добре дошъл!

Сега по въпроса... датчика за който са ти говорили се намира на термостата...
За да го диагностицираш трябва да премериш с омметър какво съпротивление има в конкретната ситуация (когато колата не пали)
и да ни кажеш... тук има колеги които знаят какви стойности трябва да има съпротивлението и ще кажат... аз за съжаление не разполагам с такава таблица.
Иначе самия датчик не е скъп и се сменя лесно...

_________________
FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
Изображение


Вто Май 16, 2006 6:36 pm
Профил ICQ
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 11:25 pm
Мнения: 1315
Местоположение: София 04 Оборище
UNREAD_POST 
хмм... оказа се че съм имал такава таблица :)


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
Изображение


Вто Май 16, 2006 6:38 pm
Профил ICQ
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пет Мар 10, 2006 8:21 pm
Мнения: 62
Местоположение: София 09 Лозенец
UNREAD_POST 
Аз по скоро бих заложил на датчика за положение и обороти на коляновия вал.Имал съм 3 идентични проблема и винаги виновен се е оказвал именно той.MAZGAREV не мисля че датчика който споменаваш може да създаде подобен проблем,може да затрудни паленето,но да го направи невъзможен-не.


Вто Май 16, 2006 7:33 pm
Профил

Регистриран на: Вто Май 16, 2006 6:19 pm
Мнения: 4
Местоположение: София 11 Красна Поляна
UNREAD_POST 
Здравейте отново. Първо искам да попитам каква е връзката между температурата ,омовете/съпротивлението/ и запалването. Защото има една подробност този номер/отказа да пали се проявява сега когато е топла. През зимата този проблем го няма. Първоначално колата пали ,карам известно време градско,тя загрява достатъчно но малко бавно и след като спря някъде и загася мотора ,след пет или десет минути не иска да пали. Ще съм ви благодарен ако някой може да помогне.
Поздрав!


Сря Май 17, 2006 10:38 am
Профил
UNREAD_POST 
poseydon написа:
Здравейте отново. Първо искам да попитам каква е връзката между температурата ,омовете/съпротивлението/ и запалването. Защото има една подробност този номер/отказа да пали се проявява сега когато е топла. През зимата този проблем го няма. Първоначално колата пали ,карам известно време градско,тя загрява достатъчно но малко бавно и след като спря някъде и загася мотора ,след пет или десет минути не иска да пали. Ще съм ви благодарен ако някой може да помогне.
Поздрав!


Залагам твърдо за проблем с датчика на Хол (този за положението на коляновия вал). Полупроводников е и точно така отказва. На топла кола не можеш да запалиш. Оставиш ли я за малко да изтине после палиш без ядове.


Сря Май 17, 2006 10:58 am

Регистриран на: Вто Май 16, 2006 6:19 pm
Мнения: 4
Местоположение: София 11 Красна Поляна
UNREAD_POST 
В коя част на мотора е разположен този датчик на Хол и смяната му лесна ли е.


Сря Май 17, 2006 11:37 am
Профил
UNREAD_POST 
Колега, дръпни си Хайнеса - http://www.fiat-bg.com/forum/viewtopic.php?t=5984 там мисля че беше точноо даден датчика на Хол за 1.4. Но защо ли имам спомен от разговор с Христо че датчика не е на Хол, а е магнитно-индукционен?


Сря Май 17, 2006 3:05 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg