 |
|
Дата и час: Пет Юни 20, 2025 11:58 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 11 мнения ] |
|
Браво-Проблем с аларма или електроника ???
Автор |
Съобщение |
trace
Кара кола
Регистриран на: Пет Сеп 16, 2005 1:39 am Мнения: 231 Местоположение: София 02 Красно Село
|
 Браво-Проблем с аларма или електроника ???
Здравейте,
имам следния проблем, който за щастие се появява рядко.
Понякога както си карам изведнъж всичко изключва - светлини, касетофон. Това е за около 1-3 секунди и после се оправя (обаче касетофона, който си е оригиналния, губи настройките за bass, fadder и т.н. Станцийте обаче си ги помни)
Дотук добре. Обаче на 3 пъти изключва и двигателя и спирам насред път. И край - не мога да запаля повече. От таблото се чува някакъв странен звук като жужене. И копчетата на дистанционното за алармата не работят. Просто нищо не можеш да направиш, обикновено се оправя само след 10 мин.
Та имам някакви съмнения, че е от алармата (Mark, за 75лв. някъде я взех), но все пак имал ли е някой подобни проблеми ?
|
Чет Мар 02, 2006 4:37 pm |
|
 |
kluchar
Фиат идол
Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 12:48 am Мнения: 2021 Местоположение: София 10
|
 аларма
1Ами ако алармата прекъста някая токова верига може да има мроблем . 2С ъщо клеими зат стартерния ключ. 3 Лошо закрепени претпазители .
4Провери и ако имаш имобилаизер дали неди пише CODE . Абе от много работи поже да е . Ако трябва иди да видят и Компютара. Мога да ти кажа един . На новия пят от Военна балница към Красна поляна като се спускаш надолу от дясно.
_________________ За PUNTO http://ftp.fiat-club.org.ua/ и FIAT http://fiat.comnet.bg/ Купе http://www.polak.ch/coupemanual/ http://ftp.fiat-club.org.ua/Manuals/ http://instrukcje.fiat.pl/index.php/listing/fiat
|
Нед Мар 05, 2006 1:21 am |
|
 |
Ferrari
|
Прилича повече на проблем в контактния ключ.
|
Нед Мар 05, 2006 2:21 am |
|
 |
Bobywm
Кара детска количка
Регистриран на: Вто Мар 14, 2006 4:51 pm Мнения: 11 Местоположение: София 07 Слатина
|
Дотук нито един от отговорите не се доближава до истината :roll:
Вероятно става дума за: 1)Хлабави клеми на акумулатора; 2)Разхлбена гайка в разпределителната кутия до акумулатора; 3)Хлабава маса на купето
Ако не можеш да се пребориш сам - 0899144868 
|
Вто Мар 14, 2006 5:24 pm |
|
 |
gdd55
|
щом и кастофона гасне ХЛАБАВИ клеми на кумолатора.Или клемите не правят хубав контакт,намажи ги с грес ако не са хлабави.Греста е електропроводима
|
Вто Мар 14, 2006 6:18 pm |
|
 |
Bobywm
Кара детска количка
Регистриран на: Вто Мар 14, 2006 4:51 pm Мнения: 11 Местоположение: София 07 Слатина
|
Цитат: намажи ги с грес ако не са хлабави.Греста е електропроводима
Греста НЕ Е електро проводима и не се лъжи да мажеш клемите! Има си специална смазка за целта, но не вярвам да намериш отнякъде. Във всички случаи греста вреди, ако влезе вътре, между клемите и полюсите на акумулатора :(
|
Пет Мар 17, 2006 4:47 pm |
|
 |
Ferrari
|
Bobywm написа: Цитат: намажи ги с грес ако не са хлабави.Греста е електропроводима Греста НЕ Е електро проводима и не се лъжи да мажеш клемите! Има си специална смазка за целта, но не вярвам да намериш отнякъде. Във всички случаи греста вреди, ако влезе вътре, между клемите и полюсите на акумулатора :(
Пак е грес, но се казва графитна. Мисля че може да се намери по магазините. Различава се от нормалната само по това че вътре има много графитни частици, а те вече са прводими.
|
Пет Мар 17, 2006 5:29 pm |
|
 |
mnaumov
Кара Симсонка
Регистриран на: Пон Авг 29, 2005 9:48 pm Мнения: 53 Местоположение: Сливен
|
Мисля, че в случая няма значение дали греста е електропроводима важното е да предпазва клемите от окисляване. Ако трябва да бъда честен на Типото ме бяха посъветвали да ги намажа с възелин (това е универсално мазило) и три години никакъв проблем.
_________________ ___________________
Marea 1.9 TD 100 Weekend ELX
|
Пет Мар 17, 2006 10:31 pm |
|
 |
yan
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Сеп 18, 2005 11:19 am Мнения: 67 Местоположение: Бургас
|
Аз имах същия проблем и се оказа че клемата на плюса на акумулатора ми е хлабава. Беше натегната до последно и пак мърдаше.
Посъветваха ме да ходя да ми оправят буксата на акумулатора, правели ги по-големи с олово и не се налагало да слагаш латуни или други щурутии.
За моя голяма радост като го погледнах по-добре се оказа, че просто предишния собственик е натегнал клемата преди да я вкара докрай.
След като я разширих с отверка и натиснах до долу се затегна супер добре и вече не мърда.
|
Сря Апр 05, 2006 7:04 pm |
|
 |
yan
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Сеп 18, 2005 11:19 am Мнения: 67 Местоположение: Бургас
|
Mitko написа: Bobywm написа: Цитат: намажи ги с грес ако не са хлабави.Греста е електропроводима Греста НЕ Е електро проводима и не се лъжи да мажеш клемите! Има си специална смазка за целта, но не вярвам да намериш отнякъде. Във всички случаи греста вреди, ако влезе вътре, между клемите и полюсите на акумулатора :( Пак е грес, но се казва графитна. Мисля че може да се намери по магазините. Различава се от нормалната само по това че вътре има много графитни частици, а те вече са прводими.
Относно греста:
Преди 10 години когато карах още Москвич 412  ползвах грес. Няма значение проводима или непроводима грес слагаш. Целта на греста е да ограничи досътпа на кислород до клемите, за да се избегне окисляването. След като натегнеш клемата добре покрий я с грес и повече не я мисли, но ако клемата е хлабава ще се получи кофти ефект.
|
Сря Апр 05, 2006 7:10 pm |
|
 |
trace
Кара кола
Регистриран на: Пет Сеп 16, 2005 1:39 am Мнения: 231 Местоположение: София 02 Красно Село
|
нямах възможност да пиша досега, но да - оказа се, че е точно от кабелите, оправих го, благодаря ви.
|
Пет Май 12, 2006 10:20 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 11 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |