|
|
Дата и час: Нед Ное 10, 2024 10:42 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 15 мнения ] |
|
Егати проблема! Работи нормално докато загрее после гасне
Автор |
Съобщение |
Борислав
Кара велосипед
Регистриран на: Пет Яну 06, 2006 1:17 pm Мнения: 24 Местоположение: Варна
|
Егати проблема! Работи нормално докато загрее после гасне
Здравейте, имам следния проблем: Колата пали нормално но след като загрее до около 80 градуса угасва и повече не иска да запали. След като истине запалва и работи нормално докато не загрее и угасне отново. Сложих нови свещи, нов палец, ново разпределител. Бобината я замерихме в нормата е, датчина за оборотите и ГМТ също го замерихме и също показва че е в нормите. Реших че е ЕБУ "диджиплекс 2" смених три втора употреба и проблема си стои. Незнам какво друго може да е?
Колега, добре дошъл във форума и моля прочети правилата. Напомням, че писането с главни букви се приема за непочтителен тон във форума. Zaphod
|
Пет Яну 06, 2006 1:46 pm |
|
|
Ferrari
|
Re: ЕГАТИ ПРОБЛЕМА! РАБОТИ НОРМАЛНО ДОКАТО ЗАГРЕЕ ПОСЛЕ ГАСН
Борислав написа: Здравейте, имам следния проблем: Колата пали нормално но след като загрее до около 80 градуса угасва и повече не иска да запали. След като истине запалва и работи нормално докато не загрее и угасне отново. Сложих нови свещи, нов палец, ново разпределител. Бобината я замерихме в нормата е, датчина за оборотите и ГМТ също го замерихме и също показва че е в нормите. Реших че е ЕБУ "диджиплекс 2" смених три втора употреба и проблема си стои. Незнам какво друго може да е?
Датчик на Хол :!:
|
Пет Яну 06, 2006 2:05 pm |
|
|
Борислав
Кара велосипед
Регистриран на: Пет Яну 06, 2006 1:17 pm Мнения: 24 Местоположение: Варна
|
какъв е този датчик на "Хол"?
|
Пет Яну 06, 2006 3:12 pm |
|
|
Ferrari
|
Борислав написа: какъв е този датчик на "Хол"?
Датчика, който подава импулси за оборотите на двигателя към модула "Дигиплекс" (точно от него идва импулса за искрата). Дефекта се характеризира с това, че колата гасне и пали чак като истине. Датчика се намира на ремъчната шайба на коляновия вал. Проверете го.
|
Пет Яну 06, 2006 3:22 pm |
|
|
Zaphod
Член на клуба
Регистриран на: Сря Фев 02, 2005 3:41 pm Мнения: 677 Местоположение: София 20 Връбница
|
Колега, забравили сте да упоменете какъв точно е автомобилът....
_________________ Alles in Ordnung
|
Пет Яну 06, 2006 3:27 pm |
|
|
Борислав
Кара велосипед
Регистриран на: Пет Яну 06, 2006 1:17 pm Мнения: 24 Местоположение: Варна
|
Митко, много ти благодаря за отговора! Ще го проверя датчика пак, макар че при мен (Fiat Tipo 1,4 карбуратор) има само един датчик който се намира от страната на маховика и подава данни и за горна мъртва точка и за оборотите на коляновия вал. Много време търсих втория датчик ))))))) , който би трябвало да е от страната на ремъчната шайба но уви оказа се че е един с две функции. Него го мерих с ом метър и беше в рамните, но знам ли ще взема да го сменя и него. Още веднъж ти благодаря! каква кола караш?
|
Пет Яну 06, 2006 3:40 pm |
|
|
Ferrari
|
Борислав написа: Митко, много ти благодаря за отговора! Ще го проверя датчика пак, макар че при мен (Fiat Tipo 1,4 карбуратор) има само един датчик който се намира от страната на маховика и подава данни и за горна мъртва точка и за оборотите на коляновия вал. Много време търсих втория датчик ))))))) , който би трябвало да е от страната на ремъчната шайба но уви оказа се че е един с две функции. Него го мерих с ом метър и беше в рамните, но знам ли ще взема да го сменя и него. Още веднъж ти благодаря! каква кола караш?
Моята е Tipo 1.6 DOHC 90 коня. До скоро неразпространена в България модификация със странен инжекцион на General Motors.
|
Пет Яну 06, 2006 3:47 pm |
|
|
Zaphod
Член на клуба
Регистриран на: Сря Фев 02, 2005 3:41 pm Мнения: 677 Местоположение: София 20 Връбница
|
Колега, щом с карбураторен автомобил, погледни електронния блок, който се намира на делкото - аз имах такъв проблем с моето Типо - работеше докато загрее и после загасваше - налагаше се да го поливам с бутилка студена вода - веднага след това палеше, но и проблемът беше много дразнещ. Въпросният блок струва ~62 лв. в Александър Ауто.
Митко кара Типо 1.6, двувалка:)
Хехех - изпревари ме ;)
_________________ Alles in Ordnung
|
Пет Яну 06, 2006 3:47 pm |
|
|
Борислав
Кара велосипед
Регистриран на: Пет Яну 06, 2006 1:17 pm Мнения: 24 Местоположение: Варна
|
Благодаря ви момчета, радвам се че намерих този сайт! знам я двувалката един приятел кара такава! аз съм голям почитател на италинските автомобили и противно на разпространеното мнение мога да кажа че те са много здрави и надеждни автомобили. Не си спомням да съм има сериозен проблем с Типото освем тоя! Сигурно няма да ви интересува много но ще пусна в Понеделник резултата дали проблема е идвал от датчика.
|
Пет Яну 06, 2006 3:59 pm |
|
|
stef
Фиат идол
Регистриран на: Пон Май 23, 2005 4:18 pm Мнения: 1403 Местоположение: пловдив
|
Борислав написа: Митко, много ти благодаря за отговора! Ще го проверя датчика пак, макар че при мен (Fiat Tipo 1,4 карбуратор) има само един датчик който се намира от страната на маховика и подава данни и за горна мъртва точка и за оборотите на коляновия вал. Много време търсих втория датчик ))))))) , който би трябвало да е от страната на ремъчната шайба но уви оказа се че е един с две функции. Него го мерих с ом метър и беше в рамните, но знам ли ще взема да го сменя и него. Още веднъж ти благодаря! каква кола караш?
аз имах същия проблем на моето уно и се оказа комутатора или там както се казва , а ти датчика кога си го мерил когато ти направи проблем или на студена кола когато сигурно си работи и показва коректни стойности
_________________ TEMPRA 1.8 SW.SLX
UNO 1.0 FIRE
|
Пет Яну 06, 2006 5:04 pm |
|
|
Борислав
Кара велосипед
Регистриран на: Пет Яну 06, 2006 1:17 pm Мнения: 24 Местоположение: Варна
|
в интерес на истината го мерих навън при около 7-8 градуса и студен двигател, в книгата откъдето взех данните за датчика пишеше стойности при околна температура около 18 градуса
|
Пет Яну 06, 2006 5:10 pm |
|
|
stef
Фиат идол
Регистриран на: Пон Май 23, 2005 4:18 pm Мнения: 1403 Местоположение: пловдив
|
Борислав написа: в интерес на истината го мерих навън при около 7-8 градуса и студен двигател, в книгата откъдето взех данните за датчика пишеше стойности при околна температура около 18 градуса
е да де това имах предвид че ти прави проблем като загрее а ти си го мерил на студено когато всъщност си работи нармално затова си се заблудил че датчика е в изправност
_________________ TEMPRA 1.8 SW.SLX
UNO 1.0 FIRE
|
Пет Яну 06, 2006 5:13 pm |
|
|
Борислав
Кара велосипед
Регистриран на: Пет Яну 06, 2006 1:17 pm Мнения: 24 Местоположение: Варна
|
благодаря ти Стеф, вече питах имат ли нов струва 48,90, утре ще го взема и сменя, дано да е това
приятен уикенд на всички фенове
|
Пет Яну 06, 2006 5:17 pm |
|
|
Yavor
|
Борислав написа: благодаря ти Стеф, вече питах имат ли нов струва 48,90, утре ще го взема и сменя, дано да е това приятен уикенд на всички фенове
Е този датчик ме остави на 28.12 на магистралата.
Спрях на Хепи да хапна - топла кола - после никво палене - нема тоци на бобината и туй е .
2-3 часа буксир до Хасково по тъмно и студено, 59кинта за нов Магнети-Марели и работата се оправи.
Прди 1,5г го сменях - сложих уж EPS - води се хубав ама на. Този чарк би трябвало да изкара поне 6-8 години.
Е..а ми се мамата.
От него ти е проблема.
Внимавай какво купуваш!!!
П.С. Направи уговорка да го върнеш ако не е от него - уж не може, ама може всичко.
|
Пет Яну 06, 2006 6:46 pm |
|
|
Борислав
Кара велосипед
Регистриран на: Пет Яну 06, 2006 1:17 pm Мнения: 24 Местоположение: Варна
|
Благодаря ти Яворе,
Страхотни хора сте вие феновете на фиат:)
приятен уикенд
------
Ще внимавам!
|
Пет Яну 06, 2006 7:18 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 15 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|