|
|
Дата и час: Пет Апр 19, 2024 8:38 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 14 мнения ] |
|
Гасне по време на движение
Автор |
Съобщение |
star21
Кара детска количка
Регистриран на: Съб Апр 04, 2009 8:26 am Мнения: 6 Местоположение: София 14 Искър
|
Гасне по време на движение
Здравейте, всички съфорумци. Имам следният проблем: Карам си колата по магистралата с около 3500-4000 об. Влизам в населено място, оборотите ми падат и колата почва да "гасне" (придърпва). Придърпването се изразя в изгасване на мотора при подаване на газ, светва лампата за инжекциона и рязко пада стрелката на оборотомера. Това се случва само когато колата е достигнала нормален температурен режим и е м/у 1500-3000 об. Колата не гасне на пълно и си работи устойчиво на празен ход. Има газова уредба и на газ историята е същата.
Единственото за което се сещам е датчика на коляновия вал. Чака предложения.
Колата е Фиат Типо 1.6. кода на двигателя е 835С.1000
|
Съб Апр 04, 2009 9:07 am |
|
|
deivid
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Пон Юни 23, 2008 8:45 pm Мнения: 38 Местоположение: Бургас
|
Не мисля че е от там, ами до колкото знам трябва да се провери въздушната клапа дали е наред, дачика на хол(мисля че бршр за регулиране на оборотите) може да прави някви чакмаци. Друго немога да се сетя във момента. Нека тези дето разбират да кажат понеже аз съм във момента ги изучавам тези работи
_________________ My skype is deiv_9191
KaL1taRi*Pr0 Servers
|
Нед Апр 05, 2009 9:58 am |
|
|
star21
Кара детска количка
Регистриран на: Съб Апр 04, 2009 8:26 am Мнения: 6 Местоположение: София 14 Искър
|
Значи, да допълня. Запознат съм с устройството на колата и съответно предназначението на отделните елементи, защото съм ги учил, но това няма нищо общо с практиката за съжаление . Трябва опит. Игнорирал съм един по един всички възможни датчици, за да разбера къде е проблема (колата има газова уредба, а на нея не й трябва информация от всички датчици) и проблема си остава. Единственя датчик, който не мога да махна е този на коляновия вал.
Логиката ти е правилна, но опитай пак
Чудя се дали няма някъде релета и съпротивления, които да се влиаят от температурата и при нагряване да си променят стойностите!?
|
Нед Апр 05, 2009 11:29 am |
|
|
deivid
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Пон Юни 23, 2008 8:45 pm Мнения: 38 Местоположение: Бургас
|
Да така си е теорията много малко ти трябва, повече практика ... За такива работи не съм чувал нито виждал от температурата да прави проблеми на релетата. Погледна ли компа, дали има някоия грешка. Това с коляновия вал мисля че няма нищо общо с твоя проблем. Стапковия мотор... дозирането... Ако не е тия работи, мисля че ще е нещо в тока проблема
_________________ My skype is deiv_9191
KaL1taRi*Pr0 Servers
|
Вто Апр 07, 2009 3:42 pm |
|
|
star21
Кара детска количка
Регистриран на: Съб Апр 04, 2009 8:26 am Мнения: 6 Местоположение: София 14 Искър
|
Сигурен съм, че проблема е по токовете, защото колата гасне за секунда-две, светва ми лампата на инжекциона и рязко ми пада оборотомера. Това е изразено повече на газ и много по-малко на бензин и то само при подовоне на газ.
|
Чет Апр 09, 2009 11:29 am |
|
|
ElPolloLoco
Кара детска количка
Регистриран на: Нед Юни 22, 2008 9:35 am Мнения: 14 Местоположение: Пазарджик
|
Здравейте колеги.Незнам дали ще мога да помогна,но поне да си кажа.Мойто браво правеше сащия проблем и се оказа,че 1та клема на акумолатора е хлабава,след като я затегнах всичко се оправи.
Успех с ремонта!
_________________ Bravo 1,4 12V
|
Чет Апр 09, 2009 2:51 pm |
|
|
deivid
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Пон Юни 23, 2008 8:45 pm Мнения: 38 Местоположение: Бургас
|
ElPolloLoco написа: Здравейте колеги.Незнам дали ще мога да помогна,но поне да си кажа.Мойто браво правеше сащия проблем и се оказа,че 1та клема на акумолатора е хлабава,след като я затегнах всичко се оправи. Успех с ремонта!
хахахаха въйй, ако е от там проблема просто нз каде и със какво да се застрелям
_________________ My skype is deiv_9191
KaL1taRi*Pr0 Servers
|
Чет Апр 09, 2009 4:02 pm |
|
|
hann
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Авг 20, 2007 10:41 pm Мнения: 180 Местоположение: София 02
|
Колега, провери си масите на ЕКУ-то. Имал съм много преживявания като твоето с различни фиати и в повечето случаи се е оказвало че има проблеми с масата. Като изръчкаш колата, вибрациите от двигателя раздвижват масата и лампата на ЕКУ-то примигва и колата забива муцуна или гасне. Даже не се записва и грешка в ЕКУ, което съответно зна4и 4е и компютърната диагностика не решава проблема.
|
Пет Апр 10, 2009 12:07 am |
|
|
star21
Кара детска количка
Регистриран на: Съб Апр 04, 2009 8:26 am Мнения: 6 Местоположение: София 14 Искър
|
Благодаря за отговорите, чакам още предположения. Оказа се, че не гасне от ниско напрежение и търсенето продължава. Ще пробвам клемите на акумулатора, но ECU-то го свалях, така че не би трябвало да е от него.
В интерес на истината, колата почти не се спира. Имам я от 4 год и вече съм изминал 150 хил. км. и то без никакви проблеми, тъй като я карам най-вече по магистрала, дори и окачването не съм й правил. От тази зима обаче, започнаха проблеми и то са направо смешни, но за да ги открия ми трябваше време. Като пример мога да дам: спря ми парното, климатика, перката на радиатора и т.н. Оказа се, че всичко е свързано с окисляване. Явно, тези соли, които се пръскат през зимата по пътищата, разказват играта на колите ни. Извадих всички букси под капака, напръсках с контактен спрей и всичко проработи. Причината за неработоспособноста на парното се оказа окислен 60А-ов предпазител (това е предпазителя до акумулатора).
Предполагам, че и този проблем е от подобно естество, но ........ трябва да се открие :(
.......Проверих акумулатора, не е и от него, но проблема се задълбочава. При подаване на газ, светва лампата на инжекциона и докато не върна газта не изгасва, съответно пък колата, гасне. Вчера ми направи този номер и нарочно не върнах газта, докато не спря на пълно.
|
Съб Апр 11, 2009 9:26 am |
|
|
ivka-1
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пет Сеп 29, 2006 9:58 am Мнения: 95 Местоположение: Димитровград
|
Гасне по време на движение
Значи е Tipo 1,6 ама не си дал годината и се замислям ако е възможно направи тест с Visa по време на движение и виж какво ще ти изпише. Може да се определи по- точно проблема , а защо да е само електрически , аз го имах подобен но не казвам същия и след време се оказа биела която затяга. И аз си минах 130х.км. и колата си летеше и по - нищо не забелязах ,че ще правя основен ремонт, само да вметна , че на светофари ми гаснеше отвреме на време и като я спирах на място перката си въртеше доста време и това накрая преди да спра на място.
_________________ Croma 2000IE CHT,/154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни систими- Dos6.22 , WIN98,WINXP-SP3,Дъно-6LEBMS-T,Процесор Пентиум 1GHz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B Ram 768М/,Bтори акумулатор и UPS, Принтер HP F2180 и трансвертер 150W.Диагностика на колата по време на движение с VISA 1.83 на ABS само , че няма друга естествено.
|
Пон Апр 13, 2009 9:10 pm |
|
|
star21
Кара детска количка
Регистриран на: Съб Апр 04, 2009 8:26 am Мнения: 6 Местоположение: София 14 Искър
|
Не съм дал годината, защото не мисля, че е от голямо значение. Кода на двигателя е по-важен, но щом трябва ще я дам - 1994. Колата е моноинжекция, всичко по нея е на фирмата BOSCH и не съм имал никакви проблеми, до преди няколко седмици. Както казах, проблема е по токовете, защото на оборотомера стрелката пада, все едно съм изгасил контакта. Това, по време на движение, неможе да стане. Дори и да ти изгасне колата, оборотомера няма да тръгне толкова рязко надолу. Интересното е, че го прави само при подовоне на газ. Положението се задълбочава и вече, при рязко подаване на газ, колата изгасва за продължително време и ако не върна газта, може да спре.
|
Пет Апр 17, 2009 8:53 am |
|
|
ivka-1
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пет Сеп 29, 2006 9:58 am Мнения: 95 Местоположение: Димитровград
|
Гасне по време на движение
Намерих някои неща.
1. Оборотомера взема импулси от бобината така ,че си виж кабелите й.
2. Нещата са свързани и с дебитомера , виж и него.
3. Има и реле в двигателния отсек / поне при мен е там / е все пак говоря за Croma-Bosch.
В общи линии е това.
Виж си и снадките на датчика на коляновия вал и маховика.
Най вероятно имаш лоша връзка някъде си..
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Croma 2000IE CHT,/154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни систими- Dos6.22 , WIN98,WINXP-SP3,Дъно-6LEBMS-T,Процесор Пентиум 1GHz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B Ram 768М/,Bтори акумулатор и UPS, Принтер HP F2180 и трансвертер 150W.Диагностика на колата по време на движение с VISA 1.83 на ABS само , че няма друга естествено.
|
Пет Апр 17, 2009 11:03 pm |
|
|
star21
Кара детска количка
Регистриран на: Съб Апр 04, 2009 8:26 am Мнения: 6 Местоположение: София 14 Искър
|
Колега, благодаря ти за изчерпателния отговор. Мойто типо, обаче не е същото. Аз, нямам делко и двигателят ми е с един разпределителен вал. Имам две бобини в един общ блок, с по две извода. Имам, един единствен датчик на коляновия вал, който следи оборотите и съответно положението ГМТ и дава информация на компютъра, той пък от своя страна изчислява количеството гориво и коя бобина, кога да подаде искра. Много елементарно звучи, защото всичко е опростено за сметка на компютъра, на който буксата му е с 35 крачета. Бобината взима сигнал от комп., оборотомера също взима сигнала направо от комп. затова, по едно време си мислех, че той е изпушил, но НЕ.
ОКАЗА СЕ, ЧЕ ПРОБЛЕМА Е В БОБИНАТА.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
Пон Апр 20, 2009 8:52 am |
|
|
zimin
Кара детска количка
Регистриран на: Пон Апр 13, 2009 4:35 pm Мнения: 7 Местоположение: Бургас
|
ElPolloLoco написа: Здравейте колеги.Незнам дали ще мога да помогна,но поне да си кажа.Мойто браво правеше сащия проблем и се оказа,че 1та клема на акумолатора е хлабава,след като я затегнах всичко се оправи. Успех с ремонта!
само да вметна,че и на баща ми алфата "клатеше" обороти на празен ход и в завоите гаснеше...при което остава без хидравлика и спирачките си отиват та проблема се реши по същия начин,зачистихме клемите на акомулатора и сега е 6 точки!
_________________ Fiat Uno 1.3 70hp
|
Вто Апр 21, 2009 6:07 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 14 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|