Дата и час: Нед Сеп 22, 2019 6:54 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
Типо-как се проверява инжектора ,таблица за грешки 
Автор Съобщение
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Пон Дек 22, 2008 10:02 pm
Мнения: 13
Местоположение: Тетевен
UNREAD_POST Типо-как се проверява инжектора ,таблица за грешки
Здравейте съфорумци.Имам си Типо 1.6 двувалка на което не работи инжектора и не знам от него ли е проблема или е от подаваният ток към него.При контакт се подава напрежение около 1 волт , но леко се колебае,когато е запалена колата/на газ/ -същото напрежение.Има ли начин да се разбере къде е проблема - в инжектора или в импулса към него?Другото нещо което ме интересува е има ли начин компютъра сам да си направи диагностика и как.А мнението ми за всички , които не харесват ФИАТ-да покарат малко такъв автомобил и пак да коментират.Това е от личен опит-имах Мерцедес на който частите бяха безбожно скъпи , Рено за което пък изобщо няма да коментирам и накрая ФИАТ /на късмет/ и не искам да го сменям с друг автомобил.


Вто Фев 24, 2009 11:00 pm
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Пон Дек 22, 2008 10:02 pm
Мнения: 13
Местоположение: Тетевен
UNREAD_POST 
Здравейте отново,явно никой не се е сблъсквал с подобен проблем.Това го зарязах,понеже ми излезе по-лоша работа - скъсах агренажният ремък и стана мазало-два клапана изкривени,счупени втулки на тях и така нататък.Обаче това го оправих,само центровката ми бяга и не знам как да я направя,затова и отново ще помоля за помощ-ако някой знае как трябва да са белезите на агренажа ще му бъда благодарен ако помогне.Сега колата да 2500 оборота няма никакъв ряз и после изведнъж се изстрелва ама това не е работа и почна много да гори - 10 газ при положение,че преди гореше 7-8 газ , а и когато е по инерция гърми много и дори гасне и не мога да и оправя оборотите-почти не се регулират.


Вто Май 05, 2009 8:03 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 29, 2006 9:58 am
Мнения: 95
Местоположение: Димитровград
UNREAD_POST 
Виж тези са на Croma 2IE, с два разпределителни и два балансиращи вала.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Croma 2000IE CHT,/154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни систими- Dos6.22 , WIN98,WINXP-SP3,Дъно-6LEBMS-T,Процесор Пентиум 1GHz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B Ram 768М/,Bтори акумулатор и UPS, Принтер HP F2180 и трансвертер 150W.Диагностика на колата по време на движение с VISA 1.83 на ABS само , че няма друга естествено.


Съб Май 09, 2009 2:56 pm
Профил ICQ WWW
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm
Мнения: 5921
Местоположение: София 13 Надежда
UNREAD_POST 
Диагностиката е като на всеки автомобил с ГМ инжекция. Дават се на късо синият и черният проводник на диагностичния куплунг и като дадеш контакт кодовете мигат на таблото в последователен ред. Мисля, че кодовете на грешките ги има във форума. Ще потърся темата и ще ти пиша пак. Двувалка беше първият ми FIAT и познавам идеално мотора. Сега го кара deqnak__ от форума и той също може да ти е много полезен.


ПС: Дюзата все още се произвежда от много американски фирми и се намира на пазара.

_________________
Семейният бутик
The Family Boutique


Нед Май 10, 2009 1:44 pm
Профил ICQ YIM
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Пон Дек 22, 2008 10:02 pm
Мнения: 13
Местоположение: Тетевен
UNREAD_POST 
Благодаря ви за информацията,ремъка се оказа ,че добре съм го направил /след проверка по схемата/.Проблема се оказа лоша центровка - след като и дадох по-голям аванс нещата се оправиха драстично - за 150 км пробег /120 дълго и 30 софийско / ми изгори 12 литра газ,което е почти както си беше преди.Лошото е ,че с бензинови автомобили не съм се занимавал досега и не съм сигурен как да дам оптималният аванс , сега съм го натравил "на ухо" и е почти на максимално възможното предварение-опасявам се да не се повреди нещо от преждевременната детонация.Иначе колата отново тръгна гладко и върви много добре - днес пак я настъпвах по магистралата и се бъзиках с някакви прехвалени автомобили /за по една шапка пари/ и 160 км си ги държеше не само по равното.Забележете разхода при тази скорост!Обаче пък от "хубави"пътища за винетка почна да ми потропва предницата - дали трябва да сменя някой елементи или да покарам още и да сменям всичко?!Иначе частите ,с които ме снабдява един приятел са оригинални и като цени ми се виждат доста прилични - трите ремъка, два клапана, втулките за тях , гарнитурата за главата /само тя беше испанска,а не оригинална/ ,семерините на валовете,гумичките за клапаните,и гарнитурите за капаците на разпределителните валове ми излязоха за 80 лева.Мисля , че от това по-добро няма.


Нед Май 10, 2009 9:40 pm
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Пон Дек 22, 2008 10:02 pm
Мнения: 13
Местоположение: Тетевен
UNREAD_POST 
И тропането си оправих - смених двата предни амортисьора и количката почна да вози като нова.


Вто Юни 09, 2009 6:53 pm
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Пон Дек 22, 2008 10:02 pm
Мнения: 13
Местоположение: Тетевен
UNREAD_POST Re: Типо-как се проверява инжектора ,таблица за грешки
Днес ми се случи същият проблем при Фиориното,искам да попитам освен съвпадането на трите белега /на коляновия вал откъм съединителя,откъм маховика и на разпределителния вал/ друго има ли какво да центровам.Случая е малко по-различен понеже ремъка прехвърли само с 3 зъба и след смяната с нов колата изобщо не иска и да припука.Въпроса ми е дали нещо трябва да правя по компютъра за да влезе в режим или може да е от нещо друго.


Нед Юни 26, 2011 10:15 pm
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Пон Дек 22, 2008 10:02 pm
Мнения: 13
Местоположение: Тетевен
UNREAD_POST Re: Типо-как се проверява инжектора ,таблица за грешки
Оправих и този проблем.Мисля ще е полезно да споделя какво беше се случило.Бобината е дала на късо и ме лъжеше че има ток,а също така върнала напрежение към двете релета отляво до акумулатора и те изпушили.Докато разбера,че проблема е в нея изгорих още едно.След смяната и с друга и реле колата запали и работи перфектно.Ако някой каже за какво служат тези релета ,ще съм му благодарен,за да знам какво да правя при следващ проблем.Към диджиплекса отиват и два еденични кабела с обувки-тях ги разкачих и пак работи добре,за какво могат да са тези кабели?!


Вто Юни 28, 2011 5:26 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 8 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg