 |
|
Дата и час: Пон Май 26, 2025 6:47 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
Оборотомера подминава 8к оборота
Автор |
Съобщение |
nennormalnoto
|
 Оборотомера подминава 8к оборота
Днес сутринта ме беше ухапало кучето и си тормозех колата! Както знаете, на газ прекъсвача не работи! Та днес сутринта, незнайно защо и какво ми стана но в задръстването я настъпих докрай(изключена от скорост)! Стрелката стигна до 8к и даже ги и подмина! Както и да е! Много добре знам, каква глупост е това, но дори я и повторих! Втория път го направих, защото видях, че като подмине 7.5 - 7.6к оборота и скоростомера, както е в покой, започва да пощурява! За секунда стига до 190, после се връща до 120 и пак на 190 някъде, и после се кротва! Не смея да си правя повече експерименти, то вярно, че у нас имам още един мотор, ама нека да не бързаме! Но съм сигурен, че го прави само когато я сгазя така гадно! И немога да разбера какво става и защо става! Имам някакво глупаво обяснение за себе си, че просто стрелката на оборотомера не е предвидена за такива стойности, и сигурно става нещо и закача някъде! Но ми звучи...глупаво!
Колата е със старото табло! Без дисплей! Някакви идеи?
|
Вто Сеп 16, 2008 3:05 pm |
|
 |
Rokambol
|
Най-вероятно си без жило. Часовниците се управляват от обща схема, чийто параметри са мръднали за момент. Така си мисля...
|
Вто Сеп 16, 2008 6:54 pm |
|
 |
pi4_s_bravo
|
Оборотомерите от тоя тип са без жило-потвърждавам.
|
Вто Сеп 16, 2008 7:17 pm |
|
 |
nennormalnoto
|
pi4_s_bravo написа: Оборотомерите от тоя тип са без жило-потвърждавам. Като се замисля, найстина са без жило! Поне скоростомера, като съм на задна си показва скоростта! Но немога да си обясня точно как става това при мен! Rokambol написа: Най-вероятно си без жило. Часовниците се управляват от обща схема, чийто параметри са мръднали за момент. Така си мисля
И въпреки всичко немога да си го обясня!
|
Вто Сеп 16, 2008 8:52 pm |
|
 |
Rokambol
|
Всичко работи с някакво напрежение. Промяната на напрежението се изразява в промяна на показателите на уредите. Т.е. те са един вид волт и амперметри. Ако в даден момент консумацията критично се повиши, възможно е да се получи недостиг в определен момент. От там и "шашкане" в уредите. Само теория....
|
Вто Сеп 16, 2008 9:10 pm |
|
 |
nennormalnoto
|
Rokambol написа: Всичко работи с някакво напрежение. Промяната на напрежението се изразява в промяна на показателите на уредите. Т.е. те са един вид волт и амперметри. Ако в даден момент консумацията критично се повиши, възможно е да се получи недостиг в определен момент. От там и "шашкане" в уредите. Само теория....
Сега разбрах! Благодаря!
|
Вто Сеп 16, 2008 9:30 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |