Дата и час: Пон Май 26, 2025 6:47 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 
Оборотомера подминава 8к оборота 
Автор Съобщение
UNREAD_POST Оборотомера подминава 8к оборота
Днес сутринта ме беше ухапало кучето и си тормозех колата! Както знаете, на газ прекъсвача не работи! Та днес сутринта, незнайно защо и какво ми стана но в задръстването я настъпих докрай(изключена от скорост)! Стрелката стигна до 8к и даже ги и подмина! Както и да е! Много добре знам, каква глупост е това, но дори я и повторих! Втория път го направих, защото видях, че като подмине 7.5 - 7.6к оборота и скоростомера, както е в покой, започва да пощурява! За секунда стига до 190, после се връща до 120 и пак на 190 някъде, и после се кротва! Не смея да си правя повече експерименти, то вярно, че у нас имам още един мотор, ама нека да не бързаме! Но съм сигурен, че го прави само когато я сгазя така гадно! И немога да разбера какво става и защо става! Имам някакво глупаво обяснение за себе си, че просто стрелката на оборотомера не е предвидена за такива стойности, и сигурно става нещо и закача някъде! Но ми звучи...глупаво!
Колата е със старото табло! Без дисплей! Някакви идеи?


Вто Сеп 16, 2008 3:05 pm
UNREAD_POST 
Най-вероятно си без жило. Часовниците се управляват от обща схема, чийто параметри са мръднали за момент. Така си мисля...


Вто Сеп 16, 2008 6:54 pm
UNREAD_POST 
Оборотомерите от тоя тип са без жило-потвърждавам.


Вто Сеп 16, 2008 7:17 pm
UNREAD_POST 
pi4_s_bravo написа:
Оборотомерите от тоя тип са без жило-потвърждавам.


Като се замисля, найстина са без жило! Поне скоростомера, като съм на задна си показва скоростта! Но немога да си обясня точно как става това при мен!
Rokambol написа:
Най-вероятно си без жило. Часовниците се управляват от обща схема, чийто параметри са мръднали за момент. Така си мисля


И въпреки всичко немога да си го обясня!


Вто Сеп 16, 2008 8:52 pm
UNREAD_POST 
Всичко работи с някакво напрежение. Промяната на напрежението се изразява в промяна на показателите на уредите. Т.е. те са един вид волт и амперметри. Ако в даден момент консумацията критично се повиши, възможно е да се получи недостиг в определен момент. От там и "шашкане" в уредите. Само теория....


Вто Сеп 16, 2008 9:10 pm
UNREAD_POST 
Rokambol написа:
Всичко работи с някакво напрежение. Промяната на напрежението се изразява в промяна на показателите на уредите. Т.е. те са един вид волт и амперметри. Ако в даден момент консумацията критично се повиши, възможно е да се получи недостиг в определен момент. От там и "шашкане" в уредите. Само теория....


Сега разбрах! Благодаря!


Вто Сеп 16, 2008 9:30 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg