|  | 
	|  | Дата и час: Пет Окт 31, 2025 11:05 pm 
 |  
		Виж темите без отговор | Виж активните теми
		
	 
 
 
 
 
 
 
 
	
	
		
			|     | Страница 1 от 1 
 | [ 10 мнения ] |  |  
	Въпрос за покупка на xenon 
        
        
            | Автор | Съобщение |  
			| ForceWere Кара кола 
					Регистриран на: Пет Апр 21, 2006 11:24 am
 Мнения: 314
 Местоположение: София Бели брези
   |   Въпрос за покупка на xenonЗначи имам си обикновен фар с крушка H4, но гледам има 100 вида, какъв трябва да търся и какви са им разликите има някакви H4-1, H4-2, H4 bi-xenon, аз искам да си има и къси и дълги и да са си xenon,  все едно е оригинално така. И имали разлика в осветяването между 6000-8000-10000-12000К или е само в цвета. Ако някой знае нещо да разясни, че незнам какво да тарся. Мерси _________________
 Tofas- Sahin 1.6 карб.
 
 
 |  
			| Чет Авг 28, 2008 2:52 pm | 
					
					       |  
		|  |  
			| Rokambol 
					
				   | Щом си с Н4, значи дългата и късата светлина са в общ балон. Най-добре си купи BiXenon. Там крушката е една, но се наклонява на електромагнитен принцип в зависимост от положението къси/дълги. Температурата на цвета е от 4000К до 12000К. Колкото е по-ниска, толкова светлината е по бяла. Обратното, стига да силно лилавеене. Препоръчвам ти 6000К. По-малко много трудно ще намериш. 
 
 |  
			| Чет Авг 28, 2008 3:07 pm | 
					
					 |  
		|  |  
			| ForceWere Кара кола 
					Регистриран на: Пет Апр 21, 2006 11:24 am
 Мнения: 314
 Местоположение: София Бели брези
   | мерси, а знаеш ли какви са тези h4-1 и h4-2, иначе аз се чудя и мисля да си взема 8000к, или ако не е  много по скъпо направо 12000к, но някой ми казват, че над 8000к светят по слабо от другите _________________
 Tofas- Sahin 1.6 карб.
 
 
 |  
			| Чет Авг 28, 2008 3:21 pm | 
					
					       |  
		|  |  
			| Rokambol 
					
				   | Предполагам, че H4-1 е ксенонова крушка само за къси, а H4-2 е BiXenon, но не съм сигурен. 12000К светят в противно лилаво и не вярвам да ти хареса. Уморително е за очите. Доколкото знам, реномираните прозводители, като Хела и Филипс, не произвеждат ксенон с по-висока температура от 4000К, освен за специални цели. 
За да ти бъде пълноценна системата, ти трябва BiXenon. Търси такъв. Вече цвета на светлината е по твой вкус.
 
 
 |  
			| Чет Авг 28, 2008 3:30 pm | 
					
					 |  
		|  |  
			| joro_d Кара кола 
					Регистриран на: Пет Юни 27, 2008 1:41 am
 Мнения: 255
 Местоположение: София 01 Средец
   | Форс, като ти гледам разсъжденията ти явно не усещаш какво се опитва да ти обясни Рокамбол. По-високата температура не означава че осветителните тела са по-мощни или въобще по какъвто и да било начин по-добри. Те просто са с друг цвят. А най-практичният цвят за фарове си е просто бял. _________________
 Tipo Gran Turismo 2.0 i.e. 159A6046
 Alfa Romeo 156 1.8 TS
 
 
 |  
			| Съб Сеп 13, 2008 12:14 am | 
					
					     |  
		|  |  
			| ForceWere Кара кола 
					Регистриран на: Пет Апр 21, 2006 11:24 am
 Мнения: 314
 Местоположение: София Бели брези
   | взех вече и мога да кажа че разликата е от небето до земята, но докато ги слагах видях, че рефлектора вътре е в плачевно състояние от мърсотия, и четох тук за нагряване на стаклото и разлепване за почистване, но при мен фара е бая стар модел и ме интересува дали така ще може да се разглби, защото при мен няма никакви пластини които да го притискат, даржи се изцяло варху нещо като силикон, някой ако може да каже как да го разглобя за почистване ще съм много благодарен. _________________
 Tofas- Sahin 1.6 карб.
 
 
 |  
			| Сря Окт 01, 2008 7:15 pm | 
					
					       |  
		|  |  
			| Rokambol 
					
				   | При всички положения се отваря. Използва се пистолет за горещ въздух и пластмасова пластина. Внимателно с нея се премахва разтопения силикон и стъклото се отделя. 
 
 |  
			| Сря Окт 01, 2008 10:38 pm | 
					
					 |  
		|  |  
			| ForceWere Кара кола 
					Регистриран на: Пет Апр 21, 2006 11:24 am
 Мнения: 314
 Местоположение: София Бели брези
   | а можели нещо от топлото да се спука стъклото или да почне да се топи пластмасата _________________
 Tofas- Sahin 1.6 карб.
 
 
 |  
			| Чет Окт 02, 2008 4:53 pm | 
					
					       |  
		|  |  
			| pi4_s_bravo 
					
				   | Ако нагряваш постепенно стъклото навсякъде по малко няма да се спука ; ако не нагряваш много пластмасата няма да се стопи. 
 
 |  
			| Чет Окт 02, 2008 7:13 pm | 
					
					 |  
		|  |  
			| Rokambol 
					
				   | ForceWere написа: а можели нещо от топлото да се спука стъклото или да почне да се топи пластмасатаТрудно, но може. Бъди внимателен.
 
 |  
			| Чет Окт 02, 2008 10:27 pm | 
					
					 |  
		|  |  
	
		
			|     | Страница 1 от 1 
 | [ 10 мнения ] |  |  
 
 
	
		| Кой е на линия |  
		| Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта |  
 
	|  | Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми
 Вие не можете да променяте собственото си мнение
 Вие не можете да изтривате собствените си мнения
 Вие не можете да прикачвате файл
 
 |  
 |  |