 |
 |
 |
|
Дата и час: Сря Май 28, 2025 11:51 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 4 мнения ] |
|
Напрежение на крушките на фаровете
Автор |
Съобщение |
pi4_s_bravo
|
 Напрежение на крушките на фаровете
Колеги попадат ми разни теми относно фаровете,че за нормалното и пълноценно функциониране на халогенни крушки (не ги бъркайте с фарове за мъгла) трябва напрежение на крушката 12.8 волта за Филипс и 13.2 волта за Осрам (при работеща кола).При мене напрежението на акумулатора беше 13.9 волта,а на крушката достигаха на дясната 12.4V ,а на лявата 12.6V .С почистване на крачетата на бушончето на фаровете на десния напрежението се вдигна до 12.55V.Въпроса ми е как да намалим загубите по веригата и къде да се почиства с контактен спрей? Тия дни ще се оборудвам с такъв спрей и другата събота мисля да започна "профилактика на предавателите" ,дотогава ще събирам мнения 
|
Съб Юни 07, 2008 7:41 pm |
|
 |
pi4_s_bravo
|
Такааа с почистване на бушоните и клемите достигнах следните резултати: При работеща кола ми показва напрежение на акумолатора 13.9V ;на левия фар имам напрежение на "+" и "-" на клемите на крушката 12.75v ;от "+" на акумолатора до "+" на клемата на крушката имам загуба от 1.07v ,а от "-" на акум. до "-" клема на крушката имам 0.08v пад на напрежение или общо по веригата 1.15v общ пад.На десния фар имам съответно 12.55v ;от "+" АК. до "+"клема има загуба 1.6v ; от "-" АК. до "-" на клемата има пад 0.35v (загуба по масата).Това със загубите на десния фар се обяснява с по-голямата дължина на кабелите,и все пак и при двете вериги има какво да се желае.Лесно се проверява дали има видима загуба от напрежението като се откачат "+"-вите клеми на крушките за дълги светлини и се пускат къси-дълги,тогава късите прехвърлят на директната верига и там загубите са по-малки и при мене поне при това превключване се вижда разликата от загубите на напрежение.Другия вариант да се провери за въпросните падове на напрежение е като при включени къси светлини се пусне директен кабел до акумолатора и се допира/маха от него за да се види има ли разлика спрямо захранването през стандартната верига.Засега от мене е това,при по-нататъшно развитие ще пиша още 
|
Съб Юни 07, 2008 10:44 pm |
|
 |
КИМИ
Фиат маниак
Регистриран на: Чет Окт 25, 2007 6:26 pm Мнения: 671 Местоположение: ВР
|
Най- голямата загуба е окисление на буксата на самата крушка- там трябва да се зачисти и напръска.
|
Съб Юни 07, 2008 10:54 pm |
|
 |
pi4_s_bravo
|
Това го направих,ще гледам като взема спрея да пръскам наред по веригата да видиме какво напрежение ще дойде до крушката тогава.
|
Съб Юни 07, 2008 11:02 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 4 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |
|