Дата и час: Чет Май 29, 2025 12:12 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 23 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Лампа на еърбега. 
Автор Съобщение
Кара балканче
Кара балканче

Регистриран на: Съб Май 06, 2006 9:25 am
Мнения: 48
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST Лампа на еърбега.
Вчера се качвам в колата, давам на контакт, светват лампите на еърбега, абс и подгревните свещи и др. компа си прави проверка и гаснат.Паля и в момент на тръгване ми светва лампата на ербега.Даите съвет от какво може да е и какво да правя.Колата е брава 1.9тд 75к сх 2ербега.Знам че трябва да е закарам на комп.диагностик,но последния път като е карах ми казаха че е махнат имобилаизера и тяхния комп не може да направи връзка с този на колата.Идеи????

_________________
фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври


Пон Май 12, 2008 1:46 pm
Профил
UNREAD_POST 
Колата ти е на повече от 10г. Нормално е да светне лампата на еърбега. Заложено е в ЕКУ, след определено време системата да сигнализира, че е време за смяна на част от компонентите по еърбега. След този период (~10г), производителят не гарантира коректната работа на системата при инцидент. Именно за това лампата светва. Какво точно се сменява, обаче не знам.
P.S. За всеки случай, погледни дали централата не се мокри, от теч на радиаторчето на парното, например. Централата на АБС се намира се точно под централната конзола (под пепелника).


Пон Май 12, 2008 2:43 pm
Кара ролкови кънки
Кара ролкови кънки

Регистриран на: Чет Фев 28, 2008 5:32 pm
Мнения: 34
Местоположение: София 16 Студентски
UNREAD_POST 
Ей колега не се притенявай за тази лампа. Аз имам същият проблем и ходих на комп. диаглостика в А2 в София и ми казаха че проблема е много високо напрежение в аербега, изчистиха ми грешката , но само след 3 часа пак светна. И сега трябва да ходия да ми разглабят целия аербег и да мерят , за да видят каде е проблем.
Отиди на някоя диагностика и ще ти кажат точно какъв е проблема.

Успех :cool: :cool: :cool:

_________________
http://footbalinfo-toocool.blogspot.com - актуална информация за мачовете от ШЛ, Англия , Испания и др.
------------------------------------------------------------
Fiat Punto 1.9 JTD - 80 hp


Пон Май 12, 2008 6:17 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
Не е точно така да не се притеснява.В "другия" форум четох тема в която на едно момче на бравата така му светила лампата за еърбега и на едно кръстовище ей така от нищото се активирал еърбега и за малко да катастрофира,спрял и след малко избил и тоя на пасажера.Така,че не е шега работа с тия светещи лампи,я си представете карате си по някой път със завойчета спокойно и изведнъж прааас! еърбега Ви тресне в лицето.Каква ли е вероятността от уплахата и от удара в лицето да не катастрофирате... ?Лошото е,че колите ги продават от запад когато дойде време за смяна на пиропатроните във възглавниците и дефакто тука им идва времето за това,ама едва ли има човек който да даде 1000лв (по спомени) за пиропатрони и смяна,при положение че колата му струва малко над 3000лв.Чудя се на Мареата ни като и дойде време за тия неща как да действам,ама най-правилно ми се струва да се махнат старите пиропатрони за да не ти избие еърбега в лицето когато най-малко очакваш,и вместо за безопасност ще допринася за опасността на пасажерите.


Пон Май 12, 2008 7:24 pm
UNREAD_POST 
pi4_s_bravo написа:
Не е точно така да не се притеснява.....


По същите причини, когато купувах колата, непременно исках да е без Airbags (както и без ABS). Цената е около 1000лв за възстановяване на системата. Поне моята информация е такава. Бих посъветвал колегата, ако се окаже, че живота на възглавниците е изтекъл и няма възможност да инвестира в ремонта им, най-добре (и максимално скоро) да се оттърве и от двете.


Пон Май 12, 2008 7:30 pm
UNREAD_POST 
Значи версиите ни се припокриват-възстановяването излиза 1000 лв ,и излиза по-добре да се махнат чарколяците отколкото да стане беля по пътя. (и моето браво е без АБС и airbag,и мареата е без АБС ама с 2 airbags :-( )


Пон Май 12, 2008 8:36 pm
Кара ролкови кънки
Кара ролкови кънки

Регистриран на: Пет Сеп 15, 2006 9:24 pm
Мнения: 39
Местоположение: София 06 Подуяне
UNREAD_POST 
Според мен няма също от какво да се притесняваш , освен от това че когато тази лампа свети системата не е активна ,т.е при удар няма да се задейства.


Пон Май 12, 2008 8:40 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
nokoletka написа:
Според мен няма също от какво да се притесняваш , освен от това че когато тази лампа свети системата не е активна ,т.е при удар няма да се задейства.


Не съм съгласен. Има сведения за изгърмели възглавници и то при светеща лампа.


Пон Май 12, 2008 8:47 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Пон Мар 05, 2007 10:07 pm
Мнения: 161
Местоположение: Пловдив 06 Тракия
UNREAD_POST 
Пичове, на няколко места във форума прочетох за тия еърбеци. Значи аз като си купих колата не светеше никва лампа, но изгоря ми лапмичка от таблото и като го свалих да си я подменя видях, че лампата за еърбега я нямаше. Сложих и там и о чудо веднага светна. Та сега не знам какво да правя. Мислих, че е бъг и ходих да ми го оправят на елкон, ама ми казаха, че е заключен софтуера ли и само в сервиз на ФИАТ можело. Та се чудя какво да се прави. Определно 1000 кинта за пиропатрони към тоя етап нямам :(. Дайте един два съвета


Пет Май 16, 2008 10:55 am
Профил
UNREAD_POST 
То общо взето писаното горе важи и за тебе.Първо ако искаш пробвай в сервиз на Фиат да видиш там какво ще ти кажат,ама щом светне веднъж лампата работата е насочена към смяна на пиропатроните или премахване изобщо на възглавниците.


Пет Май 16, 2008 11:05 am
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Пон Мар 05, 2007 10:07 pm
Мнения: 161
Местоположение: Пловдив 06 Тракия
UNREAD_POST 
pi4_s_bravo написа:
То общо взето писаното горе важи и за тебе.Първо ако искаш пробвай в сервиз на Фиат да видиш там какво ще ти кажат,ама щом светне веднъж лампата работата е насочена към смяна на пиропатроните или премахване изобщо на възглавниците.


Ами съседа има Е34 525 ТДС и при него след няколко минути работа на двигателя лапмата му изгасваше и му оправиха бъга на същото място, на което бях аз. Та за тва не знам дали са си отишли или не са :-(


Пет Май 16, 2008 6:31 pm
Профил
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 25, 2007 6:26 pm
Мнения: 671
Местоположение: ВР
UNREAD_POST 
Задната страна на волана има 2 винтчета, които държат еърбега към волана,
отвиват се, изскубва се буксата на еърбега и всичко се връща на мястото-
без тоци няма как да гръмне. Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 .

Следващото упражнение е сваляне на таблото с уредите
и изхвърляне на досадната крушка- това е. Yellow_Flash_Colorz_PDT_04


Пет Май 16, 2008 8:02 pm
Профил
Фиат фанатик
Фиат фанатик
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 21, 2005 1:30 pm
Мнения: 984
Местоположение: Пазарджик
UNREAD_POST 
И моята лампа свети. На мен пък ми обясниха, че щом лампата свети, системата е в авариен режим и не може от самосебе си да се отвори еърбега.
А иначе бях на диагностика. Диагностиката на еърбег-централата се прави през куплунг, който поне на мареата се намира в жабката. Регистрираната грешка беше "Driver airbag". Попитах майстора това значи ли, че шофьорския еърбег липсва, той каза, че не е задължително. Аз лично няма да се занимавам повече, само лампата ме дразни. Дали има начин да се изключи без да се сваля таблото ?

_________________
Ex: Fiat Marea Weekend ELX 1.8 16V
Ex: Fiat Palio Weekend 75
Ex: Opel Kadett 1.4 - Първата ми любов : )


Пет Май 16, 2008 9:14 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пет Ное 02, 2007 8:03 am
Мнения: 178
Местоположение: Варна 02 Приморски
UNREAD_POST 
Тихо-мълком си наемаш кола за един ден ,уговаряш се с познат майстор дето действа бързо ,ченч и готово само трябва да намерите начин да излъжете крушката(светодиода) на колата под наем.Малко грубо ама срам не срам писах :-(

_________________
някой отиват в рая , някой в ада аз за риба,вече и ловец-абсолютен спец
Brava JTD105


Пет Май 16, 2008 9:35 pm
Профил
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am
Мнения: 443
Местоположение: Оряхово
UNREAD_POST MGP
КИМИ написа:
Задната страна на волана има 2 винтчета, които държат еърбега към волана,
отвиват се, изскубва се буксата на еърбега и всичко се връща на мястото-
без тоци няма как да гръмне. Yellow_Flash_Colorz_PDT_01 .

Следващото упражнение е сваляне на таблото с уредите
и изхвърляне на досадната крушка- това е. Yellow_Flash_Colorz_PDT_04


Аз тая процедура я правих преди време, но като махнах буксата на еърбега на волана, крушката на таблото спря да свети.

_________________
Един не чул, друг не видял, а трети подкарал FIAT

Кара: Fiat Brava 1.6 16V 10.1995 г.,
Chevrolet Cavalier 3.1 V6 1992 г.,
Aprilia Rally 50 AC 1998 г.
Skype: marto_gp


Пет Май 16, 2008 10:56 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 23 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg