 |
|
Дата и час: Сря Май 28, 2025 11:47 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Колеги помагайте акумулатора пак е аут
Автор |
Съобщение |
noriaga
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Ное 12, 2007 9:14 am Мнения: 82 Местоположение: София 10 Триадица
|
 Колеги помагайте акумулатора пак е аут
Колеги преди време бях писал че ми падаше на 2 пъти акумулатора. След зареждане караше известно време около месец и пак падаше. Като падна на 3тия път преди около месец направо отидох и купих нов. Ок всичко точно. Замерихме заряда 14 и нещо волта. Човека който го замери каза супер е. Да да ама не. 2 дена не я бях карал и отивам преди около час да запаля да ида малко на пазар и опааа няма никой. Акумулатора пак е на 0 Evil or Very Mad а уж е нов марката е FAAM италиански. Кажете какъв може да е проблема мамка му. Май не е проблема в акумулаторите, защото и стария беше на 2 години не беше някой дърт. Уж зарежда нормално ама акумулаторите падат супер бързо. Да не би да има супер голяма консумация като е загасена, някакъв проблем с тоците......... ама чак пък за 2 дена да се изхаби Evil or Very Mad Кажете къде да я закарам в София където да се занимават с алтернатори и ел. по колите
|
Нед Апр 13, 2008 1:57 pm |
|
 |
Alex_RT
Кара кола
Регистриран на: Пет Дек 01, 2006 8:12 pm Мнения: 294 Местоположение: Казанлък
|
като купуваш акумулатор замерена ли ти е колата дали зарежда,защото при мен поне като купвах тая зима трябваше да се направи замерване и да се отбележи че колата е наред.То че имаш някъде утечка на ток (няколко милиампера- доста често това е аларма и радио) е факт ,но при нов акумулатор малко вероятно е да са само те причината. Провери си дали колата зарежда акумулатора ,можеш и сам да го направиш с мултицет
_________________ Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V SX 1999
|
Нед Апр 13, 2008 2:40 pm |
|
 |
noriaga
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Ное 12, 2007 9:14 am Мнения: 82 Местоположение: София 10 Триадица
|
Alex_RT написа: като купуваш акумулатор замерена ли ти е колата дали зарежда,защото при мен поне като купвах тая зима трябваше да се направи замерване и да се отбележи че колата е наред.То че имаш някъде утечка на ток (няколко милиампера- доста често това е аларма и радио) е факт ,но при нов акумулатор малко вероятно е да са само те причината. Провери си дали колата зарежда акумулатора ,можеш и сам да го направиш с мултицет
Замервано е няколко пъти и при покупката. Сега преди 20мин пак го замерих с мултицет - 14,2 14,3 V показва.
|
Нед Апр 13, 2008 3:30 pm |
|
 |
harifg
Кара кола
Регистриран на: Нед Мар 30, 2008 5:00 pm Мнения: 267 Местоположение: София, Павлово
|
Най вероятно някъде имаш оттечка, която обаче може да бъде хваната много трудно.....
Един прост тест който можеш да направиш, е при слагане на клемите на акумолатора, при изключени всякакви консуматори, да видиш дали дава искрамежду клемата и полюса на акомулатора.....
Преди време имах такъв проблем със старата ми кола и се оказа че е от алармата.......
_________________ Фиат Браво 1.8 16V GT, нормална газова уредба - 12/100 ......
|
Нед Апр 13, 2008 8:16 pm |
|
 |
Rokambol
|
Трябва да се провери консумацията на колата в покой, като и да се премери зарядния ток. Във всеки център(магазин) за акумулатори извършват подобна услуга срещу символично заплащане. Замерването в покой можеш и сам да си направиш, стига да имаш основни понятия по електричество. Зарядния ток е по-сложна работа.
|
Пон Апр 14, 2008 10:44 pm |
|
 |
plambi
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 9:38 pm Мнения: 378 Местоположение: Варна Приморски
|
Вадиш едната клема на акумулатора'+' ,с мултицет даваш да мери ток /mA/,едната сонда на мултицета я свързваш с акумулатора на плюса,а с другата сонда на мултицета я даваш на извадената клема от плюса на акумулатора.Нормално алармата си дърпа около 100 мА,може да имаш и още 100 от други места така че сборно ако е около 200 mA не е тревожно.Ако са повече примерно 500-600 вече наистина има утечка която трябва да се установи от къде е /най-добре вадиш един по един бушоните от таблото докато намериш откъде идва консумацията,един ще оставиш да държи мултицета да гледа показанията,а другия ще вади бушоните/
_________________ Fiat tipo 1.6mi
|
Вто Апр 15, 2008 1:19 am |
|
 |
noriaga
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Ное 12, 2007 9:14 am Мнения: 82 Местоположение: София 10 Триадица
|
Колеги имах консумация 0,5А. Оказа се от CD-то. След като го разкачих консумацията стана 0,01А. Т.е. моята аларма гълта само 10мА. Аман от боклуци това cd с свален панел гори колкото крушка 
|
Вто Апр 15, 2008 7:25 am |
|
 |
plambi
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 9:38 pm Мнения: 378 Местоположение: Варна Приморски
|
Можеш да вържеш сд-то да взема ток от контакта/АЦЦ/,като за целта свързваш и двата плюса от сд-то към контакт.По този начин когато колата не е на контакт няма да черпи никакъв ток,но ще си губи станциите.Ако можеш вържи единия плюс на сд-то / за мемори който е/ на постоянен плюс и провери дали има отечка,ако няма остави го така.
Колеги по-принцип колко мА последно е нормално да дърпат алармите,моята дърпа около 100 мА но не ми скапва акумулатора/100 мА е точно консумацията на една малка крушка за табло която е 1.2 вата/
_________________ Fiat tipo 1.6mi
|
Вто Апр 15, 2008 7:47 pm |
|
 |
sok1
|
noriaga написа: Колеги имах консумация 0,5А. Оказа се от CD-то. След като го разкачих консумацията стана 0,01А. Т.е. моята аларма гълта само 10мА. Аман от боклуци това cd с свален панел гори колкото крушка 
Добре е, че си открил причината. А какво ти е CD-то? Защото и куча марка да е, пак не трябва да има такава консумация. Явно има някакъв проблем.
|
Вто Апр 15, 2008 7:56 pm |
|
 |
noriaga
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Ное 12, 2007 9:14 am Мнения: 82 Местоположение: София 10 Триадица
|
CD-то е Blaupunkt - Made in Portugal  Днес замерих пак с мултицет. Значи когато cd-тo е вързанo така както е в момента - 2-та плюса постоянен и от контактния ключ са вързани заедно и работи дори без да е на контакт - 0,5А Twisted Evil  Когато кабелите са вързани постарому, цд-то работи само като е на контакт, но си пази настройки и станции - 0,04А. Когато е тотално разкачено - 0,02А - само аларма включена. В крайна сметка просто си вързах кабелите както си бяха с оригиналния касетофон и сега си пази станциите и настройките но мога да слушам само като съм на контакт. Сега консумацията е 0,04А - мисля абсолютно нормално.
|
Вто Апр 15, 2008 8:31 pm |
|
 |
sok1
|
noriaga написа: CD-то е Blaupunkt - Made in Portugal  Днес замерих пак с мултицет. Значи когато cd-тo е вързанo така както е в момента - 2-та плюса постоянен и от контактния ключ са вързани заедно и работи дори без да е на контакт - 0,5А Twisted Evil  Когато кабелите са вързани постарому, цд-то работи само като е на контакт, но си пази настройки и станции - 0,04А. Когато е тотално разкачено - 0,02А - само аларма включена. В крайна сметка просто си вързах кабелите както си бяха с оригиналния касетофон и сега си пази станциите и настройките но мога да слушам само като съм на контакт. Сега консумацията е 0,04А - мисля абсолютно нормално.
Добре си направил!
В интерес на истината не съм мерил консумацията при покой на моето, но мисля, че нещо му има на твоето CD. Моето е ДЕУ (ауууууууууу - демек куча марка) и двата му +ови кабели са свързани директно на плюс, но не ми пада акумулатора.
Така както си го свързал обаче, няма да имаш проблеми.
|
Вто Апр 15, 2008 8:58 pm |
|
 |
Rokambol
|
Половин ампер е доста голяма консумация за CD в "stand by" режим. Няма да е зле свирката да се погледне от специалист. Случайно да си оборудван с електрическа антена или такава с вграден усилвател?
|
Вто Апр 15, 2008 10:43 pm |
|
 |
noriaga
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Ное 12, 2007 9:14 am Мнения: 82 Местоположение: София 10 Триадица
|
Rokambol написа: Половин ампер е доста голяма консумация за CD в "stand by" режим. Няма да е зле свирката да се погледне от специалист. Случайно да си оборудван с електрическа антена или такава с вграден усилвател?
Не нямам такива екстри. Добре де ама в момента както го вързах си пази станции, настройки и т.н. просто не работи без да е на контакт колата и харчи само 40мА барабар с алармата. 
|
Вто Апр 15, 2008 11:32 pm |
|
 |
Rokambol
|
Щом си пази станциите, най-вероятно е с вътрешна батерия, поддържаща паметта. Не мога да се съглася, че всичко е изправно, след като има такава яка консумация в покой. Има модели, които са с инвертор за ~200V, захранващи луминисцентен дисплей. Да не би твоя да е такъв? Познава се по допълнителната метална "кутийка", мандахерцаща се извън основния корпус. Ако приемем, че CD-то е напълно изправно, единственото, което остава е да има някаква грешка при монтажа. Можеш ли да опишеш схемно, начина на свързване? Кое, от къде и как? Кой точно модел е "Синята точка"?
|
Сря Апр 16, 2008 11:08 pm |
|
 |
noriaga
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Ное 12, 2007 9:14 am Мнения: 82 Местоположение: София 10 Триадица
|
Оказа се че проблема не е в цд-то а в начина на свързване. Както бях написал човека от "оторизирания сервиз" дори не си направи труда да погледне схемата на цд-то, а свърза двата + на късо и си свърши работата .
Абе зачудих се аз не може така тъпо да е измислено, че да трябва да свързвам 2 кабела на едно за да работи без да е на контакт автомобила. Реших да разгледам схемата на цд-то и опааа.. както се вижда на снимката по-долу проблема е бил, че +-вите кабели са им обърнати местата. Та съответно срязах кабелите и ги вързах както е по схемата на цд-то. Сега си бачка без да е на контакт колата, пази си настройките и консумацията му е 30мА. Честито. Twisted Evil
Пак ще посещавам "оторизираните сервизи" на technopolis Twisted Evil Специално този в люлин
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
Чет Апр 17, 2008 11:14 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |