Дата и час: Пон Май 26, 2025 6:37 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 
Не стига ток до горивната помпа.....Help 
Автор Съобщение
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Съб Ное 20, 2004 12:24 pm
Мнения: 287
Местоположение: София, жк Дървеница
UNREAD_POST Не стига ток до горивната помпа.....Help
Здравейте,
смених си горивната помпа на типото, обаче не ми стига ток до нея. Масата и минуса са на лице, плюса/фазата липсват.... При прокарване на кабел от плюса на акумулатора до + на помпата, помпата си работи, колата си запали и всичко наред. Бушончетата не са изгорели и релетата са сменени с нови, така че причината не е в тях.Други идеи и предложения. На газ колата няма проблеми.

_________________
Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046


Пет Апр 11, 2008 6:44 pm
Профил
UNREAD_POST 
Да не би да ти се задействал изключвателя на захранването на помпата, този, който се задейства при удар? Защо не му натиснеш бутона за всеки случай, за проверка?


Пет Апр 11, 2008 7:17 pm
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Съб Ное 20, 2004 12:24 pm
Мнения: 287
Местоположение: София, жк Дървеница
UNREAD_POST 
За т.нар. Краш бутон ли ми говориш-дето трябвало да ми се намира под седалката??? Ако е за него - нямам такъв. Типото е 92г.

_________________
Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046


Пет Апр 11, 2008 7:33 pm
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Нед Окт 05, 2008 1:53 am
Мнения: 16
Местоположение: Стара Загора
UNREAD_POST 
ако си открил причината,моля те пиши ми едно ЛС щото имам същия проблем,ама аз се санмявам в прекъснат кабел,благодаря!

_________________
Живей на ръба - карай Фиат


Вто Окт 14, 2008 12:35 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 29, 2006 9:58 am
Мнения: 95
Местоположение: Димитровград
UNREAD_POST Не стига ток до горивната помпа.....Help
А релето видя ли . Не може да няма реле.

_________________
Croma 2000IE CHT,/154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни систими- Dos6.22 , WIN98,WINXP-SP3,Дъно-6LEBMS-T,Процесор Пентиум 1GHz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B Ram 768М/,Bтори акумулатор и UPS, Принтер HP F2180 и трансвертер 150W.Диагностика на колата по време на движение с VISA 1.83 на ABS само , че няма друга естествено.


Вто Окт 14, 2008 2:52 pm
Профил ICQ WWW
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 25, 2007 6:26 pm
Мнения: 671
Местоположение: ВР
UNREAD_POST 
Реленцето на помпата е в двигателния отсек- по средата откъм чистачките над двигателя под пластмасово капаче. Трябва да се свали релето и да се измери при подаване на контакт и при въртене на стартер( проверяват се идвата варианта) дали идва + до едното краче на релето- това е стъпка номер 1.
Провери и пиши.


Вто Окт 14, 2008 5:57 pm
Профил
UNREAD_POST 
А предпазител (бушон) няма ли тая кола ? Ако има и той да бъде инспектиран .


Вто Окт 14, 2008 11:16 pm
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Нед Окт 05, 2008 1:53 am
Мнения: 16
Местоположение: Стара Загора
UNREAD_POST 
Колеги релето не е едно,там в двигателния отсек под черното капаче има две релета,и две бушончета,едното явно е за помпата,а другото нямам идея за какво е ама са едно до друго и пред всяко реле има по едно бушонче,бушончетата са здрави,а как да проверя релетата.

_________________
Живей на ръба - карай Фиат


Чет Окт 16, 2008 10:40 am
Профил
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm
Мнения: 5921
Местоположение: София 13 Надежда
UNREAD_POST 
Другото реле е за дюзата

_________________
Семейният бутик
The Family Boutique


Чет Окт 16, 2008 10:44 am
Профил ICQ YIM
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пет Сеп 29, 2006 9:58 am
Мнения: 95
Местоположение: Димитровград
UNREAD_POST Не стига ток до горивната помпа.....Help
Трябва ти един мултицет включен на омметър. Вадиш едното реле ,удължаваш кабелите на мултицета да стигат от плюса на помпата до релетата и мериш верига на кабелите които отиват до релето.Така намираш кое от двете релета е за помпата. т.е както е включен мултицета на схемата. Значи О ома за верига и при положение ,че ти е здрав предпазителя или мериш първо върху него за да си сигурен, че до него всичко е окей. Тези измервания когато колата не е на контакт.Като намериш кое ти е релето на помпата вече е по лесно. Намираш кои два контакта на релето ти са бобинката му по принцип с мултимера трябва да измериш между тях 300 ома .... Горе долу ...все пак. Подаваш контакт и слагаш уреда на постоянно напрежение и дори при свалено реле трябва да имаш +12V на единия контакт и маса. Това означава , че имаш управление на релето от контактния ключ ,то трае няколко секунди но за по сигурно може да въртиш на стартер. Е ..малкия ме дърпа да го преспивам , спирам с писането за сега.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Croma 2000IE CHT,/154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни систими- Dos6.22 , WIN98,WINXP-SP3,Дъно-6LEBMS-T,Процесор Пентиум 1GHz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B Ram 768М/,Bтори акумулатор и UPS, Принтер HP F2180 и трансвертер 150W.Диагностика на колата по време на движение с VISA 1.83 на ABS само , че няма друга естествено.


Чет Окт 16, 2008 9:43 pm
Профил ICQ WWW
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Нед Окт 05, 2008 1:53 am
Мнения: 16
Местоположение: Стара Загора
UNREAD_POST 
благодаря за изчерпателния отговор,разбрах че релето на помпата е наред,май е нещо по трасето,пак благодаря аз продължавам по трасето :cool:

_________________
Живей на ръба - карай Фиат


Нед Окт 19, 2008 12:15 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg