 |
|
Дата и час: Пон Май 26, 2025 6:37 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 11 мнения ] |
|
Не стига ток до горивната помпа.....Help
Автор |
Съобщение |
Nikcho
Кара кола
Регистриран на: Съб Ное 20, 2004 12:24 pm Мнения: 287 Местоположение: София, жк Дървеница
|
 Не стига ток до горивната помпа.....Help
Здравейте,
смених си горивната помпа на типото, обаче не ми стига ток до нея. Масата и минуса са на лице, плюса/фазата липсват.... При прокарване на кабел от плюса на акумулатора до + на помпата, помпата си работи, колата си запали и всичко наред. Бушончетата не са изгорели и релетата са сменени с нови, така че причината не е в тях.Други идеи и предложения. На газ колата няма проблеми.
_________________ Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046
|
Пет Апр 11, 2008 6:44 pm |
|
 |
sok1
|
Да не би да ти се задействал изключвателя на захранването на помпата, този, който се задейства при удар? Защо не му натиснеш бутона за всеки случай, за проверка?
|
Пет Апр 11, 2008 7:17 pm |
|
 |
Nikcho
Кара кола
Регистриран на: Съб Ное 20, 2004 12:24 pm Мнения: 287 Местоположение: София, жк Дървеница
|
За т.нар. Краш бутон ли ми говориш-дето трябвало да ми се намира под седалката??? Ако е за него - нямам такъв. Типото е 92г.
_________________ Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046
|
Пет Апр 11, 2008 7:33 pm |
|
 |
niki.kolev
Кара детска количка
Регистриран на: Нед Окт 05, 2008 1:53 am Мнения: 16 Местоположение: Стара Загора
|
ако си открил причината,моля те пиши ми едно ЛС щото имам същия проблем,ама аз се санмявам в прекъснат кабел,благодаря!
_________________ Живей на ръба - карай Фиат
|
Вто Окт 14, 2008 12:35 pm |
|
 |
ivka-1
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пет Сеп 29, 2006 9:58 am Мнения: 95 Местоположение: Димитровград
|
 Не стига ток до горивната помпа.....Help
А релето видя ли . Не може да няма реле.
_________________ Croma 2000IE CHT,/154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни систими- Dos6.22 , WIN98,WINXP-SP3,Дъно-6LEBMS-T,Процесор Пентиум 1GHz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B Ram 768М/,Bтори акумулатор и UPS, Принтер HP F2180 и трансвертер 150W.Диагностика на колата по време на движение с VISA 1.83 на ABS само , че няма друга естествено.
|
Вто Окт 14, 2008 2:52 pm |
|
 |
КИМИ
Фиат маниак
Регистриран на: Чет Окт 25, 2007 6:26 pm Мнения: 671 Местоположение: ВР
|
Реленцето на помпата е в двигателния отсек- по средата откъм чистачките над двигателя под пластмасово капаче. Трябва да се свали релето и да се измери при подаване на контакт и при въртене на стартер( проверяват се идвата варианта) дали идва + до едното краче на релето- това е стъпка номер 1.
Провери и пиши.
|
Вто Окт 14, 2008 5:57 pm |
|
 |
arsenov
|
А предпазител (бушон) няма ли тая кола ? Ако има и той да бъде инспектиран .
|
Вто Окт 14, 2008 11:16 pm |
|
 |
niki.kolev
Кара детска количка
Регистриран на: Нед Окт 05, 2008 1:53 am Мнения: 16 Местоположение: Стара Загора
|
Колеги релето не е едно,там в двигателния отсек под черното капаче има две релета,и две бушончета,едното явно е за помпата,а другото нямам идея за какво е ама са едно до друго и пред всяко реле има по едно бушонче,бушончетата са здрави,а как да проверя релетата.
_________________ Живей на ръба - карай Фиат
|
Чет Окт 16, 2008 10:40 am |
|
 |
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
Другото реле е за дюзата
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
|
Чет Окт 16, 2008 10:44 am |
|
 |
ivka-1
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пет Сеп 29, 2006 9:58 am Мнения: 95 Местоположение: Димитровград
|
 Не стига ток до горивната помпа.....Help
Трябва ти един мултицет включен на омметър. Вадиш едното реле ,удължаваш кабелите на мултицета да стигат от плюса на помпата до релетата и мериш верига на кабелите които отиват до релето.Така намираш кое от двете релета е за помпата. т.е както е включен мултицета на схемата. Значи О ома за верига и при положение ,че ти е здрав предпазителя или мериш първо върху него за да си сигурен, че до него всичко е окей. Тези измервания когато колата не е на контакт.Като намериш кое ти е релето на помпата вече е по лесно. Намираш кои два контакта на релето ти са бобинката му по принцип с мултимера трябва да измериш между тях 300 ома .... Горе долу ...все пак. Подаваш контакт и слагаш уреда на постоянно напрежение и дори при свалено реле трябва да имаш +12V на единия контакт и маса. Това означава , че имаш управление на релето от контактния ключ ,то трае няколко секунди но за по сигурно може да въртиш на стартер. Е ..малкия ме дърпа да го преспивам , спирам с писането за сега.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Croma 2000IE CHT,/154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни систими- Dos6.22 , WIN98,WINXP-SP3,Дъно-6LEBMS-T,Процесор Пентиум 1GHz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B Ram 768М/,Bтори акумулатор и UPS, Принтер HP F2180 и трансвертер 150W.Диагностика на колата по време на движение с VISA 1.83 на ABS само , че няма друга естествено.
|
Чет Окт 16, 2008 9:43 pm |
|
 |
niki.kolev
Кара детска количка
Регистриран на: Нед Окт 05, 2008 1:53 am Мнения: 16 Местоположение: Стара Загора
|
благодаря за изчерпателния отговор,разбрах че релето на помпата е наред,май е нещо по трасето,пак благодаря аз продължавам по трасето 
_________________ Живей на ръба - карай Фиат
|
Нед Окт 19, 2008 12:15 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 11 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |