Дата и час: Пон Окт 15, 2018 2:02 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
Ел. стъкла/Marea Седан/работа без контакт/вариант 
Автор Съобщение
UNREAD_POST Ел. стъкла/Marea Седан/работа без контакт/вариант
Реализираната схемна промяна е валидна само за автомобили, чиито модул за упрвление е в отделението над жабката и електически са само предните стъкла. Така е при седан версията.

(при някои модели, като Weekend (комби), модула е под задните седалки. Как се променя схемата е описано в отделна тема, в същият раздел на форума)

Модификацията позволява управление на стъклата, но само от шофьорската врата и то само при отворена такава. Няма никакъв проблем да се направи и тази на пътника, както и да е независимо от отварянето на вратата, но според мен няма смисъл.


Опитал съм се да представя поетапно стъпките. Част от тях може да са излишни, но нека не забравяме, че има колеги, които не знаят кое къде се намира.

...


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Сря Мар 12, 2008 5:35 pm
UNREAD_POST 
...


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Сря Мар 12, 2008 5:36 pm
UNREAD_POST 
...


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Сря Мар 12, 2008 5:38 pm
UNREAD_POST 
Монтажа е в обратна последователност.

Оградения с червена елипса куплунг (сн. 04) показва мястото (вече изолирано), където се прекъсва извод 7 на куплунг В (извода, отговарящ на жълтия проводник, вътре в модула) и се поставя последователно диод с анод към инсталацията и катод към куплунга.
Сваля се капака на предпазителите (под волана, долу в ляво), намира се снопа, идващ от вратата и се прекъсва червения проводник! Той е единствен с такъв цвят. Парчето, идващо от вратата се удьлжава с подходящ кабел и се свързва с извод 7 на куплунг В (извода, отговарящ на жълтия проводник) или казано по друг начин към катода на диода. Целта е при отваряне на врата и сработване на релето да не се върне (+) към инсталацията. Останалата част от червения проводник се изолира. Тя вече не се използва, но не трябва да се премахва, тъй като захранва и други възли. Допълнителното реле е залепено с локтайд за голямото, но за повече сигурност съм го вързал и с опашка.

Признавам, че схемата не е от най-елементарните и изисква поне основни познания по електроника. Може би има и по-удачно решение, но аз не го открих. Все пак ако има нещо неразбираемо или някакви неточности, питайте.
Успех.


Електрическата схема с промените по нея: (добавям схемата за изтегляне с висока резолюция)


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.


Сря Мар 12, 2008 5:47 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg