 |
|
Дата и час: Пет Май 30, 2025 6:48 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 12 мнения ] |
|
Проблем с ел.захранването на горивна помпа за Темпра 1.6
Автор |
Съобщение |
ceco_lch
Кара детска количка
Регистриран на: Чет Фев 28, 2008 3:41 pm Мнения: 5 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
 Проблем с ел.захранването на горивна помпа за Темпра 1.6
Знае ли някои как може да се разреши следния проблем: Фиат Темпра не пали на бензин, защото горивната помпа няма ел захранване и в резултат на това не се подкачва бензин. Това съм го проверил на кабела ( чернозелен) водещ към помпата. При включване на контакт не се чува краткия характерен шум от помпата. Имате ли някаква ел. схема за Темпра? Може ли проблемът да е от включващо реле и къде се намира то? Как може да се проследи ел. веригата на помпата. Всички предпазители са здрави. Работата на двигателя на газ е безупречна.
|
Чет Фев 28, 2008 3:52 pm |
|
 |
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
Темпрата има 2 релета и съпътстващите им бушони в моторния отсек. Едно от релетата е за помпата. Търси пластмасова кутия в средната част зад мотора.
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
|
Чет Фев 28, 2008 4:01 pm |
|
 |
ceco_lch
Кара детска количка
Регистриран на: Чет Фев 28, 2008 3:41 pm Мнения: 5 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
Благодаря, знам за релетата и бушоните към тях, намерих ги, дясното е за помпата. Смених с едни други релета, но няма резултат. Възможно ли е да е от контролния блок на инжекциона?
|
Чет Фев 28, 2008 4:47 pm |
|
 |
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
ceco_lch написа: Благодаря, знам за релетата и бушоните към тях, намерих ги, дясното е за помпата. Смених с едни други релета, но няма резултат. Възможно ли е да е от контролния блок на инжекциона?
Реално той управлява релетата, но не вярвам да е повреден. По-вероятно е кабелно прекъсване.
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
|
Чет Фев 28, 2008 4:54 pm |
|
 |
ceco_lch
Кара детска количка
Регистриран на: Чет Фев 28, 2008 3:41 pm Мнения: 5 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
Имаш предвид прекъсване на кабел от релето до помпата ли? По принцип по тази кабелна връзка бях монтирал прекъсвач, за да не върти постоянно помпата. Проверих я и нея, даже в момента я махнах. Как да проверя цялостта на веригата?
По самата електроуредба има утечка на ток, но тя е от централното. Това го проверих като извадих съответния предпазител. Но от това като излизам от колата и винаги ме бие ток. Може ли да има някаква връзка с проблема с помпата?
|
Чет Фев 28, 2008 6:46 pm |
|
 |
ceco_lch
Кара детска количка
Регистриран на: Чет Фев 28, 2008 3:41 pm Мнения: 5 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
Възможно ли е да има проблем с масата. Как може да се провери това и как мойе да се провери помпата?
|
Пет Фев 29, 2008 3:23 pm |
|
 |
КИМИ
Фиат маниак
Регистриран на: Чет Окт 25, 2007 6:26 pm Мнения: 671 Местоположение: ВР
|
Има ключ- маса на помпата- намира се под шофъорската седалка отпред под едно капаче- трябва да се натисне бутона- той прекъсва масата на помпата при инцидент, а може да си го ритнал с обувката и да е изключил.
|
Пет Фев 29, 2008 7:19 pm |
|
 |
ceco_lch
Кара детска количка
Регистриран на: Чет Фев 28, 2008 3:41 pm Мнения: 5 Местоположение: Пловдив 04 Северен
|
Това с ключ масата под седалката е несериозно.
|
Пет Фев 29, 2008 7:23 pm |
|
 |
КИМИ
Фиат маниак
Регистриран на: Чет Окт 25, 2007 6:26 pm Мнения: 671 Местоположение: ВР
|
ceco_lch написа: Това с ключ масата под седалката е несериозно.
Той прекъсва - (минуса) на помпата при катастрофа да не те залива помпата ако си катастрофирал с бензин.
Ако е исключил- помпата ще ти заработи- таратанци. 
|
Пет Фев 29, 2008 7:27 pm |
|
 |
sok1
|
ceco_lch написа: Това с ключ масата под седалката е несериозно.
Явно ключ-маса ти звучи като за ЗИЛ-131 или УАЗ-452, но не и за Фиат. Ако искаш наречи този ключ-маса "инерционен изключвател" на масата на бензиновата помпа. Така по-прилича на нещо фиатско, нали!
Както ти каза Кими, провери го! Той наистина съществува.
|
Съб Мар 01, 2008 10:38 pm |
|
 |
Rokambol
|
Макар и много рядко, възможно е проблема да е в ЕКУ. Наскоро отстранихме същият проблем на Опел Корса. По-точно, изведохме допълнителна маса за управляващото реле. Не е много правилно такова решение, но на фона на цената на ЕКУ е приемливо.
P.S. Освен чисто електрическите замервания, закачихме колата и на тестер, който също даде грешка в електронния модул.
|
Пон Мар 03, 2008 5:08 pm |
|
 |
КИМИ
Фиат маниак
Регистриран на: Чет Окт 25, 2007 6:26 pm Мнения: 671 Местоположение: ВР
|
sok1 написа: ceco_lch написа: Това с ключ масата под седалката е несериозно. Явно ключ-маса ти звучи като за ЗИЛ-131 или УАЗ-452, но не и за Фиат. Ако искаш наречи този ключ-маса "инерционен изключвател" на масата на бензиновата помпа. Така по-прилича на нещо фиатско, нали!  Както ти каза Кими, провери го! Той наистина съществува.
Може за тебе, колега ceco_lch да е несериозно, но 1/3 от продажбите на помпи са заради изгоряло бушонче или изключил инерционен изключвател.

|
Пон Мар 03, 2008 9:51 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 12 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 3 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |