|  | 
	|  | Дата и час: Съб Ное 01, 2025 1:14 am 
 |  
		Виж темите без отговор | Виж активните теми
		
	 
 
 
 
 
 
 
 
	
	
		
			|     | Страница 1 от 1 
 | [ 8 мнения ] |  |  
	
	
        
        
            | Автор | Съобщение |  
			| marto_gp Напреднал шофьор на Фиатка 
					Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am
 Мнения: 443
 Местоположение: Оряхово
   |   Въпрос за слаби фаровеКолеги здравейте, 
 Както виждам в много постове, слабите фарове са често срещан проблем. И при мен е така, даже и единият фар има малка дупка точно над крушката за късите. Предполагам ще мога да оправя дупката като лепна подходяща пластмаса. Интересувам се от това как да ми станат по силни фаровете, крушка ли се сменя, или се прави нещо друго.
 
 Предварително благодаря.
 _________________
 Един не чул, друг не видял, а трети подкарал FIAT
 
 Кара: Fiat Brava 1.6 16V 10.1995 г.,
 Chevrolet Cavalier 3.1 V6 1992 г.,
 Aprilia Rally 50 AC 1998 г.
 Skype: marto_gp
 
 
 |  
			| Пет Фев 08, 2008 3:58 pm | 
					
					   |  
		|  |  
			| Paparac 
					
				   | С подмяната на крушките с по-мощни най-много да стопиш нещо. Пробвай да си изчистиш хубаво рефлекторите на първо време, това доста помага в някои случаи. Друг вариант - сложи ксенон  
 
 
    							Последна промяна Paparac на Съб Фев 09, 2008 12:45 am, променена общо 1 път 
 
 |  
			| Пет Фев 08, 2008 4:17 pm | 
					
					 |  
		|  |  
			| Ferrari Фиат идол 
					Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm
 Мнения: 5921
 Местоположение: София 13 Надежда
   | Може да е от мръсни стъкла, потъмнели колектори, слаби ел. връзки и/или лошо регулирани фарове. Аз на моята минах на фарове с лупи от Мареа и сега съм доволен. _________________
 Семейният бутик
 The Family Boutique
 
 
 |  
			| Пет Фев 08, 2008 4:18 pm | 
					
					       |  
		|  |  
			| marto_gp Напреднал шофьор на Фиатка 
					Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am
 Мнения: 443
 Местоположение: Оряхово
   |   MGPКак се чистят колекторите, могат ли да се разглабят фаровете.
Ксеноновите са много скъпи и засегя нама пари да си ги позволя.
 Те преди бяха много зле, но аз ги регулирах и сега светят по добре.
 _________________
 Един не чул, друг не видял, а трети подкарал FIAT
 
 Кара: Fiat Brava 1.6 16V 10.1995 г.,
 Chevrolet Cavalier 3.1 V6 1992 г.,
 Aprilia Rally 50 AC 1998 г.
 Skype: marto_gp
 
 
 |  
			| Пет Фев 08, 2008 5:28 pm | 
					
					   |  
		|  |  
			| pi4_s_bravo 
					
				   | Аз отначало много се дразнех от фаровете.Направих следното разглобих фаровета като махнах стъклото и го почистих под вода с препарат.Рефлекторите също се почистват с препарат за стъкла ама не търкай много щото пада покритието.Другото е,че от крушки до крушки има ОГРОМНА разлика.Аз от стандартен OSRAM до OSRAM Super с едните съм като със фенерчета джобни а с другите като бял човек.Третото и може би най-ванжно е да си регулираш фаровете възможно най-нагоре без да заслепяваш насрещните.Ако има нещо пак можеш да ме питаш   
 
 |  
			| Пет Фев 08, 2008 6:54 pm | 
					
					 |  
		|  |  
			| marto_gp Напреднал шофьор на Фиатка 
					Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am
 Мнения: 443
 Местоположение: Оряхово
   |   MGPpi4_s_bravo написа: Аз отначало много се дразнех от фаровете.Направих следното разглобих фаровета като махнах стъклото и го почистих под вода с препарат.Рефлекторите също се почистват с препарат за стъкла ама не търкай много щото пада покритието.Другото е,че от крушки до крушки има ОГРОМНА разлика.Аз от стандартен OSRAM до OSRAM Super с едните съм като със фенерчета джобни а с другите като бял човек.Третото и може би най-ванжно е да си регулираш фаровете възможно най-нагоре без да заслепяваш насрещните.Ако има нещо пак можеш да ме питаш   Значи се махат стъклата. Предполагам не е трудно и първата ми стъпка ще е такава. С рефлекторите ще внимавам, както каза, но стъклата ще потъркам хубаво. Ако реша да сменя крушките с по хубави, напр. OSRAM Super, трябва ли да поискам нещо определно от продавача, напр. H1, нужни ватове и други такива. Фаровете съм ги регулирал според мен добре, десният е малко по ниско то левия, защото самият фар е захванат под малко по малък ъгъл от другия, но не заслепявам насрещното движение (Явно е имало проблем с предната броня, а и десният калник е леко понатиснат, продавача каза че бронята е била леко чукната, и след това лепната - то си и личи, китосана е и и трябва само една боя, но май масторите не са сложили самият калник както трябва, от което идва и разместването на фара. Един ден се опитах да понаместя фара, но неможах и го оставих така). Фаровете са горе-долу в  точка - късите на около 7-8 метра, а дългите немога да преценя, но щом късите са добре регулирано, то и дългите са добре регулирани. Проблема е че пътя се осметява, но светлината е слба._________________
 Един не чул, друг не видял, а трети подкарал FIAT
 
 Кара: Fiat Brava 1.6 16V 10.1995 г.,
 Chevrolet Cavalier 3.1 V6 1992 г.,
 Aprilia Rally 50 AC 1998 г.
 Skype: marto_gp
 
 
 |  
			| Пет Фев 08, 2008 11:56 pm | 
					
					   |  
		|  |  
			| pi4_s_bravo 
					
				   | Значи крушките са ти Н1 55вата-всички други мощности са менте.Освен това за да си сигурен,че са истински ОСРАМ си купи от голям магазин тип Практикер.Като моите съм срещал същите на цена 4лв ама в хартиена кутийка.Стъклото се държи на 3-4 скобички метални и на дъвката,която се разлепя като се затопли с нещо.За повдигане на дългите намерих друг вариант отделен от късите.ако те интересува пиши и ще кажа.Изобщо така съм ги разглабял,че всичко ми е ясно по тях-даже си направих механизъм за регулиране,щото стария се беше скапал. 
 
 |  
			| Съб Фев 09, 2008 12:13 am | 
					
					 |  
		|  |  
			| marto_gp Напреднал шофьор на Фиатка 
					Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am
 Мнения: 443
 Местоположение: Оряхово
   |   MGPpi4_s_bravo написа: Значи крушките са ти Н1 55вата-всички други мощности са менте.Освен това за да си сигурен,че са истински ОСРАМ си купи от голям магазин тип Практикер.Като моите съм срещал същите на цена 4лв ама в хартиена кутийка.Стъклото се държи на 3-4 скобички метални и на дъвката,която се разлепя като се затопли с нещо.За повдигане на дългите намерих друг вариант отделен от късите.ако те интересува пиши и ще кажа.Изобщо така съм ги разглабял,че всичко ми е ясно по тях-даже си направих механизъм за регулиране,щото стария се беше скапал.Колега, първо ще купя хубави крушки, ще видя какъв е резултата, и ако няма подобрение ще ти пиша за насоки и помощ._________________
 Един не чул, друг не видял, а трети подкарал FIAT
 
 Кара: Fiat Brava 1.6 16V 10.1995 г.,
 Chevrolet Cavalier 3.1 V6 1992 г.,
 Aprilia Rally 50 AC 1998 г.
 Skype: marto_gp
 
 
 |  
			| Съб Фев 09, 2008 12:22 am | 
					
					   |  
		|  |  
	
		
			|     | Страница 1 от 1 
 | [ 8 мнения ] |  |  
 
 
	
		| Кой е на линия |  
		| Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта |  
 
	|  | Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми
 Вие не можете да променяте собственото си мнение
 Вие не можете да изтривате собствените си мнения
 Вие не можете да прикачвате файл
 
 |  
 |  |