 |
|
Дата и час: Пет Юли 18, 2025 2:57 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 12 мнения ] |
|
Десния фар няма къса светлина
Автор |
Съобщение |
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
 Десния фар няма къса светлина
Днес забелязах, че десния ми фар не работи. Смених крушката, но отново нищо. Интересно е, че като откача клемата открушката на нея меря 12 волта, но в момента в който закача и напрежението моментално пада. Някакви идеи?
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
|
Съб Фев 09, 2008 9:39 pm |
|
 |
pi4_s_bravo
|
Ти кое мериш-при пуснато напрежение между плюса и минуса стигащи до несветещата крушка ли (мериш след като си махнал крушката така предполагам)?Ако е така нищо друго не ми хрумва освен да са ти нагорели клемите.Пробвай да ги надраскаш с нещо остро или като ги сложиш да ги мърдаш върху крачетата на крушката,ако светне в някой момент значи не прави контакт хубаво.
|
Съб Фев 09, 2008 10:28 pm |
|
 |
sok1
|
 Re: Десния фар няма къса светлина
Ferrari написа: Днес забелязах, че десния ми фар не работи. Смених крушката, но отново нищо. Интересно е, че като откача клемата открушката на нея меря 12 волта, но в момента в който закача и напрежението моментално пада. Някакви идеи?
Пробвал си да извадиш крушката, да вкараш +овия кабел на нея и да й опреш корпуса на маса?
|
Съб Фев 09, 2008 11:11 pm |
|
 |
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
Закачена ли е крушката напрежението пада до 0 без значение дали е във фара или просто я опирам на маса. Връзките при самата клема са добри. Малко странно е, че на самия куплунг на фара напреженито за къси е по-ниско с около 2 волта от това за габарита и дългите. Подозирам лоши връзки по-навътре по веригата. Кабелите за десните светлини имат една връзка на общ куплнг някъде под жабката. Нямам идея къде е този куплунг. Оттам отиват в таблото с бушоните. В самото табло не можах да видя нещо нередно.
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
|
Нед Фев 10, 2008 12:36 am |
|
 |
pi4_s_bravo
|
Пробвай да закачиш друг консуматор-примерно по-маломощна крушка,или каквото и да е друго за да видиш то дали ще работи.
|
Нед Фев 10, 2008 12:49 am |
|
 |
sok1
|
Ferrari написа: ... Подозирам лоши връзки по-навътре по веригата. ...
Най-вероятно е това. Слаба връзка = недостатъчен ток. И като закачиш консуматора (крушката), напрежението кляка.
Последна промяна sok1 на Пон Фев 11, 2008 12:39 pm, променена общо 1 път
|
Нед Фев 10, 2008 5:48 pm |
|
 |
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
Вчера реших проблема с наместване на кабелите и притискане на релетата под жабката, но на връщане от Рилския манастир десния фар отновo откaза и сега не иска да тръгне. Ще падне по-сериозна игра.
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
|
Пон Фев 11, 2008 8:22 am |
|
 |
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
Това са областите, които ме притесняват. Дясната изглежда ок, но до куплунга на таблото с бушоните няма как да стигна без да сваля цялото табло. Ако и на куплунга към таблото няма ядове остава проблема да е на самата платка на таблото с бушоните. От релето идват 12в и левият фар свети добре.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
|
Вто Фев 12, 2008 3:32 pm |
|
 |
sok1
|
Дано при теб числото 13 (куплунга) да е щастливо число.
Че хамалогията при предпазителите ще е по-голяма.
|
Вто Фев 12, 2008 3:50 pm |
|
 |
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
sok1 написа: Дано при теб числото 13 (куплунга) да е щастливо число. Че хамалогията при предпазителите ще е по-голяма.
На късмет си ми. Прекъсването е в куплунг 13. От едната му страна меря напрежението на акумулатора, но от другата страна имам само 1 волт. Проблема е, че платмасата е станала много твърда и не мога да разкача куплунга.
EDIT: Не е пластмасата. Клемата се е заварила 
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
|
Сря Фев 13, 2008 9:55 am |
|
 |
pi4_s_bravo
|
Залепването на клемата може да е от това,че е хлабава връзката и при по-голям ток се нагрява повече и сега ти е нагоряла.
|
Сря Фев 13, 2008 7:35 pm |
|
 |
Rokambol
|
Какво стана, направи ли байпас на заварената клема? Ако ефекта е положителен (а няма как да не е  ), можеш и да пуснеш някоя снимка как изглежда инсталацията след преработката.
|
Чет Фев 14, 2008 11:52 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 12 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |