Дата и час: Пет Юли 18, 2025 2:57 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 12 мнения ] 
Десния фар няма къса светлина 
Автор Съобщение
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm
Мнения: 5921
Местоположение: София 13 Надежда
UNREAD_POST Десния фар няма къса светлина
Днес забелязах, че десния ми фар не работи. Смених крушката, но отново нищо. Интересно е, че като откача клемата открушката на нея меря 12 волта, но в момента в който закача и напрежението моментално пада. Някакви идеи?

_________________
Семейният бутик
The Family Boutique


Съб Фев 09, 2008 9:39 pm
Профил ICQ YIM
UNREAD_POST 
Ти кое мериш-при пуснато напрежение между плюса и минуса стигащи до несветещата крушка ли (мериш след като си махнал крушката така предполагам)?Ако е така нищо друго не ми хрумва освен да са ти нагорели клемите.Пробвай да ги надраскаш с нещо остро или като ги сложиш да ги мърдаш върху крачетата на крушката,ако светне в някой момент значи не прави контакт хубаво.


Съб Фев 09, 2008 10:28 pm
UNREAD_POST Re: Десния фар няма къса светлина
Ferrari написа:
Днес забелязах, че десния ми фар не работи. Смених крушката, но отново нищо. Интересно е, че като откача клемата открушката на нея меря 12 волта, но в момента в който закача и напрежението моментално пада. Някакви идеи?


Пробвал си да извадиш крушката, да вкараш +овия кабел на нея и да й опреш корпуса на маса?


Съб Фев 09, 2008 11:11 pm
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm
Мнения: 5921
Местоположение: София 13 Надежда
UNREAD_POST 
Закачена ли е крушката напрежението пада до 0 без значение дали е във фара или просто я опирам на маса. Връзките при самата клема са добри. Малко странно е, че на самия куплунг на фара напреженито за къси е по-ниско с около 2 волта от това за габарита и дългите. Подозирам лоши връзки по-навътре по веригата. Кабелите за десните светлини имат една връзка на общ куплнг някъде под жабката. Нямам идея къде е този куплунг. Оттам отиват в таблото с бушоните. В самото табло не можах да видя нещо нередно.

_________________
Семейният бутик
The Family Boutique


Нед Фев 10, 2008 12:36 am
Профил ICQ YIM
UNREAD_POST 
Пробвай да закачиш друг консуматор-примерно по-маломощна крушка,или каквото и да е друго за да видиш то дали ще работи.


Нед Фев 10, 2008 12:49 am
UNREAD_POST 
Ferrari написа:
... Подозирам лоши връзки по-навътре по веригата. ...


:cool:

Най-вероятно е това. Слаба връзка = недостатъчен ток. И като закачиш консуматора (крушката), напрежението кляка.


Последна промяна sok1 на Пон Фев 11, 2008 12:39 pm, променена общо 1 път



Нед Фев 10, 2008 5:48 pm
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm
Мнения: 5921
Местоположение: София 13 Надежда
UNREAD_POST 
Вчера реших проблема с наместване на кабелите и притискане на релетата под жабката, но на връщане от Рилския манастир десния фар отновo откaза и сега не иска да тръгне. Ще падне по-сериозна игра.

_________________
Семейният бутик
The Family Boutique


Пон Фев 11, 2008 8:22 am
Профил ICQ YIM
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm
Мнения: 5921
Местоположение: София 13 Надежда
UNREAD_POST 
Това са областите, които ме притесняват. Дясната изглежда ок, но до куплунга на таблото с бушоните няма как да стигна без да сваля цялото табло. Ако и на куплунга към таблото няма ядове остава проблема да е на самата платка на таблото с бушоните. От релето идват 12в и левият фар свети добре.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Семейният бутик
The Family Boutique


Вто Фев 12, 2008 3:32 pm
Профил ICQ YIM
UNREAD_POST 
Дано при теб числото 13 (куплунга) да е щастливо число. :cool:
Че хамалогията при предпазителите ще е по-голяма.


Вто Фев 12, 2008 3:50 pm
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm
Мнения: 5921
Местоположение: София 13 Надежда
UNREAD_POST 
sok1 написа:
Дано при теб числото 13 (куплунга) да е щастливо число. :cool:
Че хамалогията при предпазителите ще е по-голяма.


На късмет си ми. Прекъсването е в куплунг 13. От едната му страна меря напрежението на акумулатора, но от другата страна имам само 1 волт. Проблема е, че платмасата е станала много твърда и не мога да разкача куплунга.

EDIT: Не е пластмасата. Клемата се е заварила Изображение

_________________
Семейният бутик
The Family Boutique


Сря Фев 13, 2008 9:55 am
Профил ICQ YIM
UNREAD_POST 
Залепването на клемата може да е от това,че е хлабава връзката и при по-голям ток се нагрява повече и сега ти е нагоряла.


Сря Фев 13, 2008 7:35 pm
UNREAD_POST 
Какво стана, направи ли байпас на заварената клема? Ако ефекта е положителен (а няма как да не е Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 ), можеш и да пуснеш някоя снимка как изглежда инсталацията след преработката.


Чет Фев 14, 2008 11:52 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 12 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg