|
|
Дата и час: Чет Апр 25, 2024 7:38 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Ксенонов кит - За, Против, Съвети, Покупка, Монтаж, Отзиви
Автор |
Съобщение |
Rokambol
|
Whiskey написа: Не, това беше първото което прочетох много внимателно. Немога да разбера как се свързват самите кабели. От оригиналното захранване на фара вкарвам в баласта, нали така. От него, свързвам посредством раздвоените червени и сини кабели самите крушки. Но на крушките има и един двоен изход, както и още 2 кабела които стоят като "обувки" които трябва да влязат в клеми. Ще пусна снимки.
Ето ги и снимките.
Ако правилно разбирам, оригиналното захранване трябва да влезе в празното място на баласта. Той се свързва посредством 2-та полюса за крушката, съответно с еднаквите букси. А какво правим с останалите изводи на крушката?
Малко неясно съм го написал, признавам, пусни снимки и ще ти покажа кое, къде е
Една бърза схема:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна Rokambol на Чет Апр 17, 2008 12:34 am, променена общо 1 път
|
Чет Апр 17, 2008 12:19 am |
|
|
Whiskey
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Сеп 03, 2007 5:54 pm Мнения: 193 Местоположение: Бургас
|
Мисля, че най-лесно ще стане по този начин. Kой номер с коя буква се свързва
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Brava 1.6 16V
|
Чет Апр 17, 2008 12:24 am |
|
|
Rokambol
|
А -> 4
В -> 3
О -> 5
(+) от оригиналната инсталация на крушката -> 1
(-) от оригиналната инсталация на крушката -> 2
Успех
|
Чет Апр 17, 2008 12:38 am |
|
|
Whiskey
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Сеп 03, 2007 5:54 pm Мнения: 193 Местоположение: Бургас
|
хм... от твоята схема разбирам, че 0 трябва да се свърже с оригиналното захранване на крушките. В този случай обаче къде отива 5?
Ако свързваме по схемата : А -> 4; В -> 3; О -> 5 от къде баласта ще взима ток? И тия малките жички... къде ги връзваме?
_________________ Brava 1.6 16V
|
Чет Апр 17, 2008 12:43 am |
|
|
Rokambol
|
1 и 2 трябва да са другия край на 5 Баласта се захранва през 1 и 2, които се свързват към ориг. инсталация, която подава + и - на крушката.
Оградените (виж последната снимка) куплунзи се откачат от крушката и се свързват с 1 и 2. Това става под капачката. Изолират се и приключваш с фара.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
Чет Апр 17, 2008 1:00 am |
|
|
Whiskey
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Сеп 03, 2007 5:54 pm Мнения: 193 Местоположение: Бургас
|
Ситуацията ми се изясни. Благодаря ти много!
_________________ Brava 1.6 16V
|
Чет Апр 17, 2008 7:59 am |
|
|
Rokambol
|
И като "светнеш" да споделиш впечатления
|
Чет Апр 17, 2008 10:28 pm |
|
|
Whiskey
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Сеп 03, 2007 5:54 pm Мнения: 193 Местоположение: Бургас
|
Преди да "светна" да попитам още нещо. Някои казват, че е нужно да се слага някъде предпазител или допълнителен бушон, защото ако самите баласти евентуално сдадели багажа да не се запали ел.системата. Вярно ли е това и необходимо ли е допълнително пипане по тока с цел защита. Ако да - какво точно. Хайче, че крушките стоят 1 месец в нас
_________________ Brava 1.6 16V
|
Сря Май 14, 2008 4:02 pm |
|
|
Rokambol
|
Whiskey написа: Преди да "светна" да попитам още нещо. Някои казват, че е нужно да се слага някъде предпазител или допълнителен бушон, защото ако самите баласти евентуално сдадели багажа да не се запали ел.системата. Вярно ли е това и необходимо ли е допълнително пипане по тока с цел защита. Ако да - какво точно. Хайче, че крушките стоят 1 месец в нас
Захранването на практика не се променя. То е подсигурено с предпазители. Нищо допълнително не се поставя.
|
Сря Май 14, 2008 4:43 pm |
|
|
Whiskey
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Сеп 03, 2007 5:54 pm Мнения: 193 Местоположение: Бургас
|
Момчета, светнах! Да си призная, монтажът мина сравнително трурно, защото навсякъде е много тясно и трудно се работи. Резултата ме удоволетворява, но ми се струва че нещо фаровете не светят успоредно.. утре ще пусна кадри някаъде на пълна тъмнина, за да кажете и вашето мнение.
Смених и крушките на халогените... ей това толкова трудно да се оказа, че нямам думи. Трябваше да вдигам колата на крик. Как са ги мислили тия Фиати - незнам .
_________________ Brava 1.6 16V
|
Нед Май 25, 2008 10:35 pm |
|
|
Rokambol
|
По принцип след монтаж на ксенон трябва да отидеш на реглаж на фаровете. Самата крушка е една идея по-дълга от обикновената Н1 и светлинния поток пада по-ниско. Поне при мен се получи така.
|
Нед Май 25, 2008 11:23 pm |
|
|
Whiskey
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Сеп 03, 2007 5:54 pm Мнения: 193 Местоположение: Бургас
|
Вече всичко е ОК, наистина фаровете "паднаха" малко. Калибрирах ги както ми харесва и смятам че Ксенон наистина си е добра инвестиция. В малки, тесни и неосветени улички - няма равен. Всичко ти е ден пред очите. Шегуваме се с един приятел.... да туряме ксенон и на халогените долу
Има ли начин, да се избегне гасненето на късите светлини при превключване към дълги. Незнам при "светкавица" дали пак късите гаснат, но това не ми харесва.
_________________ Brava 1.6 16V
|
Вто Май 27, 2008 11:01 pm |
|
|
Rokambol
|
Whiskey написа: .... Има ли начин, да се избегне гасненето на късите светлини при превключване към дълги. Незнам при "светкавица" дали пак късите гаснат, но това не ми харесва.
Има начин, при мен не се влияят от дългите. Виж тази тема, последния пост. Обърни внимание на текста в червено. Ако познаваш грамотен електроник, ще се справите.
|
Сря Май 28, 2008 2:45 am |
|
|
Na4ko
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Сеп 20, 2007 1:50 am Мнения: 124 Местоположение: Пловдив
|
Колеги,а за типо какъв ксенон ще ми трябва,като имам само една крушка за къси и дълги.H7 майче бяха оригиналните.
Идеята е,че искам да си имам дълги фарова и това ме интересува какво ще значи - H4 биксенон ли трябва,може ли да се сложи и т.н. ...
|
Съб Авг 09, 2008 12:40 pm |
|
|
svetkos_
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Юни 11, 2008 3:39 pm Мнения: 133 Местоположение: София 18 Овча Купел
|
Na4ko написа: Колеги,а за типо какъв ксенон ще ми трябва,като имам само една крушка за къси и дълги.H7 майче бяха оригиналните. Идеята е,че искам да си имам дълги фарова и това ме интересува какво ще значи - H4 биксенон ли трябва,може ли да се сложи и т.н. ...
Мисля, че Н4 беше една крушка за двете операции. Но нека някой, по-компетентен да ти отговори. Мисля, че така беше!
_________________ Фиат Браво 1.6 2000, Кукла www.prosport.bg
|
Съб Авг 09, 2008 1:52 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|