 |
|
Дата и час: Вто Юли 15, 2025 1:18 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 13 мнения ] |
|
Проблем с пръскачката на задното стъкло
Автор |
Съобщение |
qskataaa
Кара балканче
Регистриран на: Сря Юли 18, 2007 4:13 pm Мнения: 40 Местоположение: Варна 04 Варненчик
|
 Проблем с пръскачката на задното стъкло
Здравейте.Някой може ли д ами каже как да си оправя пръскачката за задното стъкло защото не работи.Чиста4ката си е пшушка ама не пръска вода отзад.Благодаря ви предварително!!!Става въпрос за Пунто 75 95 готдина .
|
Нед Авг 12, 2007 6:03 pm |
|
 |
Paparac
|
Ами ако е запушена връзката до задната чистачка, нормално е да не работи.
|
Нед Авг 12, 2007 7:27 pm |
|
 |
qskataaa
Кара балканче
Регистриран на: Сря Юли 18, 2007 4:13 pm Мнения: 40 Местоположение: Варна 04 Варненчик
|
Paparac написа: Ами ако е запушена връзката до задната чистачка, нормално е да не работи.
Да може така да е ама от къде минава тази връзка знам я къде излиза ама иначе от къде точно минава незнам.
|
Пон Авг 13, 2007 2:38 am |
|
 |
Ferrari
Фиат идол
Регистриран на: Нед Мар 25, 2007 10:31 pm Мнения: 5921 Местоположение: София 13 Надежда
|
Tочно до сервоусилвателя на спирачките и под шумоизолиращата вата има едно възвратно клапанче. То трябва да се смени и ще започне да пръска.
_________________ Семейният бутик The Family Boutique
|
Пон Авг 13, 2007 7:18 am |
|
 |
SCRAPHEAP
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Май 17, 2007 2:40 pm Мнения: 121 Местоположение: София 19 Люлин
|
При мен на Типо се оказа точно възвратното клапанче. Оказа се, че по магазините го няма и си реших проблема по друг начин. Само не се смейте!
Клапанчето се състои от 4 части:
1. Основа с щуцери
2. Капачка
3. притискател
4. Пружинка
Има и гумна мембранка, която вероятно се е разкапала и е запушила всичко.
Технологията е следната:
Внимателно с нож се разглобява клапанчето. Като се махне капачката, в нея остава притискателя с пружинката. Много внимателно се разделят всички части и се внимава да не хвръкне пружинката. С ножче и шило се премахва изцяло гумента мембрана. Всички части се почистват старателно, щуцерите могат да се почистят с клечка за зъби. Изрязва се парче от презерватив (от най-евтините и най-дебелите върши чудесна работа) и се налага въху основата, така че да сърчи по около един сантиметър или повече от всички страни. Капачката, заедно с притискателят и пружинатасе монтират обратно като защипват презерватива. Сега с ножица може да изрешете излишното от презерватива за да добие приличен вид.
Така ремонтираният клапан работи безотказно дълго време.
_________________ Чук, тел, клещи и маматааа!
________________
Tipo S 1.4 i.e. '94
|
Чет Авг 16, 2007 11:15 am |
|
 |
Rokambol
|
SCRAPHEAP написа: Оказа се, че по магазините го няма и си реших проблема по друг начин. . . .
Странно, в магазините има всякакви, по-точно за Фиат-ите са по 1.50лв. Вече две смених и си имам и едно резервно. Идеята на клапанчето е да задържа водата, така че като се чукне пръскалката, водата да излезе преди чистачките, за да не тръгнат на "сухо".
|
Съб Авг 18, 2007 3:26 pm |
|
 |
SCRAPHEAP
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Май 17, 2007 2:40 pm Мнения: 121 Местоположение: София 19 Люлин
|
В кой магазин има такива клапанчета? Искам и аз да си имам резервно.
_________________ Чук, тел, клещи и маматааа!
________________
Tipo S 1.4 i.e. '94
|
Сря Авг 22, 2007 10:45 am |
|
 |
Rokambol
|
SCRAPHEAP написа: В кой магазин има такива клапанчета? Искам и аз да си имам резервно.
В Благоевград, в магазина на Александър Ауто, в магазина на Пилевски-Евросервиз или нещо подобно и в един от щандовете на Мототехника. Вече няколко поста прочетох, че били кът и направо не ми се вярва
Вече е друг въпроса колко качествени са, защото първото ми изкара само 2 месеца. Затова сега си купих две.
|
Сря Авг 22, 2007 4:59 pm |
|
 |
Made1nFIAT
Кара кола
Регистриран на: Нед Окт 28, 2007 11:21 pm Мнения: 313 Местоположение: София 15 Младост
|
SCRAPHEAP написа: При мен на Типо се оказа точно възвратното клапанче. Оказа се, че по магазините го няма и си реших проблема по друг начин. Само не се смейте! Клапанчето се състои от 4 части: 1. Основа с щуцери 2. Капачка 3. притискател 4. Пружинка
Има и гумна мембранка, която вероятно се е разкапала и е запушила всичко. Технологията е следната: Внимателно с нож се разглобява клапанчето. Като се махне капачката, в нея остава притискателя с пружинката. Много внимателно се разделят всички части и се внимава да не хвръкне пружинката. С ножче и шило се премахва изцяло гумента мембрана. Всички части се почистват старателно, щуцерите могат да се почистят с клечка за зъби. Изрязва се парче от презерватив (от най-евтините и най-дебелите върши чудесна работа) и се налага въху основата, така че да сърчи по около един сантиметър или повече от всички страни. Капачката, заедно с притискателят и пружинатасе монтират обратно като защипват презерватива. Сега с ножица може да изрешете излишното от презерватива за да добие приличен вид.
Така ремонтираният клапан работи безотказно дълго време.
след като ми позака каде ми е клапичката и какъв е проблема това не спря да ме мъчи. обаче аз се качих при магазинерите и обясних какво ми трябва и си купих едно за 607  , махнах мойто и стана перфектно. "пежовското" обаче е по-различно - не е с такава мембрана а е с пружинка и сачма, което върши същата работа де. сега старото по твоя начин ще си го направя резерва
Добре че се сетих да те питам за това, зашото иначе никога няма да ми дойде на ум, че клапанчето се намира там :roll:
Мерси много !!!
_________________ Ако посочиш някои, не забравяй че трите пръста сочат тебе!
1.6 16V 103HP Made In FIAT
|
Чет Ное 29, 2007 8:11 pm |
|
 |
sok1
|
Говори се, че клапанчетата за Трабант/Вартбург са почти същите на вид и малко по-ефтини. На всичкото отгоре били и германски, а не ментета.
|
Чет Ное 29, 2007 8:26 pm |
|
 |
Made1nFIAT
Кара кола
Регистриран на: Нед Окт 28, 2007 11:21 pm Мнения: 313 Местоположение: София 15 Младост
|
sok1 написа: Говори се, че клапанчетата за Трабант/Вартбург са почти същите на вид и малко по-ефтини. На всичкото отгоре били и германски, а не ментета.
ами това, мойто е за Пежо 607 и е 1 левче  мисля, че няма колко по-ефтино да е.
_________________ Ако посочиш някои, не забравяй че трите пръста сочат тебе!
1.6 16V 103HP Made In FIAT
|
Чет Ное 29, 2007 8:56 pm |
|
 |
SCRAPHEAP
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Май 17, 2007 2:40 pm Мнения: 121 Местоположение: София 19 Люлин
|
Made1nFIAT написа: Добре че се сетих да те питам за това, зашото иначе никога няма да ми дойде на ум, че клапанчето се намира там :roll: Мерси много !!!
За нищо  Надявам се и на други да съм помогнал с това откритие. Май много фиати имат такъв проблем.
_________________ Чук, тел, клещи и маматааа!
________________
Tipo S 1.4 i.e. '94
|
Пет Ное 30, 2007 1:25 pm |
|
 |
Dido1983
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пет Сеп 07, 2007 12:08 pm Мнения: 111 Местоположение: Габрово
|
 да
Гумичките заминават бързо и аз незнам от какво и малко го по българих и за сега изкара най-дълго  с гумена ръкавица за 50 ст. и замба става и ножица но нали влязохме в Европа  та стигнах до този вариан понеже не си намерих в габрово и ми носиха от търново и те изкараха малко повече от месец незнам може да е от течноста за чистачки но сега нямам проблеми с ракавицата много време а и за 5 мин сум си направил нобо до магазина ми е повече време
_________________ Браво 1.6/16V Нека си живеем живота, а не да се борим за него по пътищата!!!!!
|
Чет Дек 13, 2007 2:02 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 13 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |