Автор |
Съобщение |
Joro
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 11:34 pm Мнения: 127 Местоположение: Бургас
|
 Въпрос по MAP-инга на ECU Magneti marelli IAW
Някой знае ли в кои клетки от паметта на EPROM-а на 4s1.07/8se_la какви данни са записани - например на адрес #3930-#39АF е таблицата за предварението при натоварен режим на работа. Само това можах да разбера. Трябва ми по пълна информация от някаква сервизна документация или нещо такова, или някой с по голям опит да сподели. Ще съм му благодарен.
_________________ Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 IE
|
Пет Юни 10, 2005 9:39 pm |
|
 |
hit-ko
Член на клуба
Регистриран на: Нед Мар 06, 2005 3:12 pm Мнения: 2046 Местоположение: Ямбол
|
Може ли да споделиш какво точно искаш да правиш, може и на Л.С.
_________________ FIAT-SPORT
|
Пет Юни 10, 2005 10:09 pm |
|
 |
Ferrari
|
 Re: Въпрос по MAP-инга на ECU Magneti marelli IAW
Joro написа: Някой знае ли в кои клетки от паметта на EPROM-а на 4s1.07/8se_la какви данни са записани - например на адрес #3930-#39АF е таблицата за предварението при натоварен режим на работа. Само това можах да разбера. Трябва ми по пълна информация от някаква сервизна документация или нещо такова, или някой с по голям опит да сподели. Ще съм му благодарен.
Ей да не си решил да тунинговаш  Това не е проста работа.
|
Съб Юни 11, 2005 12:47 am |
|
 |
Joro
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 11:34 pm Мнения: 127 Местоположение: Бургас
|
А, няма да тунинговам, искам да го преправя за работа на газ - изключване на дюзите и помпата направо от ECU-то, оправяне на предварението за да не давам пари за оная джаджа дето струва м/у 50 и 100 лева
Смятам да си направя мултиплексор и двата EPROM-а да ги превключвам с копче.
_________________ Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 IE
|
Съб Юни 11, 2005 8:53 am |
|
 |
2000 Turbo
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Дек 06, 2004 3:13 pm Мнения: 61 Местоположение: София
|
MUX не ти трябва, защото епрома си има CE (chip enable) и можеш да ги превключваш просто с ключ. Епромите се свързват буквално в паралел с изключение на CE и с ниско/високо ниво ги управляваш, кой ще е активния.
|
Съб Юни 18, 2005 8:22 am |
|
 |
Joro
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 11:34 pm Мнения: 127 Местоположение: Бургас
|
Да де, под мултиплексор имах предвид хардуерната част - платката с двата цокъла и една 7400 за инвертиране на единия сигнал CE  , ма още нямам никакава информация за разпределението на данните в EPROM-а :( Дори може да се използва един 27с256 вместо два по 27с128 като се запишат двете програми едната в младшата част а другара в старшата и да се превключват само от комутацията на най-старшия адресен извод - високо или ниско ниво. На двата чипа всички крака им съвпадат просто 27256-тата има един адресен извод в повече, който при 27128 не се използва.
_________________ Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 IE
|
Съб Юни 18, 2005 9:10 am |
|
 |
hf hpe
Кара кола
Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 10:47 pm Мнения: 202 Местоположение: София
|
Жоро незнам но се надявам това да ти свърши работа
http://www.hfalex.it/ECUspecs.htm
а за феновете с 2.0 20 има и тунингован еепром
_________________ Rent a car Bulgaria
|
Съб Юни 25, 2005 12:14 am |
|
 |
toko
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Чет Апр 07, 2005 8:50 pm Мнения: 412 Местоположение: София
|
hf hpe написа: а за феновете с 2.0 20 има и тунингован еепром
колега да помоля за едно л.с. с малко разяснения относно употребата на тоз епром, че с елекрониката съм доста зле 
_________________ "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
|
Съб Юни 25, 2005 11:36 am |
|
 |
Joro
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 11:34 pm Мнения: 127 Местоположение: Бургас
|
_________________ Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 IE
|
Съб Юни 25, 2005 12:10 pm |
|
 |
hf hpe
Кара кола
Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 10:47 pm Мнения: 202 Местоположение: София
|
toko написа: hf hpe написа: а за феновете с 2.0 20 има и тунингован еепром
колега да помоля за едно л.с. с малко разяснения относно употребата на тоз епром, че с елекрониката съм доста зле 
ми пича на който е страницата се замимава изключително с тунинг
та в секцията download има няколко готови файла за еепромите на някой модели, и там има и за браво 2.0 20
но човека си е написал че всичко е на собствен риск и е написал някой препоръки какво трябва да е състоянието на ДВГ-то преди пробите
а какво да го правиш
сваляш си файла, купуваш си един еепром PLCC 27C512(май този беше, но за по сигурно можеш да си свалиш твоят от ЕКУ-то, става лесно защото е на цокъл) и отиваш при някой с програматор който може да пише в такава памет да ти запище файла
след това го бодваш в твойто ЕКУ и ако си късметлия спестяваш минимум 300 кинта за чиптунинг и колата ти става по бърза(и ако стане да се похвалиш)
ако ли не си назад с 10-15 лева
_________________ Rent a car Bulgaria
|
Съб Юни 25, 2005 1:01 pm |
|
 |
toko
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Чет Апр 07, 2005 8:50 pm Мнения: 412 Местоположение: София
|
hf hpe написа: toko написа: hf hpe написа: а за феновете с 2.0 20 има и тунингован еепром
колега да помоля за едно л.с. с малко разяснения относно употребата на тоз епром, че с елекрониката съм доста зле  ми пича на който е страницата се замимава изключително с тунинг та в секцията download има няколко готови файла за еепромите на някой модели, и там има и за браво 2.0 20 но човека си е написал че всичко е на собствен риск и е написал някой препоръки какво трябва да е състоянието на ДВГ-то преди пробите а какво да го правиш сваляш си файла, купуваш си един еепром PLCC 27C512(май този беше, но за по сигурно можеш да си свалиш твоят от ЕКУ-то, става лесно защото е на цокъл) и отиваш при някой с програматор който може да пише в такава памет да ти запище файла след това го бодваш в твойто ЕКУ и ако си късметлия спестяваш минимум 300 кинта за чиптунинг и колата ти става по бърза(и ако стане да се похвалиш) ако ли не си назад с 10-15 лева
хиляди благодарности... и разбира се имаш бира две от мен на някоя сбирка :lol:
иначе горе долу нещата са ясни.. проблема е кой записва такава памет :?: ако има някой от форума на който му се занимава да се обажда!
п.п. аз ли съм сакат или файла bravohgt.p1 от http://www.hfalex.it/grggt.htm неще да се сваля?
_________________ "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
|
Съб Юни 25, 2005 6:59 pm |
|
 |
hf hpe
Кара кола
Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 10:47 pm Мнения: 202 Местоположение: София
|
dam за жалост само този не работи
може би ако пишеш един мейл на пича, че не работи ще го оправи знам ли
_________________ Rent a car Bulgaria
|
Нед Юни 26, 2005 11:40 pm |
|
 |
toko
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Чет Апр 07, 2005 8:50 pm Мнения: 412 Местоположение: София
|
hf hpe написа: dam за жалост само този не работи може би ако пишеш един мейл на пича, че не работи ще го оправи знам ли 10х за идеята с мейла, дано да се получи!
_________________ "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
|
Пон Юни 27, 2005 2:21 pm |
|
 |
Joro
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 11:34 pm Мнения: 127 Местоположение: Бургас
|
Пренаписах си софтуера за предварението на запалването на газ - верно че едно към гьотере  - средно между 5 и 10 градуса в зависимост от оборотите, но определено има ефект като пъргавина в по ниските обороти а за разхода ще пиша по късно като я засека. На бензин ми се разтрака аванса като натисна рязко педала на газта, но на газ определено се подобри работата.
_________________ Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 IE
|
Сря Юни 29, 2005 11:39 pm |
|
 |
2000 Turbo
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пон Дек 06, 2004 3:13 pm Мнения: 61 Местоположение: София
|
А как е паленето на бензин след такива промени в аванса. Беше споменал за два епрома - газ/бензин или още не си стигнал до там
|
Нед Юли 03, 2005 7:25 pm |
|
|