 |
|
Дата и час: Нед Юни 22, 2025 8:18 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
Kimbal
Кара велосипед
Регистриран на: Чет Ное 23, 2006 11:40 am Мнения: 23 Местоположение: София 10 Люлин
|
 проблем с акумолатора
Здравейте, имам проблем с чисто нов акумолатор, при запалване на колата едва успява да завърти стартера. Измерих зареждането от динамото и е 13,8 v. То какаво може да пада така, дали има някъде отечка или нещо друго? Акумолатора е в гаранция, питам защото проблема ако е в колата няма да признаят гаранцията. Акумолатора е MONBAT 55 ah
|
Съб Мар 10, 2007 12:29 pm |
|
 |
pakumba
Фиат идол
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 3:33 pm Мнения: 1330 Местоположение: София/Добрич
|
може да ти задържа стартера във фтулките
_________________ Fiat Temprs'91 1,6 mono
|
Съб Мар 10, 2007 1:13 pm |
|
 |
Tornado
|
Той може и да не задържа ами да са му за смяна четките и втулките.Преди със стария акумулатор имаше ли такива проблеми.
|
Съб Мар 10, 2007 4:21 pm |
|
 |
pakumba
Фиат идол
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 3:33 pm Мнения: 1330 Местоположение: София/Добрич
|
Tornado написа: Той може и да не задържа ами да са му за смяна четките и втулките.Преди със стария акумулатор имаше ли такива проблеми.
ми може да има доста приини, може дори да му е хлабав дебеля кабел и като чукне да завърти да смуче много ток. но ако предположим, че акумулатора е ок, както се и полага на нов, ако кажем, че и няма някаква утечки като е изгасена колата и нощува, то тогава проблема 100% е в стартера
_________________ Fiat Temprs'91 1,6 mono
|
Съб Мар 10, 2007 5:23 pm |
|
 |
Kimbal
Кара велосипед
Регистриран на: Чет Ное 23, 2006 11:40 am Мнения: 23 Местоположение: София 10 Люлин
|
при стария положението бе същото, преди малко се опитах да запаля но беше толкова слаб че неможа дори да завърти. Дойде един приятел закачихме кабели от неговия акумолатор и запали моментално, сега се е заредил и запалва веднага. Съмнявавам се да е проблема в стартера. Според мен е нещо свързано с алармата, при смъкнат ел. прозорец и изключено радио давам на контакт и когато върна прозореца се вдига а радиото се включва, и започва да цъка някакво реле до алармата. Колата е Пунто 1 1200. Алармата е поставяна допълнително с модул за вдигане на стъкла.
|
Съб Мар 10, 2007 6:05 pm |
|
 |
Tornado
|
Прилича на някоя окислена връзка някъде или разхлабена.
|
Съб Мар 10, 2007 6:14 pm |
|
 |
sacho
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пет Юли 08, 2005 2:19 pm Мнения: 124 Местоположение: Плевен
|
В момента на палене втори човек мери напрежението върху ак ум улатора.Ако не пада под 10 волта при добре зареден акумулатор то проблема не е в него.Ако има съмнения че се разрежда в покой то откачи масата за една нощ след като си го заредил и на другия ден пали.Може да се премери и тока в покой с мултицет но не си спомням колко е всеки случай не повече от 200 милиампера.Успех 
_________________ АЛ.ПЕТРОВ
FIAT UNO 1.5 ie SX
минал школата на Москвич 2140 и Лада 2104
|
Нед Мар 11, 2007 1:02 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 7 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |