|  | 
	|  | Дата и час: Съб Ное 01, 2025 2:31 am 
 |  
		Виж темите без отговор | Виж активните теми
		
	 
 
 
 
 
 
 
 
	
			
	
	Въпрос по MAP-инга на ECU Magneti marelli IAW 
        
        
            | Автор | Съобщение |  
			| Joro Кара Фиатче 126 
					Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 11:34 pm
 Мнения: 127
 Местоположение: Бургас
   |   Въпрос по MAP-инга на ECU Magneti marelli IAWНякой знае ли в кои клетки от паметта на EPROM-а на 4s1.07/8se_la какви данни са записани - например на адрес #3930-#39АF е таблицата за предварението при натоварен режим на работа. Само това можах да разбера. Трябва ми по пълна информация от някаква сервизна документация или нещо такова, или някой с по голям опит да сподели. Ще съм му благодарен. _________________
 Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 IE
 
 
 |  
			| Пет Юни 10, 2005 9:39 pm | 
					
					   |  
		|  |  
			| hit-ko Член на клуба 
					Регистриран на: Нед Мар 06, 2005 3:12 pm
 Мнения: 2046
 Местоположение: Ямбол
   | Може ли да споделиш какво точно искаш да правиш, може и на Л.С. _________________
 FIAT-SPORT
 
 
 |  
			| Пет Юни 10, 2005 10:09 pm | 
					
					     |  
		|  |  
			| Ferrari 
					
				   |   Re: Въпрос по MAP-инга на ECU Magneti marelli IAWJoro написа: Някой знае ли в кои клетки от паметта на EPROM-а на 4s1.07/8se_la какви данни са записани - например на адрес #3930-#39АF е таблицата за предварението при натоварен режим на работа. Само това можах да разбера. Трябва ми по пълна информация от някаква сервизна документация или нещо такова, или някой с по голям опит да сподели. Ще съм му благодарен. Ей да не си решил да тунинговаш     Това не е проста работа.
 
 |  
			| Съб Юни 11, 2005 12:47 am | 
					
					 |  
		|  |  
			| Joro Кара Фиатче 126 
					Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 11:34 pm
 Мнения: 127
 Местоположение: Бургас
   | А, няма да тунинговам, искам да го преправя за работа на газ - изключване на дюзите и помпата направо от ECU-то, оправяне на предварението за да не давам пари за оная джаджа дето струва м/у 50 и 100 лева    Смятам да си направя мултиплексор и двата EPROM-а да ги превключвам с копче._________________
 Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 IE
 
 
 |  
			| Съб Юни 11, 2005 8:53 am | 
					
					   |  
		|  |  
			| 2000 Turbo Кара Фиатче 126 
					Регистриран на: Пон Дек 06, 2004 3:13 pm
 Мнения: 61
 Местоположение: София
   | MUX не ти трябва, защото епрома си има CE (chip enable) и можеш да ги превключваш просто с ключ. Епромите се свързват буквално в паралел с изключение на CE и с ниско/високо ниво ги управляваш, кой ще е активния. 
 
 |  
			| Съб Юни 18, 2005 8:22 am | 
					
					   |  
		|  |  
			| Joro Кара Фиатче 126 
					Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 11:34 pm
 Мнения: 127
 Местоположение: Бургас
   | Да де, под мултиплексор имах предвид хардуерната част - платката с двата цокъла и една 7400 за инвертиране на единия сигнал CE     , ма още нямам никакава информация за разпределението на данните в EPROM-а :( Дори може да се използва един 27с256 вместо два по 27с128 като се запишат двете програми едната в младшата част а другара в старшата и да се превключват само от  комутацията на най-старшия адресен извод - високо или ниско ниво. На двата чипа всички крака им съвпадат просто 27256-тата има един адресен извод в повече, който при 27128 не се използва._________________
 Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 IE
 
 
 |  
			| Съб Юни 18, 2005 9:10 am | 
					
					   |  
		|  |  
			| hf hpe Кара кола 
					Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 10:47 pm
 Мнения: 202
 Местоположение: София
   | Жоро незнам но се надявам това да ти свърши работа
http://www.hfalex.it/ECUspecs.htm а за феновете с 2.0 20 има и тунингован еепром_________________
 Rent a car Bulgaria
 
   
 
 |  
			| Съб Юни 25, 2005 12:14 am | 
					
					     |  
		|  |  
			| toko Напреднал шофьор на Фиатка 
					Регистриран на: Чет Апр 07, 2005 8:50 pm
 Мнения: 412
 Местоположение: София
   | hf hpe написа: а за феновете с 2.0 20 има и тунингован еепром
 колега да помоля за едно л.с. с малко разяснения относно употребата на тоз епром, че с елекрониката съм доста зле  _________________
 "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
 
 
 |  
			| Съб Юни 25, 2005 11:36 am | 
					
					   |  
		|  |  
			| Joro Кара Фиатче 126 
					Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 11:34 pm
 Мнения: 127
 Местоположение: Бургас
   | _________________
 Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 IE
 
 
 |  
			| Съб Юни 25, 2005 12:10 pm | 
					
					   |  
		|  |  
			| hf hpe Кара кола 
					Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 10:47 pm
 Мнения: 202
 Местоположение: София
   | toko написа: hf hpe написа: а за феновете с 2.0 20 има и тунингован еепром
 колега да помоля за едно л.с. с малко разяснения относно употребата на тоз епром, че с елекрониката съм доста зле  ми пича на който е страницата се замимава изключително с тунинг
 та в секцията download има няколко готови файла за еепромите на някой модели, и там има и за браво 2.0 20
 но човека си е написал че всичко е на собствен риск и е написал някой препоръки какво трябва да е състоянието на ДВГ-то преди пробите
 а какво да го правиш
 сваляш си файла, купуваш си един еепром PLCC 27C512(май този беше, но за по сигурно можеш да си свалиш твоят от ЕКУ-то, става лесно защото е на цокъл) и отиваш при някой  с програматор който може да пише в такава памет да ти запище файла
 след това го бодваш в твойто ЕКУ и ако си късметлия спестяваш минимум 300 кинта за чиптунинг и колата ти става по бърза(и ако стане да се похвалиш)
 ако ли не си назад с 10-15 лева_________________
 Rent a car Bulgaria
 
   
 
 |  
			| Съб Юни 25, 2005 1:01 pm | 
					
					     |  
		|  |  
			| toko Напреднал шофьор на Фиатка 
					Регистриран на: Чет Апр 07, 2005 8:50 pm
 Мнения: 412
 Местоположение: София
   |  hf hpe написа: toko написа: hf hpe написа: а за феновете с 2.0 20 има и тунингован еепром
 колега да помоля за едно л.с. с малко разяснения относно употребата на тоз епром, че с елекрониката съм доста зле  ми пича на който е страницата се замимава изключително с тунинг та в секцията download има няколко готови файла за еепромите на някой модели, и там има и за браво 2.0 20 но човека си е написал че всичко е на собствен риск и е написал някой препоръки какво трябва да е състоянието на ДВГ-то преди пробите а какво да го правиш сваляш си файла, купуваш си един еепром PLCC 27C512(май този беше, но за по сигурно можеш да си свалиш твоят от ЕКУ-то, става лесно защото е на цокъл) и отиваш при някой  с програматор който може да пише в такава памет да ти запище файла след това го бодваш в твойто ЕКУ и ако си късметлия спестяваш минимум 300 кинта за чиптунинг и колата ти става по бърза(и ако стане да се похвалиш) ако ли не си назад с 10-15 левахиляди благодарности... и разбира се имаш бира две от мен на някоя сбирка :lol: 
 иначе горе долу нещата са ясни.. проблема е кой записва такава памет :?: ако има някой от форума на който му се занимава да се обажда!
 п.п. аз ли съм сакат или файла bravohgt.p1 от http://www.hfalex.it/grggt.htm  неще да се сваля?_________________
 "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
 
 
 |  
			| Съб Юни 25, 2005 6:59 pm | 
					
					   |  
		|  |  
			| hf hpe Кара кола 
					Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 10:47 pm
 Мнения: 202
 Местоположение: София
   | dam за жалост само този не работи
може би ако пишеш един мейл на пича, че не работи ще го оправи знам ли
 _________________
 Rent a car Bulgaria
 
   
 
 |  
			| Нед Юни 26, 2005 11:40 pm | 
					
					     |  
		|  |  
			| toko Напреднал шофьор на Фиатка 
					Регистриран на: Чет Апр 07, 2005 8:50 pm
 Мнения: 412
 Местоположение: София
   | hf hpe написа: dam за жалост само този не работиможе би ако пишеш един мейл на пича, че не работи ще го оправи знам ли
 10х за идеята с мейла, дано да се получи!_________________
 "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
 
 
 |  
			| Пон Юни 27, 2005 2:21 pm | 
					
					   |  
		|  |  
			| Joro Кара Фиатче 126 
					Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 11:34 pm
 Мнения: 127
 Местоположение: Бургас
   | Пренаписах си софтуера за предварението на запалването на газ - верно че едно към гьотере     - средно между 5 и 10 градуса в зависимост от оборотите, но определено има ефект като пъргавина в по ниските обороти а за разхода ще пиша по късно като я засека. На бензин ми се разтрака аванса като натисна рязко педала на газта, но на газ определено се подобри работата._________________
 Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 IE
 
 
 |  
			| Сря Юни 29, 2005 11:39 pm | 
					
					   |  
		|  |  
			| 2000 Turbo Кара Фиатче 126 
					Регистриран на: Пон Дек 06, 2004 3:13 pm
 Мнения: 61
 Местоположение: София
   | А как е паленето на бензин след такива промени в аванса. Беше споменал за два епрома - газ/бензин или още не си стигнал до там 
 
 |  
			| Нед Юли 03, 2005 7:25 pm | 
					
					   |  
		|  |  
 
 
	
		| Кой е на линия |  
		| Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 9 госта |  
 
	|  | Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми
 Вие не можете да променяте собственото си мнение
 Вие не можете да изтривате собствените си мнения
 Вие не можете да прикачвате файл
 
 |  
   |  |