| Автор | Съобщение | 
        
			| Joro Кара Фиатче 126 
					Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 11:34 pm
 Мнения: 127
 Местоположение: Бургас
   |   Въпрос по MAP-инга на ECU Magneti marelli IAWНякой знае ли в кои клетки от паметта на EPROM-а на 4s1.07/8se_la какви данни са записани - например на адрес #3930-#39АF е таблицата за предварението при натоварен режим на работа. Само това можах да разбера. Трябва ми по пълна информация от някаква сервизна документация или нещо такова, или някой с по голям опит да сподели. Ще съм му благодарен. _________________
 Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 IE
 
 
 | 
		
			| Пет Юни 10, 2005 9:39 pm | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| hit-ko Член на клуба 
					Регистриран на: Нед Мар 06, 2005 3:12 pm
 Мнения: 2046
 Местоположение: Ямбол
   | Може ли да споделиш какво точно искаш да правиш, може и на Л.С. _________________
 FIAT-SPORT
 
 
 | 
		
			| Пет Юни 10, 2005 10:09 pm | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Ferrari 
					
				   |   Re: Въпрос по MAP-инга на ECU Magneti marelli IAWJoro написа: Някой знае ли в кои клетки от паметта на EPROM-а на 4s1.07/8se_la какви данни са записани - например на адрес #3930-#39АF е таблицата за предварението при натоварен режим на работа. Само това можах да разбера. Трябва ми по пълна информация от някаква сервизна документация или нещо такова, или някой с по голям опит да сподели. Ще съм му благодарен. Ей да не си решил да тунинговаш     Това не е проста работа.
 
 | 
		
			| Съб Юни 11, 2005 12:47 am | 
					
					 | 
	
	
		|  | 
	
			| Joro Кара Фиатче 126 
					Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 11:34 pm
 Мнения: 127
 Местоположение: Бургас
   | А, няма да тунинговам, искам да го преправя за работа на газ - изключване на дюзите и помпата направо от ECU-то, оправяне на предварението за да не давам пари за оная джаджа дето струва м/у 50 и 100 лева    Смятам да си направя мултиплексор и двата EPROM-а да ги превключвам с копче._________________
 Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 IE
 
 
 | 
		
			| Съб Юни 11, 2005 8:53 am | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| 2000 Turbo Кара Фиатче 126 
					Регистриран на: Пон Дек 06, 2004 3:13 pm
 Мнения: 61
 Местоположение: София
   | MUX не ти трябва, защото епрома си има CE (chip enable) и можеш да ги превключваш просто с ключ. Епромите се свързват буквално в паралел с изключение на CE и с ниско/високо ниво ги управляваш, кой ще е активния. 
 
 | 
		
			| Съб Юни 18, 2005 8:22 am | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Joro Кара Фиатче 126 
					Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 11:34 pm
 Мнения: 127
 Местоположение: Бургас
   | Да де, под мултиплексор имах предвид хардуерната част - платката с двата цокъла и една 7400 за инвертиране на единия сигнал CE     , ма още нямам никакава информация за разпределението на данните в EPROM-а :( Дори може да се използва един 27с256 вместо два по 27с128 като се запишат двете програми едната в младшата част а другара в старшата и да се превключват само от  комутацията на най-старшия адресен извод - високо или ниско ниво. На двата чипа всички крака им съвпадат просто 27256-тата има един адресен извод в повече, който при 27128 не се използва._________________
 Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 IE
 
 
 | 
		
			| Съб Юни 18, 2005 9:10 am | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| hf hpe Кара кола 
					Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 10:47 pm
 Мнения: 202
 Местоположение: София
   | Жоро незнам но се надявам това да ти свърши работа
http://www.hfalex.it/ECUspecs.htm а за феновете с 2.0 20 има и тунингован еепром_________________
 Rent a car Bulgaria
 
   
 
 | 
		
			| Съб Юни 25, 2005 12:14 am | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| toko Напреднал шофьор на Фиатка 
					Регистриран на: Чет Апр 07, 2005 8:50 pm
 Мнения: 412
 Местоположение: София
   | hf hpe написа: а за феновете с 2.0 20 има и тунингован еепром
 колега да помоля за едно л.с. с малко разяснения относно употребата на тоз епром, че с елекрониката съм доста зле  _________________
 "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
 
 
 | 
		
			| Съб Юни 25, 2005 11:36 am | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Joro Кара Фиатче 126 
					Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 11:34 pm
 Мнения: 127
 Местоположение: Бургас
   | _________________
 Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 IE
 
 
 | 
		
			| Съб Юни 25, 2005 12:10 pm | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| hf hpe Кара кола 
					Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 10:47 pm
 Мнения: 202
 Местоположение: София
   | toko написа: hf hpe написа: а за феновете с 2.0 20 има и тунингован еепром
 колега да помоля за едно л.с. с малко разяснения относно употребата на тоз епром, че с елекрониката съм доста зле  ми пича на който е страницата се замимава изключително с тунинг
 та в секцията download има няколко готови файла за еепромите на някой модели, и там има и за браво 2.0 20
 но човека си е написал че всичко е на собствен риск и е написал някой препоръки какво трябва да е състоянието на ДВГ-то преди пробите
 а какво да го правиш
 сваляш си файла, купуваш си един еепром PLCC 27C512(май този беше, но за по сигурно можеш да си свалиш твоят от ЕКУ-то, става лесно защото е на цокъл) и отиваш при някой  с програматор който може да пише в такава памет да ти запище файла
 след това го бодваш в твойто ЕКУ и ако си късметлия спестяваш минимум 300 кинта за чиптунинг и колата ти става по бърза(и ако стане да се похвалиш)
 ако ли не си назад с 10-15 лева_________________
 Rent a car Bulgaria
 
   
 
 | 
		
			| Съб Юни 25, 2005 1:01 pm | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| toko Напреднал шофьор на Фиатка 
					Регистриран на: Чет Апр 07, 2005 8:50 pm
 Мнения: 412
 Местоположение: София
   |  hf hpe написа: toko написа: hf hpe написа: а за феновете с 2.0 20 има и тунингован еепром
 колега да помоля за едно л.с. с малко разяснения относно употребата на тоз епром, че с елекрониката съм доста зле  ми пича на който е страницата се замимава изключително с тунинг та в секцията download има няколко готови файла за еепромите на някой модели, и там има и за браво 2.0 20 но човека си е написал че всичко е на собствен риск и е написал някой препоръки какво трябва да е състоянието на ДВГ-то преди пробите а какво да го правиш сваляш си файла, купуваш си един еепром PLCC 27C512(май този беше, но за по сигурно можеш да си свалиш твоят от ЕКУ-то, става лесно защото е на цокъл) и отиваш при някой  с програматор който може да пише в такава памет да ти запище файла след това го бодваш в твойто ЕКУ и ако си късметлия спестяваш минимум 300 кинта за чиптунинг и колата ти става по бърза(и ако стане да се похвалиш) ако ли не си назад с 10-15 левахиляди благодарности... и разбира се имаш бира две от мен на някоя сбирка :lol: 
 иначе горе долу нещата са ясни.. проблема е кой записва такава памет :?: ако има някой от форума на който му се занимава да се обажда!
 п.п. аз ли съм сакат или файла bravohgt.p1 от http://www.hfalex.it/grggt.htm  неще да се сваля?_________________
 "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
 
 
 | 
		
			| Съб Юни 25, 2005 6:59 pm | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| hf hpe Кара кола 
					Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 10:47 pm
 Мнения: 202
 Местоположение: София
   | dam за жалост само този не работи
може би ако пишеш един мейл на пича, че не работи ще го оправи знам ли
 _________________
 Rent a car Bulgaria
 
   
 
 | 
		
			| Нед Юни 26, 2005 11:40 pm | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| toko Напреднал шофьор на Фиатка 
					Регистриран на: Чет Апр 07, 2005 8:50 pm
 Мнения: 412
 Местоположение: София
   | hf hpe написа: dam за жалост само този не работиможе би ако пишеш един мейл на пича, че не работи ще го оправи знам ли
 10х за идеята с мейла, дано да се получи!_________________
 "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
 
 
 | 
		
			| Пон Юни 27, 2005 2:21 pm | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Joro Кара Фиатче 126 
					Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 11:34 pm
 Мнения: 127
 Местоположение: Бургас
   | Пренаписах си софтуера за предварението на запалването на газ - верно че едно към гьотере     - средно между 5 и 10 градуса в зависимост от оборотите, но определено има ефект като пъргавина в по ниските обороти а за разхода ще пиша по късно като я засека. На бензин ми се разтрака аванса като натисна рязко педала на газта, но на газ определено се подобри работата._________________
 Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 IE
 
 
 | 
		
			| Сря Юни 29, 2005 11:39 pm | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| 2000 Turbo Кара Фиатче 126 
					Регистриран на: Пон Дек 06, 2004 3:13 pm
 Мнения: 61
 Местоположение: София
   | А как е паленето на бензин след такива промени в аванса. Беше споменал за два епрома - газ/бензин или още не си стигнал до там 
 
 | 
		
			| Нед Юли 03, 2005 7:25 pm | 
					
					   | 
	
	
		|  |