Дата и час: Нед Юли 13, 2025 1:00 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 
Типото не пали 
Автор Съобщение
UNREAD_POST Типото не пали
Значи става въпрос за колата която кара на братовчедка ми в момента. Не знам кой и я е дал и кво е правено с нея ама не ще да пали. Това всичкото е от разговор по телефона. Колата е с двигател 1,1 предполагам, че е този FIRE мотора. Акумулатора е зареждан цяла нощ. После стартера върти нормално, но не пали. Замирисъло е на бензин доста. Значи са я задавили. И до тук. Ама чак утре ще мога да я погледна. Някакви идей ако имате преди да съм отишъл, че Люлин ми е далечко малко от компютъра и няма да мога да пиша веднага какво става. А и ако знаете някой майстор в тоя квартал за такива неща ще съм благодарен.


Нед Яну 07, 2007 11:07 am
Фиат фанатик
Фиат фанатик
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 09, 2006 11:45 pm
Мнения: 926
Местоположение: София 15 Младост
UNREAD_POST 
Е ако е 1.1 със сигурност е Fire като моя.Става дума за карбураторно двигателче.Първото което е това моторче няма давене (само на газ съм успявал да го задавя по-качествено).Та значи електроника по него почти няма - само делкото е с датчик на хол и оттам може да идва проблема.
Като цяло причините за да не запали може да са няколко :
-да няма ток по свещите (развии една - ключ 16 мисля че бяха и виж има ли).Оттам вече звиси - или датчика на хол си е отишъл,или се е откачил куплунгът му (на 15-тина см е от делкото)
-проблем в бобината (на мен не ми се е случвало ама бобините се скапват понякога).
Принципно друга причина да не запали този двигател кажи-речи няма.Карбуратора надали има проблем в смисъл че и той не е много сложен и просто или работи или не.Моето беше с повреден ама палеше идеално и след това идваха проблемите.
Центровката надали му е отместена (ангренажния ремък имам в предвид) понеже на този двигател много рядко се случва подобно нещо а и ако е отместена или щеше да затегне или да прави детонации като се опитвате да го запалите.
Доста са претенциозни откъм капачка и палец на делкото и кабелите така че ги погледни.
Успех и ако има нещо - пиши.

_________________
Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire 41kW Autogas


Нед Яну 07, 2007 11:34 am
Профил ICQ
UNREAD_POST 
Мерси за отговора. Утре ще видя какво му е ако не разбера май ще ходи на майстор. Ще пиша поне да кажа какво е станало.


Нед Яну 07, 2007 11:46 am
Фиат фанатик
Фиат фанатик
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 09, 2006 11:45 pm
Мнения: 926
Местоположение: София 15 Младост
UNREAD_POST 
Почти на 100% е проблем по тоците.

_________________
Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire 41kW Autogas


Нед Яну 07, 2007 11:48 am
Профил ICQ
UNREAD_POST 
zfa159 написа:
Почти на 100% е проблем по тоците.


И аз така мисля, че е стояла в гаража 1 седмица и не е палена, а кой знае и какво са и правили на колата и на кой е. А като извада свеща да видя дали дава ток трябва да въртя на стартер нали?


Нед Яну 07, 2007 12:02 pm
Фиат фанатик
Фиат фанатик
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 09, 2006 11:45 pm
Мнения: 926
Местоположение: София 15 Младост
UNREAD_POST 
Съжалявам че толкова съм се забавил - допираш резбата към маса (метал по купето,било даже на капака на клапаните отгоре) и въртиш малко на стартер (не повече от 2-3 секунди) и трябва да хвърли искра.
Ако няма искра правиш друго - откачаш централния кабел,който излиза от бобината (ще го видиш къде се включва в капачката) и го слагаш на малко разстояние от нещо метално (без да го допираш и да не е на повече от 2-3мм) и пак завърташ.Ако пак няма искра вече има някакъв проблем в бобината или в датчика на хол.
Моята е седяла и повече и само "цък" и си пали.Така че седенето не и пречи.Този двигател си е много добра палачка.
Има ли възможност някой ден да се разберем някак да и чуя звука на двигателя защото моя нещо дрънчи при дадени обстоятелства (целия го разчастих и нищо нередно няма като луфтове и т.н. а се яува отвътре някъде) и не мога да разбера нормално ли е (дали се вманиачавам) или има нещо дето все пак съм пропуснал.Един ден го слушах със слушалка (медицинска) ама метала разсейва шума и не го хванах по-прецизно откъде е....
Ако имаш някакви питания по това моторче - давай смело.Каквото мога ще помагам (icq-то го има в профила ми).

_________________
Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire 41kW Autogas


Нед Яну 07, 2007 9:50 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
Мерси за отговора сега отивам да я видя, че до сега не съм я виждъл. Колата не е моя. Дали са я на братовчедка ми да я кара щото нейната е в сервиз. Ако я зема за няколко дена да я покарам ще пиша да я видиш да ги сравниш, че на нея няма да и трябва поне седмица

Проблемът е отстранен. Колата имаше някво подобие на аларма което е блокирало запалването. Върти си нормално, но цъка нещо и мигат мигачите и не пали. Няма дистанционно или имобилайзер. Имаше някво ключе и немерих къде се върти завъртях го и запали. Сега съм я изключил алармата. Направи ми впечатление, че като друпна смукача до край и не работи като хората. Като е до средата работи перфектно. Това е за сега мерси за отговорите. Ако я взема да я покарам ще се обадя и без това има да се сменя гарнитурата на капака на клапаните - тече масло от там


Пон Яну 08, 2007 9:52 am
Фиат фанатик
Фиат фанатик
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 09, 2006 11:45 pm
Мнения: 926
Местоположение: София 15 Младост
UNREAD_POST 
И моята течеше оттам - нова и силикон и спи (с малката разлика че аз на моята откъснах единия болт от общо 4-те на капака понеже стягам докато изпука).Гарнитурата е 5.50лв а сликон зависи какъв.
Тънкия момент е внимателно да се изчисти канала на капака понеже ако остане там масло не лови силикона.Най-лесно се прави с отвертка и коресилин...
Успех!
По повод смукача - има някакъв проблем с карбуратора явно (моята си работи много добре на всякакво положение на смукача).

_________________
Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire 41kW Autogas


Пон Яну 08, 2007 11:32 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
zfa159 написа:
И моята течеше оттам - нова и силикон и спи (с малката разлика че аз на моята откъснах единия болт от общо 4-те на капака понеже стягам докато изпука).Гарнитурата е 5.50лв а сликон зависи какъв.
Тънкия момент е внимателно да се изчисти канала на капака понеже ако остане там масло не лови силикона.Най-лесно се прави с отвертка и коресилин...
Успех!
По повод смукача - има някакъв проблем с карбуратора явно (моята си работи много добре на всякакво положение на смукача).


Ще видя дали ще ми го поверът за оправяне :D А смукача нещо май жилото не е наред ама като му дойде времето


Вто Яну 09, 2007 12:58 am
Фиат фанатик
Фиат фанатик
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 09, 2006 11:45 pm
Мнения: 926
Местоположение: София 15 Младост
UNREAD_POST 
Като/ако му дойде времето (дано) обаждай се да помагам с акъл или с хамалуване - с каквото се налага 8).Има една тефлонова грес в спрей под налягане (около 5-6лв в Бриколаж)...отразява се много добре на цялата система при жилото на този карбуратор.Самото жило също може да си поиграеш да го прибереш максимално (т.е. да не е на смукач) и да му капнеш малко масло (двигателно или техническо) и да го раздвижиш малко и пак да му капнеш и така докато ти омръзне.

_________________
Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire 41kW Autogas


Чет Яну 11, 2007 1:15 am
Профил ICQ
UNREAD_POST 
Ще видя до къде ще го докара братовчедка ми с това Типо. Днес или утре май ще го изкарва на разходка и ще се разбере ква ще му е съдбата


Пет Яну 12, 2007 11:18 am
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 11 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg