| Автор | Съобщение | 
        
			| BO Фиат фанатик 
					Регистриран на: Пон Дек 20, 2004 11:55 am
 Мнения: 757
 Местоположение: София, кв. Овча Купел
   |   Аларма?Пичове споделете и вашето мнение отностно слагането на аларма!?
Та конкретния въпрос!
 Докато съм "командирован" за 6 месеца колицата ми я кара жената!
 Колата си има имобилайзерче с дистанционно с което се отключва централното заключване, и прекъсва двигателя да не пали-маха "+"-а на бобината и бензиновата помпа!
 Е да ама няма "свирка" която да се задейства при отваряне на вратите или удар!!!
 А и единственото дистанционно е много кратно изпускано и не се знае кога някой "хубав" ден ще откаже на заключено и нямя да мога да си потегля с колата
 Та жена ми решила и си купила аларма за колата без да я сложи за да ми я покаже и след това да я сложи!!!
 Като погледнах инструкжията за слагане нещо много се притесних!!!
 Половината от инсталацията на колата трябва да се реже(а аз много мразя такива неща)-има си за централното-реже се жицата и се включва в алармата-има си за ел. прозорци да се затварят автоматично ама и те се режат за да минат през нея и такива всякакви неща за бензиновата помпа за бобината и още всякакви неща!!!
 Та според вас как е правилно да постъпя и най-важното кажете някой добър сервиз където поставят -ПРОФЕСИОНАЛНО такива неща!!!-не с ножицата клъц после с някакъв скапан дори изолирбанд отгоре и готов си пич тръгвай
 И още нещо-нали на вратите се слагат едни замасяващи ключета които при отваряне дават на маса-е да ама нали трябва да се дупчи за се сложат такива-тъпотии голями - чудех се дали неможе да се закачи към всяка от вратите си има дали вратата е отворена и ти светва на тъблото"electronic check"- лампичката- е да ама още рязане и така нататък
 Благодаря Ви!
 _________________
 839А5.000 - 135hp - Лукс до безкрай - Либра '00
 176A5.000 - 72hp - "Пупи е върха" - Пунто '95
 Х 182В4.000 - 105hp - хубава печка - Брава '99
 Х 834B2.000 - 150hp - "лошият" Капоне - Х Тема '90
 Х 159A3.046 - 78hp - елегантната АЯ - Типо '92
 Х 146А.000 - 45hp - Панда '85
 
 
 | 
		
			| Съб Май 21, 2005 2:59 pm | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| FiFo Кара Фиатче 126 
					Регистриран на: Сря Яну 05, 2005 1:16 am
 Мнения: 153
 Местоположение: София
   | Колега от рязането няма да се отървеш.А за датчиците на вратите и капаците не е необходимо да се дупчат дупки а се свързва към бутончетата с които се индикира дали ти е отворена врата ( както ти сам го каза ). _________________
 Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
 Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
 
 
 | 
		
			| Съб Май 21, 2005 10:04 pm | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Petrov 
					
				   | FiFo написа: Колега от рязането няма да се отървеш.А за датчиците на вратите и капаците не е необходимо да се дупчат дупки а се свързва към бутончетата с които се индикира дали ти е отворена врата ( както ти сам го каза ).И според мен всичко е така какато казва ФиФо, но мисля, че за предния капак ще трябва да се сложи замасяващо ключе, което си е нормално  
 
 | 
		
			| Нед Май 22, 2005 12:14 pm | 
					
					 | 
	
	
		|  | 
	
			| Alexius Член на клуба 
					Регистриран на: Чет Ное 04, 2004 3:34 pm
 Мнения: 743
 Местоположение: София 11 Красна Поляна
   | Относно предния капак ще трябва да се сложи бутонче което отчита отвореният капак. Що се отнася до вратите и багажника-там се свързва към бутоните които дават сигнал към плафона. _________________
 Alfa 156 SW 2.4 JTD
 Fiat Brava 1.6 16V
 
      www.locksmith-bg.com
 
 
 | 
		
			| Пон Май 23, 2005 5:18 pm | 
					
					     | 
	
	
		|  | 
	
			| Ferrari 
					
				   | Alexius написа: Относно предния капак ще трябва да се сложи бутонче което отчита отвореният капак. Що се отнася до вратите и багажника-там се свързва към бутоните които дават сигнал към плафона.При Tipo задните врати не дават сигнал към плафона. При моята се наложи да се слагат бутончета отзад.
 
 | 
		
			| Пон Май 23, 2005 10:37 pm | 
					
					 | 
	
	
		|  | 
	
			| Yavor 
					
				   | Аз пък алармата си я монтирах сам - при моята нищо не се режеше ами само кабелите леко се оголваха и се свързваше към тях - тя алармата само подава маса или плюс където и когато е нужно. На задните врати ме мързеше да монтирам ключета и сега не се влияят от алрмата, а н а предния капак сложих. Умишлено не свързах релето за паленето защото съм патил от прецакани релета и реших че ако ме е страх от кражба има множество начини да направя колата непалеща. Няма нищо страшно ако монтажа се извъши от съвестен майстор - а пък ако ти си се затижил да чоплиш колата - почвай - 4-5часа е работата. 
 
 | 
		
			| Сря Май 25, 2005 10:06 am | 
					
					 | 
	
	
		|  | 
	
			| Vlado Кара Симсонка 
					Регистриран на: Нед Дек 26, 2004 11:56 pm
 Мнения: 54
 Местоположение: Бургас
   | При Tipo задните врати не дават сигнал към плафона. При моята се наложи да се слагат бутончета отзад.[/quote]
 Не се слагат бутони,алармата се връзва към "борд компютъра" където е индикацията за отворена врата.На моето Типо отначало не можаха да свържат вратите,пича си каза че не му се пипа там да не обърка нещо,щеше да идва някакъв разбирач в сервиза по-късно,ходих в последствие и той я направи...Допълнително бутон сложиха само на предния капак.
 _________________
 Fiat Tipo 1.6i.e,159A3.046
 
 
 | 
		
			| Сря Май 25, 2005 10:59 am | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Ferrari 
					
				   | Yavor написа: Аз пък алармата си я монтирах сам - при моята нищо не се режеше ами само кабелите леко се оголваха и се свързваше към тях - тя алармата само подава маса или плюс където и когато е нужно. На задните врати ме мързеше да монтирам ключета и сега не се влияят от алрмата, а н а предния капак сложих. Умишлено не свързах релето за паленето защото съм патил от прецакани релета и реших че ако ме е страх от кражба има множество начини да направя колата непалеща. Няма нищо страшно ако монтажа се извъши от съвестен майстор - а пък ако ти си се затижил да чоплиш колата - почвай - 4-5часа е работата.Аз също направих запалването да не минава през релето. Често ми се случваше колата да ми прекъсне от това реле.
 
 | 
		
			| Сря Май 25, 2005 11:09 am | 
					
					 | 
	
	
		|  | 
	
			| stef Фиат идол 
					Регистриран на: Пон Май 23, 2005 4:18 pm
 Мнения: 1403
 Местоположение: пловдив
   | Mitko написа: Yavor написа: Аз пък алармата си я монтирах сам - при моята нищо не се режеше ами само кабелите леко се оголваха и се свързваше към тях - тя алармата само подава маса или плюс където и когато е нужно. На задните врати ме мързеше да монтирам ключета и сега не се влияят от алрмата, а н а предния капак сложих. Умишлено не свързах релето за паленето защото съм патил от прецакани релета и реших че ако ме е страх от кражба има множество начини да направя колата непалеща. Няма нищо страшно ако монтажа се извъши от съвестен майстор - а пък ако ти си се затижил да чоплиш колата - почвай - 4-5часа е работата.Аз също направих запалването да не минава през релето. Често ми се случваше колата да ми прекъсне от това реле.а къде си намира това реле че май и на мен томи прави чат пат проблемчета_________________
 TEMPRA 1.8 SW.SLX
 UNO 1.0 FIRE
 
   
 
 | 
		
			| Сря Май 25, 2005 11:23 am | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Ferrari 
					
				   |  stef написа: Mitko написа: Yavor написа: Аз пък алармата си я монтирах сам - при моята нищо не се режеше ами само кабелите леко се оголваха и се свързваше към тях - тя алармата само подава маса или плюс където и когато е нужно. На задните врати ме мързеше да монтирам ключета и сега не се влияят от алрмата, а н а предния капак сложих. Умишлено не свързах релето за паленето защото съм патил от прецакани релета и реших че ако ме е страх от кражба има множество начини да направя колата непалеща. Няма нищо страшно ако монтажа се извъши от съвестен майстор - а пък ако ти си се затижил да чоплиш колата - почвай - 4-5часа е работата.Аз също направих запалването да не минава през релето. Често ми се случваше колата да ми прекъсне от това реле.а къде си намира това реле че май и на мен томи прави чат пат проблемчетаВътре в алармата е. Ако имаш описание за инсталация на алармата там със сигурност има два кабела означени като "прекъсване на запалването". Обикновено при монтажа се прекъсва + проводника който идва от контактния ключ и отива към + на бобината и релето за управление на бензиновата помпа. Прекъснатият кабел се връзва с кабелите на алармата и така като изключиш имобилайзера реално правиш контакт и ти заработва помпата и бобината. Моята алаарма беше нещо sеcurity 2000 и кабелите за релето са кафяви.
 
 | 
		
			| Сря Май 25, 2005 12:15 pm | 
					
					 | 
	
	
		|  | 
	
			| Totko Кара велосипед 
					Регистриран на: Чет Ное 04, 2004 12:19 am
 Мнения: 28
 Местоположение: София
   |  ..)))..Виждам, че май няма човек дето така наречения имобилайзер да не му е правил номера..(релето дето прекъсва захранването..)..Преди години ми беше любима тема (автоалармите)..мога да обобщя следното: 1. Алармата само АЛАРМИРА - т.е. практически не "забранява" на крадеца да я открадне(лично мнение..)..Теоретически му пречи, чрез разните системи като имобилайзера и т.н...НО..за професионалистите това не е пречка..е..остават аматьорите..срещу тях може и да върши работа..)).. но както всички до тук казаха - най-често дразни самия собственик..))
 2. Като алармира - и кво от това??..Вижте кво става по улиците..всичко свири и на никой не му пука..3. Най-сигурната по отношение на имобилирането аларма е тази която си направиш сам..оригинално твое си решение - уникално и крадеца наистина може да се затрудни..т.е. премахваш тъпия имобилайзер и си правиш твой си...ето и малко линкове..може и да сте ги поствали вече..ма няма лошо..)))
http://www.ultrarex.ru/?c=4
http://www.autoguard.ru/
http://www.rusmanual.ru/autoalarm.htm
http://ugona.net/
http://vksn.narod.ru/auto/car.html
http://www.autoelectric.ru/
http://www.auto-set.ru/cat4level1.html
 
 | 
		
			| Пет Май 27, 2005 11:32 am | 
					
					   | 
	
	
		|  | 
	
			| Ferrari 
					
				   |  Totko написа: ..)))..Виждам, че май няма човек дето така наречения имобилайзер да не му е правил номера..(релето дето прекъсва захранването..)..Преди години ми беше любима тема (автоалармите)..мога да обобщя следното: 1. Алармата само АЛАРМИРА - т.е. практически не "забранява" на крадеца да я открадне(лично мнение..)..Теоретически му пречи, чрез разните системи като имобилайзера и т.н...НО..за професионалистите това не е пречка..е..остават аматьорите..срещу тях може и да върши работа..)).. но както всички до тук казаха - най-често дразни самия собственик..)) 2. Като алармира - и кво от това??..Вижте кво става по улиците..всичко свири и на никой не му пука..3. Най-сигурната по отношение на имобилирането аларма е тази която си направиш сам..оригинално твое си решение - уникално и крадеца наистина може да се затрудни..т.е. премахваш тъпия имобилайзер и си правиш твой си...ето и малко линкове..може и да сте ги поствали вече..ма няма лошо..)))http://www.ultrarex.ru/?c=4http://www.autoguard.ru/http://www.rusmanual.ru/autoalarm.htmhttp://ugona.net/http://vksn.narod.ru/auto/car.htmlhttp://www.autoelectric.ru/http://www.auto-set.ru/cat4level1.htmlКато говорим за алармиране нека спомена следното. Норматива за спиране на сигнала от алармата беше под 10 секунди. За целта работят 3-ма души. 1-ят отваря вратата, до него седи 2-ят, чиято задача е да дръпне веднага ръчката за капака на мотора. 3-ят седи до мотора със секачи и задачата му е да повреди сирената. Обикновено резултата е просто много кратък звук от алармата. Може и въобще да не събуди собственика.
 
 | 
		
			| Пет Май 27, 2005 11:52 am | 
					
					 | 
	
	
		|  | 
	
			| emdless4 Кара кола 
					Регистриран на: Пет Ное 12, 2004 11:40 am
 Мнения: 227
 Местоположение: София
   |  Mitko написа: Totko написа: ..)))..Виждам, че май няма човек дето така наречения имобилайзер да не му е правил номера..(релето дето прекъсва захранването..)..Преди години ми беше любима тема (автоалармите)..мога да обобщя следното: 1. Алармата само АЛАРМИРА - т.е. практически не "забранява" на крадеца да я открадне(лично мнение..)..Теоретически му пречи, чрез разните системи като имобилайзера и т.н...НО..за професионалистите това не е пречка..е..остават аматьорите..срещу тях може и да върши работа..)).. но както всички до тук казаха - най-често дразни самия собственик..)) 2. Като алармира - и кво от това??..Вижте кво става по улиците..всичко свири и на никой не му пука..3. Най-сигурната по отношение на имобилирането аларма е тази която си направиш сам..оригинално твое си решение - уникално и крадеца наистина може да се затрудни..т.е. премахваш тъпия имобилайзер и си правиш твой си...ето и малко линкове..може и да сте ги поствали вече..ма няма лошо..)))http://www.ultrarex.ru/?c=4http://www.autoguard.ru/http://www.rusmanual.ru/autoalarm.htmhttp://ugona.net/http://vksn.narod.ru/auto/car.htmlhttp://www.autoelectric.ru/http://www.auto-set.ru/cat4level1.htmlКато говорим за алармиране нека спомена следното. Норматива за спиране на сигнала от алармата беше под 10 секунди. За целта работят 3-ма души. 1-ят отваря вратата, до него седи 2-ят, чиято задача е да дръпне веднага ръчката за капака на мотора. 3-ят седи до мотора със секачи и задачата му е да повреди сирената. Обикновено резултата е просто много кратък звук от алармата. Може и въобще да не събуди собственика.Това от времето, когато се заминаваше с тия неща ли?  _________________
 
   
 
 | 
		
			| Пет Май 27, 2005 12:00 pm | 
					
					       | 
	
	
		|  | 
	
			| emdless4 Кара кола 
					Регистриран на: Пет Ное 12, 2004 11:40 am
 Мнения: 227
 Местоположение: София
   |   Re: Аларма?BO написа: Пичове споделете и вашето мнение отностно слагането на аларма!?Та конкретния въпрос!
 Докато съм "командирован" за 6 месеца колицата ми я кара жената!
 Колата си има имобилайзерче с дистанционно с което се отключва централното заключване, и прекъсва двигателя да не пали-маха "+"-а на бобината и бензиновата помпа!
 Е да ама няма "свирка" която да се задейства при отваряне на вратите или удар!!!
 А и единственото дистанционно е много кратно изпускано и не се знае кога някой "хубав" ден ще откаже на заключено и нямя да мога да си потегля с колата
 Та жена ми решила и си купила аларма за колата без да я сложи за да ми я покаже и след това да я сложи!!!
 Като погледнах инструкжията за слагане нещо много се притесних!!!
 Половината от инсталацията на колата трябва да се реже(а аз много мразя такива неща)-има си за централното-реже се жицата и се включва в алармата-има си за ел. прозорци да се затварят автоматично ама и те се режат за да минат през нея и такива всякакви неща за бензиновата помпа за бобината и още всякакви неща!!!
 Та според вас как е правилно да постъпя и най-важното кажете някой добър сервиз където поставят -ПРОФЕСИОНАЛНО такива неща!!!-не с ножицата клъц после с някакъв скапан дори изолирбанд отгоре и готов си пич тръгвай
 И още нещо-нали на вратите се слагат едни замасяващи ключета които при отваряне дават на маса-е да ама нали трябва да се дупчи за се сложат такива-тъпотии голями - чудех се дали неможе да се закачи към всяка от вратите си има дали вратата е отворена и ти светва на тъблото"electronic check"- лампичката- е да ама още рязане и така нататък
 Благодаря Ви!
За сервиз мога да споделя мнение - намира се на семинарията, под дипломатическия блок дето е в края на Св. Наум - ако се сещате, идвайки от Хемус, като се качите горе на Семинарията, вляво има един голям дипломатически блок, пред него градинка. Уличката всъщност идва от към пл. Журналист - от горе е затворена - та там има един гараж, момчетата работят добре, препоръчаха ми ги веднъж, останах доволен._________________
 
   
 
 | 
		
			| Пет Май 27, 2005 12:02 pm | 
					
					       | 
	
	
		|  | 
	
			| 1115 Модератор 
					Регистриран на: Вто Юни 28, 2005 9:20 pm
 Мнения: 272
 Местоположение: София
   | ................... 
 
 
    							Последна промяна 1115 на Съб Сеп 23, 2006 1:59 pm, променена общо 1 път 
 
 | 
		
			| Вто Юни 28, 2005 10:04 pm | 
					
					   | 
	
	
		|  |