Дата и час: Пон Апр 29, 2024 3:46 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 17 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Аларма? 
Автор Съобщение
Фиат фанатик
Фиат фанатик
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 20, 2004 11:55 am
Мнения: 757
Местоположение: София, кв. Овча Купел
UNREAD_POST Аларма?
Пичове споделете и вашето мнение отностно слагането на аларма!?
Та конкретния въпрос!
Докато съм "командирован" за 6 месеца колицата ми я кара жената!
Колата си има имобилайзерче с дистанционно с което се отключва централното заключване, и прекъсва двигателя да не пали-маха "+"-а на бобината и бензиновата помпа!
Е да ама няма "свирка" която да се задейства при отваряне на вратите или удар!!!
А и единственото дистанционно е много кратно изпускано и не се знае кога някой "хубав" ден ще откаже на заключено и нямя да мога да си потегля с колата
Та жена ми решила и си купила аларма за колата без да я сложи за да ми я покаже и след това да я сложи!!!
Като погледнах инструкжията за слагане нещо много се притесних!!!
Половината от инсталацията на колата трябва да се реже(а аз много мразя такива неща)-има си за централното-реже се жицата и се включва в алармата-има си за ел. прозорци да се затварят автоматично ама и те се режат за да минат през нея и такива всякакви неща за бензиновата помпа за бобината и още всякакви неща!!!
Та според вас как е правилно да постъпя и най-важното кажете някой добър сервиз където поставят -ПРОФЕСИОНАЛНО такива неща!!!-не с ножицата клъц после с някакъв скапан дори изолирбанд отгоре и готов си пич тръгвай
И още нещо-нали на вратите се слагат едни замасяващи ключета които при отваряне дават на маса-е да ама нали трябва да се дупчи за се сложат такива-тъпотии голями - чудех се дали неможе да се закачи към всяка от вратите си има дали вратата е отворена и ти светва на тъблото"electronic check"- лампичката- е да ама още рязане и така нататък
Благодаря Ви!

_________________
839А5.000 - 135hp - Лукс до безкрай - Либра '00
176A5.000 - 72hp - "Пупи е върха" - Пунто '95
Х 182В4.000 - 105hp - хубава печка - Брава '99
Х 834B2.000 - 150hp - "лошият" Капоне - Х Тема '90
Х 159A3.046 - 78hp - елегантната АЯ - Типо '92
Х 146А.000 - 45hp - Панда '85


Съб Май 21, 2005 2:59 pm
Профил ICQ
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Сря Яну 05, 2005 1:16 am
Мнения: 153
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Колега от рязането няма да се отървеш.А за датчиците на вратите и капаците не е необходимо да се дупчат дупки а се свързва към бутончетата с които се индикира дали ти е отворена врата ( както ти сам го каза ).

_________________
Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.


Съб Май 21, 2005 10:04 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
FiFo написа:
Колега от рязането няма да се отървеш.А за датчиците на вратите и капаците не е необходимо да се дупчат дупки а се свързва към бутончетата с които се индикира дали ти е отворена врата ( както ти сам го каза ).

И според мен всичко е така какато казва ФиФо, но мисля, че за предния капак ще трябва да се сложи замасяващо ключе, което си е нормално :)


Нед Май 22, 2005 12:14 pm
Член на клуба
Член на клуба
Аватар

Регистриран на: Чет Ное 04, 2004 3:34 pm
Мнения: 743
Местоположение: София 11 Красна Поляна
UNREAD_POST 
Относно предния капак ще трябва да се сложи бутонче което отчита отвореният капак. Що се отнася до вратите и багажника-там се свързва към бутоните които дават сигнал към плафона.

_________________
Alfa 156 SW 2.4 JTD
Fiat Brava 1.6 16V
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение
www.locksmith-bg.com


Пон Май 23, 2005 5:18 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
Alexius написа:
Относно предния капак ще трябва да се сложи бутонче което отчита отвореният капак. Що се отнася до вратите и багажника-там се свързва към бутоните които дават сигнал към плафона.


При Tipo задните врати не дават сигнал към плафона. При моята се наложи да се слагат бутончета отзад.


Пон Май 23, 2005 10:37 pm
UNREAD_POST 
Аз пък алармата си я монтирах сам - при моята нищо не се режеше ами само кабелите леко се оголваха и се свързваше към тях - тя алармата само подава маса или плюс където и когато е нужно. На задните врати ме мързеше да монтирам ключета и сега не се влияят от алрмата, а н а предния капак сложих. Умишлено не свързах релето за паленето защото съм патил от прецакани релета и реших че ако ме е страх от кражба има множество начини да направя колата непалеща. Няма нищо страшно ако монтажа се извъши от съвестен майстор - а пък ако ти си се затижил да чоплиш колата - почвай - 4-5часа е работата.


Сря Май 25, 2005 10:06 am
Кара Симсонка
Кара Симсонка

Регистриран на: Нед Дек 26, 2004 11:56 pm
Мнения: 54
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST 
При Tipo задните врати не дават сигнал към плафона. При моята се наложи да се слагат бутончета отзад.[/quote]

Не се слагат бутони,алармата се връзва към "борд компютъра" където е индикацията за отворена врата.На моето Типо отначало не можаха да свържат вратите,пича си каза че не му се пипа там да не обърка нещо,щеше да идва някакъв разбирач в сервиза по-късно,ходих в последствие и той я направи...Допълнително бутон сложиха само на предния капак.

_________________
Fiat Tipo 1.6i.e,159A3.046


Сря Май 25, 2005 10:59 am
Профил
UNREAD_POST 
Yavor написа:
Аз пък алармата си я монтирах сам - при моята нищо не се режеше ами само кабелите леко се оголваха и се свързваше към тях - тя алармата само подава маса или плюс където и когато е нужно. На задните врати ме мързеше да монтирам ключета и сега не се влияят от алрмата, а н а предния капак сложих. Умишлено не свързах релето за паленето защото съм патил от прецакани релета и реших че ако ме е страх от кражба има множество начини да направя колата непалеща. Няма нищо страшно ако монтажа се извъши от съвестен майстор - а пък ако ти си се затижил да чоплиш колата - почвай - 4-5часа е работата.


Аз също направих запалването да не минава през релето. Често ми се случваше колата да ми прекъсне от това реле.


Сря Май 25, 2005 11:09 am
Фиат идол
Фиат идол
Аватар

Регистриран на: Пон Май 23, 2005 4:18 pm
Мнения: 1403
Местоположение: пловдив
UNREAD_POST 
Mitko написа:
Yavor написа:
Аз пък алармата си я монтирах сам - при моята нищо не се режеше ами само кабелите леко се оголваха и се свързваше към тях - тя алармата само подава маса или плюс където и когато е нужно. На задните врати ме мързеше да монтирам ключета и сега не се влияят от алрмата, а н а предния капак сложих. Умишлено не свързах релето за паленето защото съм патил от прецакани релета и реших че ако ме е страх от кражба има множество начини да направя колата непалеща. Няма нищо страшно ако монтажа се извъши от съвестен майстор - а пък ако ти си се затижил да чоплиш колата - почвай - 4-5часа е работата.


Аз също направих запалването да не минава през релето. Често ми се случваше колата да ми прекъсне от това реле.

а къде си намира това реле че май и на мен томи прави чат пат проблемчета

_________________
TEMPRA 1.8 SW.SLX
UNO 1.0 FIRE
Изображение


Сря Май 25, 2005 11:23 am
Профил
UNREAD_POST 
stef написа:
Mitko написа:
Yavor написа:
Аз пък алармата си я монтирах сам - при моята нищо не се режеше ами само кабелите леко се оголваха и се свързваше към тях - тя алармата само подава маса или плюс където и когато е нужно. На задните врати ме мързеше да монтирам ключета и сега не се влияят от алрмата, а н а предния капак сложих. Умишлено не свързах релето за паленето защото съм патил от прецакани релета и реших че ако ме е страх от кражба има множество начини да направя колата непалеща. Няма нищо страшно ако монтажа се извъши от съвестен майстор - а пък ако ти си се затижил да чоплиш колата - почвай - 4-5часа е работата.


Аз също направих запалването да не минава през релето. Често ми се случваше колата да ми прекъсне от това реле.

а къде си намира това реле че май и на мен томи прави чат пат проблемчета


Вътре в алармата е. Ако имаш описание за инсталация на алармата там със сигурност има два кабела означени като "прекъсване на запалването". Обикновено при монтажа се прекъсва + проводника който идва от контактния ключ и отива към + на бобината и релето за управление на бензиновата помпа. Прекъснатият кабел се връзва с кабелите на алармата и така като изключиш имобилайзера реално правиш контакт и ти заработва помпата и бобината. Моята алаарма беше нещо sеcurity 2000 и кабелите за релето са кафяви.


Сря Май 25, 2005 12:15 pm
Кара велосипед
Кара велосипед

Регистриран на: Чет Ное 04, 2004 12:19 am
Мнения: 28
Местоположение: София
UNREAD_POST 
..)))..Виждам, че май няма човек дето така наречения имобилайзер да не му е правил номера..(релето дето прекъсва захранването..)..Преди години ми беше любима тема (автоалармите)..мога да обобщя следното: 1. Алармата само АЛАРМИРА - т.е. практически не "забранява" на крадеца да я открадне(лично мнение..)..Теоретически му пречи, чрез разните системи като имобилайзера и т.н...НО..за професионалистите това не е пречка..е..остават аматьорите..срещу тях може и да върши работа..)).. но както всички до тук казаха - най-често дразни самия собственик..))
2. Като алармира - и кво от това??..Вижте кво става по улиците..всичко свири и на никой не му пука..3. Най-сигурната по отношение на имобилирането аларма е тази която си направиш сам..оригинално твое си решение - уникално и крадеца наистина може да се затрудни..т.е. премахваш тъпия имобилайзер и си правиш твой си...ето и малко линкове..може и да сте ги поствали вече..ма няма лошо..)))

http://www.ultrarex.ru/?c=4
http://www.autoguard.ru/
http://www.rusmanual.ru/autoalarm.htm
http://ugona.net/
http://vksn.narod.ru/auto/car.html
http://www.autoelectric.ru/
http://www.auto-set.ru/cat4level1.html


Пет Май 27, 2005 11:32 am
Профил
UNREAD_POST 
Totko написа:
..)))..Виждам, че май няма човек дето така наречения имобилайзер да не му е правил номера..(релето дето прекъсва захранването..)..Преди години ми беше любима тема (автоалармите)..мога да обобщя следното: 1. Алармата само АЛАРМИРА - т.е. практически не "забранява" на крадеца да я открадне(лично мнение..)..Теоретически му пречи, чрез разните системи като имобилайзера и т.н...НО..за професионалистите това не е пречка..е..остават аматьорите..срещу тях може и да върши работа..)).. но както всички до тук казаха - най-често дразни самия собственик..))
2. Като алармира - и кво от това??..Вижте кво става по улиците..всичко свири и на никой не му пука..3. Най-сигурната по отношение на имобилирането аларма е тази която си направиш сам..оригинално твое си решение - уникално и крадеца наистина може да се затрудни..т.е. премахваш тъпия имобилайзер и си правиш твой си...ето и малко линкове..може и да сте ги поствали вече..ма няма лошо..)))

http://www.ultrarex.ru/?c=4
http://www.autoguard.ru/
http://www.rusmanual.ru/autoalarm.htm
http://ugona.net/
http://vksn.narod.ru/auto/car.html
http://www.autoelectric.ru/
http://www.auto-set.ru/cat4level1.html


Като говорим за алармиране нека спомена следното. Норматива за спиране на сигнала от алармата беше под 10 секунди. За целта работят 3-ма души. 1-ят отваря вратата, до него седи 2-ят, чиято задача е да дръпне веднага ръчката за капака на мотора. 3-ят седи до мотора със секачи и задачата му е да повреди сирената. Обикновено резултата е просто много кратък звук от алармата. Може и въобще да не събуди собственика.


Пет Май 27, 2005 11:52 am
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Пет Ное 12, 2004 11:40 am
Мнения: 227
Местоположение: София
UNREAD_POST 
Mitko написа:
Totko написа:
..)))..Виждам, че май няма човек дето така наречения имобилайзер да не му е правил номера..(релето дето прекъсва захранването..)..Преди години ми беше любима тема (автоалармите)..мога да обобщя следното: 1. Алармата само АЛАРМИРА - т.е. практически не "забранява" на крадеца да я открадне(лично мнение..)..Теоретически му пречи, чрез разните системи като имобилайзера и т.н...НО..за професионалистите това не е пречка..е..остават аматьорите..срещу тях може и да върши работа..)).. но както всички до тук казаха - най-често дразни самия собственик..))
2. Като алармира - и кво от това??..Вижте кво става по улиците..всичко свири и на никой не му пука..3. Най-сигурната по отношение на имобилирането аларма е тази която си направиш сам..оригинално твое си решение - уникално и крадеца наистина може да се затрудни..т.е. премахваш тъпия имобилайзер и си правиш твой си...ето и малко линкове..може и да сте ги поствали вече..ма няма лошо..)))

http://www.ultrarex.ru/?c=4
http://www.autoguard.ru/
http://www.rusmanual.ru/autoalarm.htm
http://ugona.net/
http://vksn.narod.ru/auto/car.html
http://www.autoelectric.ru/
http://www.auto-set.ru/cat4level1.html


Като говорим за алармиране нека спомена следното. Норматива за спиране на сигнала от алармата беше под 10 секунди. За целта работят 3-ма души. 1-ят отваря вратата, до него седи 2-ят, чиято задача е да дръпне веднага ръчката за капака на мотора. 3-ят седи до мотора със секачи и задачата му е да повреди сирената. Обикновено резултата е просто много кратък звук от алармата. Може и въобще да не събуди собственика.


Това от времето, когато се заминаваше с тия неща ли? :naughty:

_________________
Изображение


Пет Май 27, 2005 12:00 pm
Профил ICQ WWW
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Пет Ное 12, 2004 11:40 am
Мнения: 227
Местоположение: София
UNREAD_POST Re: Аларма?
BO написа:
Пичове споделете и вашето мнение отностно слагането на аларма!?
Та конкретния въпрос!
Докато съм "командирован" за 6 месеца колицата ми я кара жената!
Колата си има имобилайзерче с дистанционно с което се отключва централното заключване, и прекъсва двигателя да не пали-маха "+"-а на бобината и бензиновата помпа!
Е да ама няма "свирка" която да се задейства при отваряне на вратите или удар!!!
А и единственото дистанционно е много кратно изпускано и не се знае кога някой "хубав" ден ще откаже на заключено и нямя да мога да си потегля с колата
Та жена ми решила и си купила аларма за колата без да я сложи за да ми я покаже и след това да я сложи!!!
Като погледнах инструкжията за слагане нещо много се притесних!!!
Половината от инсталацията на колата трябва да се реже(а аз много мразя такива неща)-има си за централното-реже се жицата и се включва в алармата-има си за ел. прозорци да се затварят автоматично ама и те се режат за да минат през нея и такива всякакви неща за бензиновата помпа за бобината и още всякакви неща!!!
Та според вас как е правилно да постъпя и най-важното кажете някой добър сервиз където поставят -ПРОФЕСИОНАЛНО такива неща!!!-не с ножицата клъц после с някакъв скапан дори изолирбанд отгоре и готов си пич тръгвай
И още нещо-нали на вратите се слагат едни замасяващи ключета които при отваряне дават на маса-е да ама нали трябва да се дупчи за се сложат такива-тъпотии голями - чудех се дали неможе да се закачи към всяка от вратите си има дали вратата е отворена и ти светва на тъблото"electronic check"- лампичката- е да ама още рязане и така нататък
Благодаря Ви!


За сервиз мога да споделя мнение - намира се на семинарията, под дипломатическия блок дето е в края на Св. Наум - ако се сещате, идвайки от Хемус, като се качите горе на Семинарията, вляво има един голям дипломатически блок, пред него градинка. Уличката всъщност идва от към пл. Журналист - от горе е затворена - та там има един гараж, момчетата работят добре, препоръчаха ми ги веднъж, останах доволен.

_________________
Изображение


Пет Май 27, 2005 12:02 pm
Профил ICQ WWW
Модератор
Модератор
Аватар

Регистриран на: Вто Юни 28, 2005 9:20 pm
Мнения: 272
Местоположение: София
UNREAD_POST 
...................


Последна промяна 1115 на Съб Сеп 23, 2006 1:59 pm, променена общо 1 път



Вто Юни 28, 2005 10:04 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 17 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg