Автор |
Съобщение |
BO
Фиат фанатик
Регистриран на: Пон Дек 20, 2004 11:55 am Мнения: 757 Местоположение: София, кв. Овча Купел
|
Аларма?
Пичове споделете и вашето мнение отностно слагането на аларма!?
Та конкретния въпрос!
Докато съм "командирован" за 6 месеца колицата ми я кара жената!
Колата си има имобилайзерче с дистанционно с което се отключва централното заключване, и прекъсва двигателя да не пали-маха "+"-а на бобината и бензиновата помпа!
Е да ама няма "свирка" която да се задейства при отваряне на вратите или удар!!!
А и единственото дистанционно е много кратно изпускано и не се знае кога някой "хубав" ден ще откаже на заключено и нямя да мога да си потегля с колата
Та жена ми решила и си купила аларма за колата без да я сложи за да ми я покаже и след това да я сложи!!!
Като погледнах инструкжията за слагане нещо много се притесних!!!
Половината от инсталацията на колата трябва да се реже(а аз много мразя такива неща)-има си за централното-реже се жицата и се включва в алармата-има си за ел. прозорци да се затварят автоматично ама и те се режат за да минат през нея и такива всякакви неща за бензиновата помпа за бобината и още всякакви неща!!!
Та според вас как е правилно да постъпя и най-важното кажете някой добър сервиз където поставят -ПРОФЕСИОНАЛНО такива неща!!!-не с ножицата клъц после с някакъв скапан дори изолирбанд отгоре и готов си пич тръгвай
И още нещо-нали на вратите се слагат едни замасяващи ключета които при отваряне дават на маса-е да ама нали трябва да се дупчи за се сложат такива-тъпотии голями - чудех се дали неможе да се закачи към всяка от вратите си има дали вратата е отворена и ти светва на тъблото"electronic check"- лампичката- е да ама още рязане и така нататък
Благодаря Ви!
_________________ 839А5.000 - 135hp - Лукс до безкрай - Либра '00
176A5.000 - 72hp - "Пупи е върха" - Пунто '95
Х 182В4.000 - 105hp - хубава печка - Брава '99
Х 834B2.000 - 150hp - "лошият" Капоне - Х Тема '90
Х 159A3.046 - 78hp - елегантната АЯ - Типо '92
Х 146А.000 - 45hp - Панда '85
|
Съб Май 21, 2005 2:59 pm |
|
|
FiFo
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Сря Яну 05, 2005 1:16 am Мнения: 153 Местоположение: София
|
Колега от рязането няма да се отървеш.А за датчиците на вратите и капаците не е необходимо да се дупчат дупки а се свързва към бутончетата с които се индикира дали ти е отворена врата ( както ти сам го каза ).
_________________ Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
|
Съб Май 21, 2005 10:04 pm |
|
|
Petrov
|
FiFo написа: Колега от рязането няма да се отървеш.А за датчиците на вратите и капаците не е необходимо да се дупчат дупки а се свързва към бутончетата с които се индикира дали ти е отворена врата ( както ти сам го каза ).
И според мен всичко е така какато казва ФиФо, но мисля, че за предния капак ще трябва да се сложи замасяващо ключе, което си е нормално
|
Нед Май 22, 2005 12:14 pm |
|
|
Alexius
Член на клуба
Регистриран на: Чет Ное 04, 2004 3:34 pm Мнения: 743 Местоположение: София 11 Красна Поляна
|
Относно предния капак ще трябва да се сложи бутонче което отчита отвореният капак. Що се отнася до вратите и багажника-там се свързва към бутоните които дават сигнал към плафона.
_________________ Alfa 156 SW 2.4 JTD
Fiat Brava 1.6 16V
www.locksmith-bg.com
|
Пон Май 23, 2005 5:18 pm |
|
|
Ferrari
|
Alexius написа: Относно предния капак ще трябва да се сложи бутонче което отчита отвореният капак. Що се отнася до вратите и багажника-там се свързва към бутоните които дават сигнал към плафона.
При Tipo задните врати не дават сигнал към плафона. При моята се наложи да се слагат бутончета отзад.
|
Пон Май 23, 2005 10:37 pm |
|
|
Yavor
|
Аз пък алармата си я монтирах сам - при моята нищо не се режеше ами само кабелите леко се оголваха и се свързваше към тях - тя алармата само подава маса или плюс където и когато е нужно. На задните врати ме мързеше да монтирам ключета и сега не се влияят от алрмата, а н а предния капак сложих. Умишлено не свързах релето за паленето защото съм патил от прецакани релета и реших че ако ме е страх от кражба има множество начини да направя колата непалеща. Няма нищо страшно ако монтажа се извъши от съвестен майстор - а пък ако ти си се затижил да чоплиш колата - почвай - 4-5часа е работата.
|
Сря Май 25, 2005 10:06 am |
|
|
Vlado
Кара Симсонка
Регистриран на: Нед Дек 26, 2004 11:56 pm Мнения: 54 Местоположение: Бургас
|
При Tipo задните врати не дават сигнал към плафона. При моята се наложи да се слагат бутончета отзад.[/quote]
Не се слагат бутони,алармата се връзва към "борд компютъра" където е индикацията за отворена врата.На моето Типо отначало не можаха да свържат вратите,пича си каза че не му се пипа там да не обърка нещо,щеше да идва някакъв разбирач в сервиза по-късно,ходих в последствие и той я направи...Допълнително бутон сложиха само на предния капак.
_________________ Fiat Tipo 1.6i.e,159A3.046
|
Сря Май 25, 2005 10:59 am |
|
|
Ferrari
|
Yavor написа: Аз пък алармата си я монтирах сам - при моята нищо не се режеше ами само кабелите леко се оголваха и се свързваше към тях - тя алармата само подава маса или плюс където и когато е нужно. На задните врати ме мързеше да монтирам ключета и сега не се влияят от алрмата, а н а предния капак сложих. Умишлено не свързах релето за паленето защото съм патил от прецакани релета и реших че ако ме е страх от кражба има множество начини да направя колата непалеща. Няма нищо страшно ако монтажа се извъши от съвестен майстор - а пък ако ти си се затижил да чоплиш колата - почвай - 4-5часа е работата.
Аз също направих запалването да не минава през релето. Често ми се случваше колата да ми прекъсне от това реле.
|
Сря Май 25, 2005 11:09 am |
|
|
stef
Фиат идол
Регистриран на: Пон Май 23, 2005 4:18 pm Мнения: 1403 Местоположение: пловдив
|
Mitko написа: Yavor написа: Аз пък алармата си я монтирах сам - при моята нищо не се режеше ами само кабелите леко се оголваха и се свързваше към тях - тя алармата само подава маса или плюс където и когато е нужно. На задните врати ме мързеше да монтирам ключета и сега не се влияят от алрмата, а н а предния капак сложих. Умишлено не свързах релето за паленето защото съм патил от прецакани релета и реших че ако ме е страх от кражба има множество начини да направя колата непалеща. Няма нищо страшно ако монтажа се извъши от съвестен майстор - а пък ако ти си се затижил да чоплиш колата - почвай - 4-5часа е работата. Аз също направих запалването да не минава през релето. Често ми се случваше колата да ми прекъсне от това реле.
а къде си намира това реле че май и на мен томи прави чат пат проблемчета
_________________ TEMPRA 1.8 SW.SLX
UNO 1.0 FIRE
|
Сря Май 25, 2005 11:23 am |
|
|
Ferrari
|
stef написа: Mitko написа: Yavor написа: Аз пък алармата си я монтирах сам - при моята нищо не се режеше ами само кабелите леко се оголваха и се свързваше към тях - тя алармата само подава маса или плюс където и когато е нужно. На задните врати ме мързеше да монтирам ключета и сега не се влияят от алрмата, а н а предния капак сложих. Умишлено не свързах релето за паленето защото съм патил от прецакани релета и реших че ако ме е страх от кражба има множество начини да направя колата непалеща. Няма нищо страшно ако монтажа се извъши от съвестен майстор - а пък ако ти си се затижил да чоплиш колата - почвай - 4-5часа е работата. Аз също направих запалването да не минава през релето. Често ми се случваше колата да ми прекъсне от това реле. а къде си намира това реле че май и на мен томи прави чат пат проблемчета
Вътре в алармата е. Ако имаш описание за инсталация на алармата там със сигурност има два кабела означени като "прекъсване на запалването". Обикновено при монтажа се прекъсва + проводника който идва от контактния ключ и отива към + на бобината и релето за управление на бензиновата помпа. Прекъснатият кабел се връзва с кабелите на алармата и така като изключиш имобилайзера реално правиш контакт и ти заработва помпата и бобината. Моята алаарма беше нещо sеcurity 2000 и кабелите за релето са кафяви.
|
Сря Май 25, 2005 12:15 pm |
|
|
Totko
Кара велосипед
Регистриран на: Чет Ное 04, 2004 12:19 am Мнения: 28 Местоположение: София
|
..)))..Виждам, че май няма човек дето така наречения имобилайзер да не му е правил номера..(релето дето прекъсва захранването..)..Преди години ми беше любима тема (автоалармите)..мога да обобщя следното: 1. Алармата само АЛАРМИРА - т.е. практически не "забранява" на крадеца да я открадне(лично мнение..)..Теоретически му пречи, чрез разните системи като имобилайзера и т.н...НО..за професионалистите това не е пречка..е..остават аматьорите..срещу тях може и да върши работа..)).. но както всички до тук казаха - най-често дразни самия собственик..))
2. Като алармира - и кво от това??..Вижте кво става по улиците..всичко свири и на никой не му пука..3. Най-сигурната по отношение на имобилирането аларма е тази която си направиш сам..оригинално твое си решение - уникално и крадеца наистина може да се затрудни..т.е. премахваш тъпия имобилайзер и си правиш твой си...ето и малко линкове..може и да сте ги поствали вече..ма няма лошо..)))
http://www.ultrarex.ru/?c=4
http://www.autoguard.ru/
http://www.rusmanual.ru/autoalarm.htm
http://ugona.net/
http://vksn.narod.ru/auto/car.html
http://www.autoelectric.ru/
http://www.auto-set.ru/cat4level1.html
|
Пет Май 27, 2005 11:32 am |
|
|
Ferrari
|
Totko написа: ..)))..Виждам, че май няма човек дето така наречения имобилайзер да не му е правил номера..(релето дето прекъсва захранването..)..Преди години ми беше любима тема (автоалармите)..мога да обобщя следното: 1. Алармата само АЛАРМИРА - т.е. практически не "забранява" на крадеца да я открадне(лично мнение..)..Теоретически му пречи, чрез разните системи като имобилайзера и т.н...НО..за професионалистите това не е пречка..е..остават аматьорите..срещу тях може и да върши работа..)).. но както всички до тук казаха - най-често дразни самия собственик..)) 2. Като алармира - и кво от това??..Вижте кво става по улиците..всичко свири и на никой не му пука..3. Най-сигурната по отношение на имобилирането аларма е тази която си направиш сам..оригинално твое си решение - уникално и крадеца наистина може да се затрудни..т.е. премахваш тъпия имобилайзер и си правиш твой си...ето и малко линкове..може и да сте ги поствали вече..ма няма лошо..))) http://www.ultrarex.ru/?c=4http://www.autoguard.ru/http://www.rusmanual.ru/autoalarm.htmhttp://ugona.net/http://vksn.narod.ru/auto/car.htmlhttp://www.autoelectric.ru/http://www.auto-set.ru/cat4level1.html
Като говорим за алармиране нека спомена следното. Норматива за спиране на сигнала от алармата беше под 10 секунди. За целта работят 3-ма души. 1-ят отваря вратата, до него седи 2-ят, чиято задача е да дръпне веднага ръчката за капака на мотора. 3-ят седи до мотора със секачи и задачата му е да повреди сирената. Обикновено резултата е просто много кратък звук от алармата. Може и въобще да не събуди собственика.
|
Пет Май 27, 2005 11:52 am |
|
|
emdless4
Кара кола
Регистриран на: Пет Ное 12, 2004 11:40 am Мнения: 227 Местоположение: София
|
Mitko написа: Totko написа: ..)))..Виждам, че май няма човек дето така наречения имобилайзер да не му е правил номера..(релето дето прекъсва захранването..)..Преди години ми беше любима тема (автоалармите)..мога да обобщя следното: 1. Алармата само АЛАРМИРА - т.е. практически не "забранява" на крадеца да я открадне(лично мнение..)..Теоретически му пречи, чрез разните системи като имобилайзера и т.н...НО..за професионалистите това не е пречка..е..остават аматьорите..срещу тях може и да върши работа..)).. но както всички до тук казаха - най-често дразни самия собственик..)) 2. Като алармира - и кво от това??..Вижте кво става по улиците..всичко свири и на никой не му пука..3. Най-сигурната по отношение на имобилирането аларма е тази която си направиш сам..оригинално твое си решение - уникално и крадеца наистина може да се затрудни..т.е. премахваш тъпия имобилайзер и си правиш твой си...ето и малко линкове..може и да сте ги поствали вече..ма няма лошо..))) http://www.ultrarex.ru/?c=4http://www.autoguard.ru/http://www.rusmanual.ru/autoalarm.htmhttp://ugona.net/http://vksn.narod.ru/auto/car.htmlhttp://www.autoelectric.ru/http://www.auto-set.ru/cat4level1.htmlКато говорим за алармиране нека спомена следното. Норматива за спиране на сигнала от алармата беше под 10 секунди. За целта работят 3-ма души. 1-ят отваря вратата, до него седи 2-ят, чиято задача е да дръпне веднага ръчката за капака на мотора. 3-ят седи до мотора със секачи и задачата му е да повреди сирената. Обикновено резултата е просто много кратък звук от алармата. Може и въобще да не събуди собственика.
Това от времето, когато се заминаваше с тия неща ли?
_________________
|
Пет Май 27, 2005 12:00 pm |
|
|
emdless4
Кара кола
Регистриран на: Пет Ное 12, 2004 11:40 am Мнения: 227 Местоположение: София
|
Re: Аларма?
BO написа: Пичове споделете и вашето мнение отностно слагането на аларма!? Та конкретния въпрос! Докато съм "командирован" за 6 месеца колицата ми я кара жената! Колата си има имобилайзерче с дистанционно с което се отключва централното заключване, и прекъсва двигателя да не пали-маха "+"-а на бобината и бензиновата помпа! Е да ама няма "свирка" която да се задейства при отваряне на вратите или удар!!! А и единственото дистанционно е много кратно изпускано и не се знае кога някой "хубав" ден ще откаже на заключено и нямя да мога да си потегля с колата Та жена ми решила и си купила аларма за колата без да я сложи за да ми я покаже и след това да я сложи!!! Като погледнах инструкжията за слагане нещо много се притесних!!! Половината от инсталацията на колата трябва да се реже(а аз много мразя такива неща)-има си за централното-реже се жицата и се включва в алармата-има си за ел. прозорци да се затварят автоматично ама и те се режат за да минат през нея и такива всякакви неща за бензиновата помпа за бобината и още всякакви неща!!! Та според вас как е правилно да постъпя и най-важното кажете някой добър сервиз където поставят -ПРОФЕСИОНАЛНО такива неща!!!-не с ножицата клъц после с някакъв скапан дори изолирбанд отгоре и готов си пич тръгвай И още нещо-нали на вратите се слагат едни замасяващи ключета които при отваряне дават на маса-е да ама нали трябва да се дупчи за се сложат такива-тъпотии голями - чудех се дали неможе да се закачи към всяка от вратите си има дали вратата е отворена и ти светва на тъблото"electronic check"- лампичката- е да ама още рязане и така нататък Благодаря Ви!
За сервиз мога да споделя мнение - намира се на семинарията, под дипломатическия блок дето е в края на Св. Наум - ако се сещате, идвайки от Хемус, като се качите горе на Семинарията, вляво има един голям дипломатически блок, пред него градинка. Уличката всъщност идва от към пл. Журналист - от горе е затворена - та там има един гараж, момчетата работят добре, препоръчаха ми ги веднъж, останах доволен.
_________________
|
Пет Май 27, 2005 12:02 pm |
|
|
1115
Модератор
Регистриран на: Вто Юни 28, 2005 9:20 pm Мнения: 272 Местоположение: София
|
...................
Последна промяна 1115 на Съб Сеп 23, 2006 1:59 pm, променена общо 1 път
|
Вто Юни 28, 2005 10:04 pm |
|
|