Дата и час: Пет Мар 29, 2024 6:53 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 15 мнения ] 
Bosch mono - проблем 
Автор Съобщение
UNREAD_POST Bosch mono - проблем
Колеги, помагайте! Колата ми угасна и повече не ще да пали! Вкарах си я в гаража, всичко нормално, но на другата сутрин няма палене?!? :cry:
Оказа се, че релето за бензиновата помпа не включва. Проверих бушони, вериги - всичко е точно. Просто ЕКУ-то не подава сигнал. Пробвах моето ЕКУ на друго типо и РАБОТИ. По куплунга на ЕКУ-то си ги има всички напрежения, сигнали от датчици и т.н. (мерил съм ги с мултицет). В инструкцията за типо прочетох че имало някакъв датчик който при катастрофа прекъсва подаването на гориво и беше даден бутон с който се възстановява. Но не открих такова нещо при мен (поне не под седалката, където би трябвало да е). Пробвах си и digiplex-а - на 6 е. Някой има ли идея какво може да е?
ЕКУ-то е BOSCH 0 280 000 714, колата е типо 1,4 '90г.


Сря Май 11, 2005 4:28 pm
Фиат фанатик
Фиат фанатик
Аватар

Регистриран на: Чет Ное 18, 2004 7:09 pm
Мнения: 961
Местоположение: Русе
UNREAD_POST 
Интересна ситуация??? А самото реле изправно ли е?

_________________
Tempra 1.6 i.e. Lybra 1.8 vvt Lybra 1.8 vvt Delta III 1.9 mjett 088 9 242 369


Сря Май 11, 2005 4:39 pm
Профил ICQ WWW
UNREAD_POST 
Да.. Като му подам маса "на ръка' на куплунга, което иначе трябва да се върши от ЕКУ-то, релето си включва и помпата заработва :cry:


Сря Май 11, 2005 5:49 pm
UNREAD_POST 
tonov написа:
Да.. Като му подам маса "на ръка' на куплунга, което иначе трябва да се върши от ЕКУ-то, релето си включва и помпата заработва :cry:


Проследи и премери проводниците


Сря Май 11, 2005 5:59 pm
UNREAD_POST 
ако имаш аларма виж да не е от нея


Сря Май 11, 2005 6:38 pm
Кара ролкови кънки
Кара ролкови кънки

Регистриран на: Чет Апр 14, 2005 12:42 pm
Мнения: 34
Местоположение: София
UNREAD_POST 
а има ли искра на свещите?


Сря Май 11, 2005 10:04 pm
Профил
UNREAD_POST 
pugsy написа:
ако имаш аларма виж да не е от нея

Нямам. Обаче е слагана и после махната от прдишния собственик. Би ли обяснил какво влияние може да окаже? В смисъл дали се свързва нещо към ЕКУ-то?

Aleko написа:
а има ли искра на свещите?

Има. И Digiplex-а го изпробвах на една Lancia - работи ...

Мисля си, че дори да няма искра, пак при подаване на контакт би трябвало да включи помпата за момент, а не го прави. То че няма да запали после е ясно, но ще знам поне какво да гледам. А сега направо не ми го побира акъла, все едно е включила някаква защита :twisted: :twisted: :twisted:


Чет Май 12, 2005 10:00 am
UNREAD_POST 
често съм срещал при алармите да прекъсват бензиновата помпа.преди около седмица правих една такава,оказа се че са били прекснали минусът на релето с алармата


Чет Май 12, 2005 5:33 pm
UNREAD_POST 
pugsy написа:
често съм срещал при алармите да прекъсват бензиновата помпа.преди около седмица правих една такава,оказа се че са били прекснали минусът на релето с алармата


При мен се захранват на общ кабел помпата и бобината. Този кабел минава през реле в алармата.


Чет Май 12, 2005 6:13 pm
Кара ролкови кънки
Кара ролкови кънки

Регистриран на: Чет Апр 14, 2005 12:42 pm
Мнения: 34
Местоположение: София
UNREAD_POST 
добре де дай плюс през контакт диреткно на помпата и ако помпата е в час,колата трябва да запали


Чет Май 12, 2005 8:14 pm
Профил
UNREAD_POST Странно !!!!
Не мога да проумея по това което казваш, че всичко е изправно ....
Да не завърта помпата:
0. Изгоряла помпа
1. Неизправно ЕКУ
2. Неизправно реле
3. Изгорял предпазител 10А
4. Изключил ключ-маса на помпата
5. Прекъснати кабели
6. Окислени контакти
7. КОМПЛЕКСНА ПОВРЕДА - както се изказват"разбиращите" майстори ...

Ето и една схемичка:


Пет Май 13, 2005 8:36 am
Фиат фанатик
Фиат фанатик
Аватар

Регистриран на: Чет Ное 18, 2004 7:09 pm
Мнения: 961
Местоположение: Русе
UNREAD_POST Re: Странно !!!!
Anonymous написа:
Не мога да проумея по това което казваш, че всичко е изправно ....


Поста е мой .... не забелязах че не съм се логнал ...

_________________
Tempra 1.6 i.e. Lybra 1.8 vvt Lybra 1.8 vvt Delta III 1.9 mjett 088 9 242 369


Пет Май 13, 2005 8:41 am
Профил ICQ WWW
UNREAD_POST 
Благодаря на всички за съветите! Следобяд след работа ще го мъча пак. Сигурно ще се окаже някаква глупост :twisted: После ще пиша какво е станало

ivo, само да попитам тази схема за какъв инжекцион е? Прилича ми на мономотроник? А помпата я изпробвах, като при свалено ЕКУ дадох извод 28 от куплунга (според твоята схвма) към маса, релето включи и помпата заработи :arrow: ЕКУ-то не подава нужната маса. :twisted: Ще пробвам да подам външно маса и да видя дали ще запали.


Пет Май 13, 2005 9:59 am
Фиат фанатик
Фиат фанатик
Аватар

Регистриран на: Чет Ное 18, 2004 7:09 pm
Мнения: 961
Местоположение: Русе
UNREAD_POST 
tonov написа:
ivo, само да попитам тази схема за какъв инжекцион е? Прилича ми на мономотроник?



Bosch Mono-Motronic МА 1.7.3 мисля .... но 1.7.2 малко се различава ...

_________________
Tempra 1.6 i.e. Lybra 1.8 vvt Lybra 1.8 vvt Delta III 1.9 mjett 088 9 242 369


Пет Май 13, 2005 4:47 pm
Профил ICQ WWW
UNREAD_POST 
Пичове, оправих го! :D
Оказа се прекъснат кабел на едната маса на ЕКУ-то :angry: да им е*а скапаните инсталации! И то не да няма съвсем връзка, ми има мааалко някаква, колкото да се побърка ЕКУ-то. Най-тъпото е че самия кабел е прекъснал, а не е мястото на свързване към маса :cry:

Благодаря на всички за помощта! :beer:


Съб Май 14, 2005 11:02 am
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 15 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg