|
|
Дата и час: Пет Мар 29, 2024 6:53 pm
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 15 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
tonov
|
Bosch mono - проблем
Колеги, помагайте! Колата ми угасна и повече не ще да пали! Вкарах си я в гаража, всичко нормално, но на другата сутрин няма палене?!? :cry:
Оказа се, че релето за бензиновата помпа не включва. Проверих бушони, вериги - всичко е точно. Просто ЕКУ-то не подава сигнал. Пробвах моето ЕКУ на друго типо и РАБОТИ. По куплунга на ЕКУ-то си ги има всички напрежения, сигнали от датчици и т.н. (мерил съм ги с мултицет). В инструкцията за типо прочетох че имало някакъв датчик който при катастрофа прекъсва подаването на гориво и беше даден бутон с който се възстановява. Но не открих такова нещо при мен (поне не под седалката, където би трябвало да е). Пробвах си и digiplex-а - на 6 е. Някой има ли идея какво може да е?
ЕКУ-то е BOSCH 0 280 000 714, колата е типо 1,4 '90г.
|
Сря Май 11, 2005 4:28 pm |
|
|
ivo
Фиат фанатик
Регистриран на: Чет Ное 18, 2004 7:09 pm Мнения: 961 Местоположение: Русе
|
Интересна ситуация??? А самото реле изправно ли е?
_________________ Tempra 1.6 i.e. Lybra 1.8 vvt Lybra 1.8 vvt Delta III 1.9 mjett 088 9 242 369
|
Сря Май 11, 2005 4:39 pm |
|
|
tonov
|
Да.. Като му подам маса "на ръка' на куплунга, което иначе трябва да се върши от ЕКУ-то, релето си включва и помпата заработва :cry:
|
Сря Май 11, 2005 5:49 pm |
|
|
Ferrari
|
tonov написа: Да.. Като му подам маса "на ръка' на куплунга, което иначе трябва да се върши от ЕКУ-то, релето си включва и помпата заработва :cry:
Проследи и премери проводниците
|
Сря Май 11, 2005 5:59 pm |
|
|
pugsy
|
ако имаш аларма виж да не е от нея
|
Сря Май 11, 2005 6:38 pm |
|
|
Aleko
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Чет Апр 14, 2005 12:42 pm Мнения: 34 Местоположение: София
|
а има ли искра на свещите?
|
Сря Май 11, 2005 10:04 pm |
|
|
tonov
|
pugsy написа: ако имаш аларма виж да не е от нея Нямам. Обаче е слагана и после махната от прдишния собственик. Би ли обяснил какво влияние може да окаже? В смисъл дали се свързва нещо към ЕКУ-то? Aleko написа: а има ли искра на свещите?
Има. И Digiplex-а го изпробвах на една Lancia - работи ...
Мисля си, че дори да няма искра, пак при подаване на контакт би трябвало да включи помпата за момент, а не го прави. То че няма да запали после е ясно, но ще знам поне какво да гледам. А сега направо не ми го побира акъла, все едно е включила някаква защита :twisted: :twisted: :twisted:
|
Чет Май 12, 2005 10:00 am |
|
|
pugsy
|
често съм срещал при алармите да прекъсват бензиновата помпа.преди около седмица правих една такава,оказа се че са били прекснали минусът на релето с алармата
|
Чет Май 12, 2005 5:33 pm |
|
|
Ferrari
|
pugsy написа: често съм срещал при алармите да прекъсват бензиновата помпа.преди около седмица правих една такава,оказа се че са били прекснали минусът на релето с алармата
При мен се захранват на общ кабел помпата и бобината. Този кабел минава през реле в алармата.
|
Чет Май 12, 2005 6:13 pm |
|
|
Aleko
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Чет Апр 14, 2005 12:42 pm Мнения: 34 Местоположение: София
|
добре де дай плюс през контакт диреткно на помпата и ако помпата е в час,колата трябва да запали
|
Чет Май 12, 2005 8:14 pm |
|
|
Гост
|
Странно !!!!
Не мога да проумея по това което казваш, че всичко е изправно ....
Да не завърта помпата:
0. Изгоряла помпа
1. Неизправно ЕКУ
2. Неизправно реле
3. Изгорял предпазител 10А
4. Изключил ключ-маса на помпата
5. Прекъснати кабели
6. Окислени контакти
7. КОМПЛЕКСНА ПОВРЕДА - както се изказват"разбиращите" майстори ...
Ето и една схемичка:
|
Пет Май 13, 2005 8:36 am |
|
|
ivo
Фиат фанатик
Регистриран на: Чет Ное 18, 2004 7:09 pm Мнения: 961 Местоположение: Русе
|
Re: Странно !!!!
Anonymous написа: Не мога да проумея по това което казваш, че всичко е изправно ....
Поста е мой .... не забелязах че не съм се логнал ...
_________________ Tempra 1.6 i.e. Lybra 1.8 vvt Lybra 1.8 vvt Delta III 1.9 mjett 088 9 242 369
|
Пет Май 13, 2005 8:41 am |
|
|
tonov
|
Благодаря на всички за съветите! Следобяд след работа ще го мъча пак. Сигурно ще се окаже някаква глупост :twisted: После ще пиша какво е станало
ivo, само да попитам тази схема за какъв инжекцион е? Прилича ми на мономотроник? А помпата я изпробвах, като при свалено ЕКУ дадох извод 28 от куплунга (според твоята схвма) към маса, релето включи и помпата заработи :arrow: ЕКУ-то не подава нужната маса. :twisted: Ще пробвам да подам външно маса и да видя дали ще запали.
|
Пет Май 13, 2005 9:59 am |
|
|
ivo
Фиат фанатик
Регистриран на: Чет Ное 18, 2004 7:09 pm Мнения: 961 Местоположение: Русе
|
tonov написа: ivo, само да попитам тази схема за какъв инжекцион е? Прилича ми на мономотроник?
Bosch Mono-Motronic МА 1.7.3 мисля .... но 1.7.2 малко се различава ...
_________________ Tempra 1.6 i.e. Lybra 1.8 vvt Lybra 1.8 vvt Delta III 1.9 mjett 088 9 242 369
|
Пет Май 13, 2005 4:47 pm |
|
|
tonov
|
Пичове, оправих го!
Оказа се прекъснат кабел на едната маса на ЕКУ-то да им е*а скапаните инсталации! И то не да няма съвсем връзка, ми има мааалко някаква, колкото да се побърка ЕКУ-то. Най-тъпото е че самия кабел е прекъснал, а не е мястото на свързване към маса :cry:
Благодаря на всички за помощта!
|
Съб Май 14, 2005 11:02 am |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 15 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|