Дата и час: Нед Апр 28, 2024 6:13 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 28 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Lambda емулатор 
Автор Съобщение
UNREAD_POST Lambda емулатор
Вчера си направих такъв емулатор заради съмнения, че сондата ми не е наред. Някой има ли идея дали с такъв емулатор ще се усети разлика в хода на колата?


Чет Дек 02, 2004 9:48 am
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Чет Ное 04, 2004 12:39 pm
Мнения: 95
Местоположение: София 17 Витоша
UNREAD_POST Незнам
Незнам, но емулатора ти е маниашки... :shock:
По-добре ти сам кажи, след като покараш, какви са ти впечатленията за разхода!


Чет Дек 02, 2004 11:35 am
Профил ICQ WWW
UNREAD_POST Re: Незнам
TEMPRIERI написа:
Незнам, но емулатора ти е маниашки... :shock:
По-добре ти сам кажи, след като покараш, какви са ти впечатленията за разхода!


Наистина трябва да покарам. Оказа че снощи бях объркал свързването на емулатора :oops:


Чет Дек 02, 2004 11:53 am
Фиат фанатик
Фиат фанатик
Аватар

Регистриран на: Чет Ное 18, 2004 7:09 pm
Мнения: 961
Местоположение: Русе
UNREAD_POST Схема
Би ли пратил на мейла ми схема?

_________________
Tempra 1.6 i.e. Lybra 1.8 vvt Lybra 1.8 vvt Delta III 1.9 mjett 088 9 242 369


Чет Дек 02, 2004 6:29 pm
Профил ICQ WWW
UNREAD_POST Re: Схема
ivo написа:
Би ли пратил на мейла ми схема?


Ето я схемата. Цената на елементите е 60 стотинки :wink:
http://future.quarta.ru/icars/injsys/o2simsch.gif


Чет Дек 02, 2004 6:31 pm
UNREAD_POST 
Благодаря за идеята.
Аз лично ще пробвам в най скоро време.
Ще го глобя колкото да работи и ако се окаже че е успешно ще си го преправя и ще си го монтирам на "тайно" място.
Може би за такива като нас които карат на газ ще върши работа защото май се шашка като не е на бензин.
Само ми кажи светодиода трябва да свети постоянно нали! Като глрдам схемата и така си мисля.


Пет Дек 03, 2004 11:30 am
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126

Регистриран на: Съб Ное 13, 2004 1:27 pm
Мнения: 84
Местоположение: София 19 Люлин
UNREAD_POST леле малеееееее
момчета махнете тия моно-инжекциони за да ви бягат колите като хората


Пет Дек 03, 2004 5:05 pm
Профил
Кара велосипед
Кара велосипед

Регистриран на: Чет Ное 04, 2004 12:06 pm
Мнения: 24
Местоположение: София
UNREAD_POST Alex
Когато си на газ емулатора върши работа, за да не се нарушава работата на бензин. Но смятам, че паралелно на това е добре да се следят реалните показания на ламбда сондата. Така се вижда, не само се усеща по поведението на колата, различното качество на газта. Също писаното в газаджийския форум за регулиране на газовата по показанията на ламбда сондата има голям смисъл. Проверих го на практика.


Пет Дек 03, 2004 5:54 pm
Профил
Кара детска количка
Кара детска количка

Регистриран на: Съб Ное 27, 2004 3:45 am
Мнения: 6
UNREAD_POST 
Само си настрои газовата по ламбда сондата ?
Без динамичен контрол така ли?
И какъв е ефекта в числа?
Аз завършвам първата си засечка със аванс процесор
досега карах около 170 км. Софиско
Сега минавам 197км стрелката сочи нула обаче още върви.
Но при мен всичко свършва много рязко за 200-300м.
около 15% подобрение.


Пет Дек 03, 2004 9:06 pm
Профил
UNREAD_POST 
Румене, кажи какво точно си направил че на мен ми е доста болен въпроса за разхода на газ - дава ми почти 50% увеличение спямо на бензин а съм направил всички възмжни настройки - с газ анализатор, компютър, елкон и каквото друго ти дойде на ума.
Сами разбирате че при настоящите цени на горивата май по-добре да си карам на бензин.
Иначе не знам при другите на газ как е но при мен колата се държи по-добре отколкото на бензин. (админче - сори за офтопика).


Пон Дек 06, 2004 2:50 pm
UNREAD_POST 
Здравейте колеги, смятам че има по-лесен начин за премахване на проблема с побъркването на компютъра при превключване от газ на бензин (поради натрупаните грешки в ECU-то). Аз съм го решил с едно реле, което дава еднократен импулс към ram-а на извод RESET при всяко превключване. По този начин се изчистват натрупаните грешки, а до момента на запълване на първата адресна страница в ram-а, процесора си чете от EPROM-а "идеализираните" стойности.
А колкото до следене на параметрите на sonda lambda, смятам че ще има ефект само при динамична промяна на AFR.

Айде базаварийно!


Пон Дек 06, 2004 2:55 pm
UNREAD_POST Re: леле малеееееее
dodo2 написа:
момчета махнете тия моно-инжекциони за да ви бягат колите като хората


А какво да сложим Twincam или пълен инжекцион?


Пон Дек 06, 2004 10:36 pm
UNREAD_POST 
Понеже не обичам да впрягам каруцата пред коня искам да попитам.
Някой знае ли това което чете от ламбда сондата какво означава.
Тоест напреженията които даписвате на каква физическа величина отговарят. Имам впредвид О2 при какви обороти колко трябва да са?
Има ли някои характеристика на Л.сонда?


Пон Дек 06, 2004 11:12 pm
UNREAD_POST Lambda сонда
Golf 2 написа:
Понеже не обичам да впрягам каруцата пред коня искам да попитам.
Някой знае ли това което чете от ламбда сондата какво означава.
Тоест напреженията които даписвате на каква физическа величина отговарят. Имам впредвид О2 при какви обороти колко трябва да са?
Има ли някои характеристика на Л.сонда?


Ламбда сондата е предназначена да следи количеството кислород в изгорелите газове. При бензиновите двигатели идеалното съотношение въздух/бензин е 14.7:1. Сондата генерира напрежения от 0.2(високо съдържание на кислород - бедна смес) до 0.9(ниско съдържание на кислород - богата смес). ЕКУ-то следи тези напрежения и променя подаването на гориво за да компенсира разликата. Характеристиката на сондата може лесно да си представиш. Правоъгълни импулси, но силно накъдрени, т.к напрежението на сондата се мени непрекъснато с честото 2-3Hz. Напрежението не зависи от оборотите. На празен ход ще се мени често около 0.45В. При подаване на газ трябва да скочи до 0.8-0.9В а после бързо да спадне под 0.4. Ако задържиш оборотите високи ще се стабилизира пак към 0.45В. Много е важно при резки промени в оборотите сондата да реагира бързо.

Дано съм обяснил нещата достатъчно разбираемо.


Вто Дек 07, 2004 1:22 am
UNREAD_POST Re: Lambda сонда
Mitko написа:
Характеристиката на сондата може лесно да си представиш. Правоъгълни импулси, но силно накъдрени, т.к напрежението на сондата се мени непрекъснато с честото 2-3Hz. Напрежението не зависи от оборотите.
Откъде идват правоъгълните импулси?
Тоест искаш да кажеш че О2 в изгорелите газове непрекъснато се променя от минимум до максимум 2-3 пъти в секунда. Когато тръгна да си настройвам газ.уредба, какви стойности от ламбда сондата трябва да гоня при идеалния вариант.


Вто Дек 07, 2004 9:49 am
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 28 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg