Дата и час: Пет Юни 20, 2025 9:37 pm


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 35 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
спешен въпрос за динамо 
Автор Съобщение
UNREAD_POST 
Ето я в по опростен вид :

Когато тиристора е запушен тока минава през диода - прекъсната стрелка.
Когато е отпушен - през тиристора - непрекъсната стрелка.
Т.е. тиристора шунтира горния десен диод.

Изображение


Пон Юни 19, 2006 2:27 pm
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пет Юли 08, 2005 2:19 pm
Мнения: 124
Местоположение: Плевен
UNREAD_POST 
Това имам и аз в предвид че в единия полупериод имаме регулируемо рамо.Но това няма особено значение сега.Въпроса е защо му гори чарка на човека.Ако и назад е опукало нещо и ако всичко е залято с епоксидна смола май се отива на подмяна на регулатора с нов или 2 ръка :D

_________________
АЛ.ПЕТРОВ
FIAT UNO 1.5 ie SX
минал школата на Москвич 2140 и Лада 2104


Пон Юни 19, 2006 2:37 pm
Профил
UNREAD_POST 
май не се изразих както трябва :mrgreen:

май ще почна от начало

изгоря ми реле реголатора

след което се опитахме да го отворим несполучливо,
първо прецакахме диодите и охлаждането им
после всичките други елементи освен диодите бяха заляти с някакво лепило

и всичко това е в едно радиаторче 6 на 7-8 сантиметра,за лято с нещо като бакелит



та ние опитвахме да побългарим схемата с транзистори и там още чаркове
фабрично няма транзистори


Пон Юни 19, 2006 2:54 pm
Напреднал шофьор на Фиатка
Напреднал шофьор на Фиатка
Аватар

Регистриран на: Вто Яну 03, 2006 8:26 pm
Мнения: 384
Местоположение: Габрово
UNREAD_POST 
Да добавя още нещо-напрежението на всеки генератор при непроменящо се възбуждане е право-пропорционално на оборотите-по-високи обороти-по високо напрежение.
Ето това твърдение не е съвсем вярно,ако възбуждането е непроменящо се няма как да се покачи напрежението с увеличаване на оборотите.Промяната на оборотите води до промяна на честотата на напрежението.Непроменящо се възбуждане може да се получи при генератор с независимо възбуждане,там просто няма как оборотите да окажат влияние на големината на напрежението.

_________________
Brava ELX 1.6 16v


Пон Юни 19, 2006 2:57 pm
Профил
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Пет Юли 08, 2005 2:19 pm
Мнения: 124
Местоположение: Плевен
UNREAD_POST 
sacho написа:
Ако и назад е опукало нещо и ако всичко е залято с епоксидна смола май се отива на подмяна на регулатора с нов или 2 ръка :D

_________________
АЛ.ПЕТРОВ
FIAT UNO 1.5 ie SX
минал школата на Москвич 2140 и Лада 2104


Пон Юни 19, 2006 3:06 pm
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 35 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg