 |
|
Дата и час: Вто Юли 08, 2025 12:10 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
FIAT 125s
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Дек 04, 2005 12:27 pm Мнения: 163 Местоположение: Стара Загора
|
pakumba написа: абе маниаци, какви вазелини какви витамини аспирини. това е желязо, нищо няма д аму стане ако го намажете с грес не се излагайте. когато клемите имат досег с въздуха се окисляват и се нарушава контакта между тях, като нищо след 6 месеца няма да можеш да запалиш една сутрин-ако не ги почистиш и омажеш с грес. а това, че се окислявали като нямало добър контакт :mrgreen: - имам 1 акумулатор, седи от известно време неизползван в нас. свалих го чист/сравнително нов просто/ и от седенето в нас ако беше хванал "мухъл" така че не е от контакта
Не всички клеми са от желязо(има бронзови,оловни) и всички натрупват това окисляване което ако не се чисти разрушава клемите и на акумулатора.
P.S.Помъчих се да кача едно полезно файлче за подръжка на акумулатора ама нещо не успях :cry:
_________________ 125s/1600ccm/100ps
|
Нед Юни 25, 2006 10:55 am |
|
 |
brat_John
Фиат маниак
Регистриран на: Чет Юни 09, 2005 5:14 pm Мнения: 733 Местоположение: Русе
|
pakumba написа: абе маниаци, какви вазелини какви витамини аспирини. това е желязо, нищо няма д аму стане ако го намажете с грес не се излагайте. когато клемите имат досег с въздуха се окисляват и се нарушава контакта между тях, като нищо след 6 месеца няма да можеш да запалиш една сутрин-ако не ги почистиш и омажеш с грес. а това, че се окислявали като нямало добър контакт :mrgreen: - имам 1 акумулатор, седи от известно време неизползван в нас. свалих го чист/сравнително нов просто/ и от седенето в нас ако беше хванал "мухъл" така че не е от контакта
Ти явно не си чувал за технически вазелин. Вярно, че това "чудо" не можеш вече да го намериш никъде, но вършеше чудесна работа. Същата работа я върши и греста! Не си прав, че "това е желязо". В общия случай е някаква сплав. Преди правеха оловни клеми, а сега са от месинг. Колкото до "омазването" - препоръчва се съвсем тънко намазване, а не едва ли не да се "потопи" в кутията с грес :mrgreen:
_________________ FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
|
Нед Юни 25, 2006 1:06 pm |
|
 |
pakumba
Фиат идол
Регистриран на: Пет Юни 03, 2005 3:33 pm Мнения: 1330 Местоположение: София/Добрич
|
brat_John написа: pakumba написа: абе маниаци, какви вазелини какви витамини аспирини. това е желязо, нищо няма д аму стане ако го намажете с грес не се излагайте. когато клемите имат досег с въздуха се окисляват и се нарушава контакта между тях, като нищо след 6 месеца няма да можеш да запалиш една сутрин-ако не ги почистиш и омажеш с грес. а това, че се окислявали като нямало добър контакт :mrgreen: - имам 1 акумулатор, седи от известно време неизползван в нас. свалих го чист/сравнително нов просто/ и от седенето в нас ако беше хванал "мухъл" така че не е от контакта Ти явно не си чувал за технически вазелин. Вярно, че това "чудо" не можеш вече да го намериш никъде, но вършеше чудесна работа. Същата работа я върши и греста! Не си прав, че "това е желязо". В общия случай е някаква сплав. Преди правеха оловни клеми, а сега са от месинг. Колкото до "омазването" - препоръчва се съвсем тънко намазване, а не едва ли не да се "потопи" в кутията с грес :mrgreen:
под клеми визирах клемите на самия акумулатор. за другите работи както кажеш- така е.
|
Нед Юни 25, 2006 4:02 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |