Автор |
Съобщение |
rymbym
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Мар 12, 2006 2:41 am Мнения: 126 Местоположение: София 19 Люлин 10
|
 за компютърът?
Посъветваха ме да изолирам компютъра на колицата!Дадоха идея за изолация-нещокато стериопор но не то4но!Попитах с каква цел се прави, но не можеха дами отговорят нищо освен че било хубаво?Добре ли е да го увия с нещо и за какво се прави това?Мерси!
|
Нед Мар 19, 2006 9:11 pm |
|
 |
hit-ko
Член на клуба
Регистриран на: Нед Мар 06, 2005 3:12 pm Мнения: 2046 Местоположение: Ямбол
|
 Re: за компютърът?
rymbym написа: Посъветваха ме да изолирам компютъра на колицата!Дадоха идея за изолация-нещокато стериопор но не то4но!Попитах с каква цел се прави, но не можеха дами отговорят нищо освен че било хубаво?Добре ли е да го увия с нещо и за какво се прави това?Мерси!
Сигурно става въпрос за изолация с полиуритан, но аз лично не виждам някакъв смисьл!?
_________________ FIAT-SPORT
|
Нед Мар 19, 2006 9:17 pm |
|
 |
peho
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Вто Яну 03, 2006 8:26 pm Мнения: 384 Местоположение: Габрово
|
Според мен,мисля,че не.То ако трябваше щеше да си е изолиран фабрично.Сам виждаш,че не са ти дали отоговор защо,ами така било хубаво.Някой някъде казал на някого,че било добре да го изолира и тръгва приказката.Мое мнение,щом хората са го оставили без изолация,значи така трябва.
_________________ Brava ELX 1.6 16v
|
Нед Мар 19, 2006 9:18 pm |
|
 |
velko_sz
Кара кола
Регистриран на: Сря Ное 02, 2005 8:22 pm Мнения: 210 Местоположение: София Младост II
|
И аз съм на мнение, че щом хората така са го измислили няма нужда от побългаряване.
_________________ PUNTO 1.1 94г.
|
Нед Мар 19, 2006 9:54 pm |
|
 |
Ferrari
|
И аз не вийдам смисъл. Освен това всеки инжектор се управлява от мощен трансистор който използва корпуса на ЕКУ за радиатор. Притеснявам се че едно такова опаковане може да прегрява транзисторите.
|
Нед Мар 19, 2006 10:14 pm |
|
 |
stenli
Кара кола
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 8:33 pm Мнения: 310 Местоположение: Велико Търново
|
А и такова уплътняване има понякога обратен ефект малкото влага проникнала вътре е много трудно да излезе навън а влага в ЕКУ то е равносилно на ново ЕКУ спасение няма
|
Пон Мар 20, 2006 12:05 am |
|
 |
Vladim
|
Да не иде реч за контролера на ABS-а?
|
Пон Мар 20, 2006 12:37 am |
|
 |
rymbym
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Мар 12, 2006 2:41 am Мнения: 126 Местоположение: София 19 Люлин 10
|
не, иде си реч директно за компютъра на колата!Мисля че идеята на човека беше някакъв вид предпазване!
_________________

MAREA SX 1.6 16V
|
Пон Мар 20, 2006 12:57 am |
|
 |
Uneek
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Мар 08, 2006 2:51 am Мнения: 368 Местоположение: Благоевград
|
stenli написа: А и такова уплътняване има понякога обратен ефект малкото влага проникнала вътре е много трудно да излезе навън а влага в ЕКУ то е равносилно на ново ЕКУ спасение няма
Колега напълно си прав! Колкото и да го "изолира" все ще влезе отнякъде вода дори и под формата на пара и в това "затворено пространство" става още по-зле. Хората ако е трябвало да го изолират са щели да го изолират. В този ред на мисли искам да запитам дали някой от вас си е мил двигателя, и има ли смисъл за едната чистота да се рискува?
_________________
|
Пон Мар 20, 2006 1:33 am |
|
 |
Ferrari
|
Мил съм моя мотор но ЕКУ не е в двигателния отсек. Единствено се наложи да се увие в найлно сирената на алармата. След измиването дълго не можех да запаля заради мократа дистрибуторна капачка, но други ядове нямах.
|
Пон Мар 20, 2006 1:43 am |
|
 |
peho
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Вто Яну 03, 2006 8:26 pm Мнения: 384 Местоположение: Габрово
|
Да мил сам го,на автомивка с пароструйката.ЕКУ-то не съм го предпазвал с нищо.Важното е после добре да се обдуха около свещите,поне при мен са в едни дълбоки гнезда където остава вода.Също и около ЕКУ-то обдухахме с компресора и това е.Запалих без проблем.
_________________ Brava ELX 1.6 16v
|
Пон Мар 20, 2006 9:08 am |
|
 |
Vladim
|
rymbym написа: не, иде си реч директно за компютъра на колата!Мисля че идеята на човека беше някакъв вид предпазване!
На нашите машинки ECU-то е в купето и по-точно до краката на возещия се до шофьора на дясната страна на купето. Всякакви опаковки биха му само невредили! Най-малко, че може да изпуши, или да се запали! Моят специално в горната си част е оребрен и има изведен мощен транзистор т.е. цялото това нещо трябва да се охлажда!
|
Пон Мар 20, 2006 11:33 am |
|
 |
sev
Фиат идол
Регистриран на: Сря Авг 24, 2005 4:41 pm Мнения: 2041 Местоположение: София
|
Vladim написа: rymbym написа: не, иде си реч директно за компютъра на колата!Мисля че идеята на човека беше някакъв вид предпазване! На нашите машинки ECU-то е в купето и по-точно до краката на возещия се до шофьора на дясната страна на купето. Всякакви опаковки биха му само невредили! Най-малко, че може да изпуши, или да се запали! Моят специално в горната си част е оребрен и има изведен мощен транзистор т.е. цялото това нещо трябва да се охлажда!
странно
при мен е до акумулатора
явно при различните двигатели е различно
_________________
Brava 1.6 ELX
|
Пон Мар 20, 2006 11:43 am |
|
 |
rymbym
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Нед Мар 12, 2006 2:41 am Мнения: 126 Местоположение: София 19 Люлин 10
|
и при мен е вътре при двигателят!? Съотжетно ако мия значи освен него трябва да пакетирам и делкото?За друго нещо сещате ли се което трябва да скрия от водата?
_________________

MAREA SX 1.6 16V
|
Пон Мар 20, 2006 12:45 pm |
|
 |
Mazgarev
Фиат идол
Регистриран на: Вто Сеп 13, 2005 11:25 pm Мнения: 1315 Местоположение: София 04 Оборище
|
Това до акумулатора наистина е или компютъра на АБС-а или блока с бушоните...
На Браво и Брава се намира ECU-то в купето, точно там където каза Vladim. Като са ви чистили грешки не виждате ли къде включват порта... точно там пред краката на пасажера.
_________________ FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
|
Пон Мар 20, 2006 12:51 pm |
|
|