Дата и час: Съб Юни 21, 2025 8:27 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
Разрешен проблема с колебанието на темеретурния датчик 
Автор Съобщение
Фиат фанатик
Фиат фанатик
Аватар

Регистриран на: Пон Яну 09, 2006 11:45 pm
Мнения: 926
Местоположение: София 15 Младост
UNREAD_POST Разрешен проблема с колебанието на темеретурния датчик
Ставаше дума че показанието се колебаеше при разлика в натоварването на ел инсталацията (перката на двигателя,фаровете и т.н.).Става дума за дигитално табло и Типо 1.1 Fire макар че за всичките Типо-та с дигиталото табло проблемната област е една и съща с моята - оказа се че проблема не е в масата отпред при фара а при масата на самото табло или така нареченото "Ляво арматурно заземяване" което се вижда като се свало кората при педалите и представлява едно болт-чр 13-ка с няколко кабела на него завинтено на арматурата под таблото.Само развих болтчето,нямаше мизерия,завих го пак ама здраво колкото сила имах и сега го няма проблема.Това се води заземяването на датчика за темперетурата и оттам в идвал проблема.
Дано съм бил полезен на всички с такъв проблем!
Успех!

_________________
Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire 41kW Autogas


Вто Юли 11, 2006 11:21 pm
Профил ICQ
UNREAD_POST 
заземяване ???

- на датчика е двигателят
а този минус си е на таблото


Сря Юли 12, 2006 8:35 am
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Пет Ное 26, 2004 6:41 pm
Мнения: 335
Местоположение: София, жк.Сухата река /жк. Захарна фабрика/
UNREAD_POST Re: Разрешен проблема с колебанието на темеретурния датчик
zfa159 написа:
Ставаше дума че показанието се колебаеше при разлика в натоварването на ел инсталацията (перката на двигателя,фаровете и т.н.).Става дума за дигитално табло и Типо 1.1 Fire макар че за всичките Типо-та с дигиталото табло проблемната област е една и съща с моята - оказа се че проблема не е в масата отпред при фара а при масата на самото табло или така нареченото "Ляво арматурно заземяване" което се вижда като се свало кората при педалите и представлява едно болт-чр 13-ка с няколко кабела на него завинтено на арматурата под таблото.Само развих болтчето,нямаше мизерия,завих го пак ама здраво колкото сила имах и сега го няма проблема.Това се води заземяването на датчика за темперетурата и оттам в идвал проблема.
Дано съм бил полезен на всички с такъв проблем!
Успех!


Хммм... имам същия проблем и ме дразни от доста време... само че преглеждах предимно темите в "Консултации", а днес случайно надникнах тук... дано е това, още днес ще го пробвам!!! :)

_________________
Tipo 1.4 DGT, '89, karb


Пет Авг 11, 2006 5:16 pm
Профил ICQ
Кара Фиатче 126
Кара Фиатче 126
Аватар

Регистриран на: Съб Ное 06, 2004 11:34 pm
Мнения: 127
Местоположение: Бургас
UNREAD_POST 
И моя отчита грешно от време на време. Но не като включа консуматори, а като работи по дълго време почва да показва по голяма температура отколкото е реално - значи стига до две чертички над 90-те градуса и само за секунда да изключа захранването и да го включа и вече показва една чертичка под 90 градуса (която е нормалната). Някой сблъсквал ли се е с такова нещо?
П.С. Едновременно с това отчитам и температурата на двигателя с унискана - там през цялото време си е 88-91 градуса, така че топката остава някъде по термометъра или датчика на двигателя, който според мен е по малко вероятно да е повреден. Някой знае ли дали термометъра има някаква температурна стабилизация в зависимост от околната среда?

_________________
Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 IE


Съб Авг 12, 2006 12:10 am
Профил
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Пет Ное 26, 2004 6:41 pm
Мнения: 335
Местоположение: София, жк.Сухата река /жк. Захарна фабрика/
UNREAD_POST 
:? Зашкурих и завих здраво 3-те клеми хванати на това заземяване под шофьорската кора... за съжаление нямаше ефект... показанието все така при включване на някакъв консуматор се поменя... следващото което съм решил сега е да зачистя/стегна контакта на буксата за таблото... пък ще видиме. :-)

_________________
Tipo 1.4 DGT, '89, karb


Пон Авг 21, 2006 9:51 am
Профил ICQ
UNREAD_POST 
имаше тема в която се споменават и другите маси :!:

имаш 1 на скоростите и 2 на роговете


Пон Авг 21, 2006 10:29 am
UNREAD_POST 
Joro написа:
И моя отчита грешно от време на време. Но не като включа консуматори, а като работи по дълго време почва да показва по голяма температура отколкото е реално - значи стига до две чертички над 90-те градуса и само за секунда да изключа захранването и да го включа и вече показва една чертичка под 90 градуса (която е нормалната). Някой сблъсквал ли се е с такова нещо?
П.С. Едновременно с това отчитам и температурата на двигателя с унискана - там през цялото време си е 88-91 градуса, така че топката остава някъде по термометъра или датчика на двигателя, който според мен е по малко вероятно да е повреден. Някой знае ли дали термометъра има някаква температурна стабилизация в зависимост от околната среда?

Аз на моята темпра имах същия проблем и ми бяха казали да сменя датчика за температура ама неможах защото я продадох.Интерестно ще е ако някои е имал подобен проблем и е сменил датчика да сподели.


Пон Авг 21, 2006 11:18 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 7 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg