|  |  | 
    |  | 
	|  | Дата и час: Съб Ное 01, 2025 2:36 am 
 |  
		Виж темите без отговор | Виж активните теми
		
	 
 
 
 
 
 
 
 
	
			
	
	
	
        
        
            | Автор | Съобщение |  
			| ilkor 
					
				   | Ето я в по опростен вид :
 Когато тиристора е запушен тока минава през диода - прекъсната стрелка.
 Когато е отпушен - през тиристора - непрекъсната стрелка. 
 Т.е. тиристора шунтира горния десен диод.
 
 
 |  
			| Пон Юни 19, 2006 2:27 pm | 
					
					 |  
		|  |  
			| sacho Кара Фиатче 126 
					Регистриран на: Пет Юли 08, 2005 2:19 pm
 Мнения: 124
 Местоположение: Плевен
   | Това имам и аз в предвид че в единия полупериод имаме регулируемо рамо.Но това няма особено значение сега.Въпроса е защо му гори чарка на човека.Ако и назад е опукало нещо и ако всичко е залято с епоксидна смола май се отива на подмяна на регулатора с нов или 2 ръка   _________________
 АЛ.ПЕТРОВ
 FIAT UNO 1.5 ie SX
 минал школата на Москвич 2140 и Лада 2104
 
 
 |  
			| Пон Юни 19, 2006 2:37 pm | 
					
					   |  
		|  |  
			| pugsy 
					
				   | май не се изразих както трябва  :mrgreen: 
 май ще почна от начало
 
 изгоря ми реле реголатора
 
 след което се опитахме да го отворим несполучливо,
 първо прецакахме диодите и охлаждането им
 после всичките други елементи освен диодите бяха заляти с някакво лепило
 
 и всичко това е в едно радиаторче 6 на 7-8 сантиметра,за лято с нещо като бакелит
 
 
 
 та ние опитвахме да побългарим схемата с транзистори и там още чаркове
 фабрично няма транзистори
 
 
 |  
			| Пон Юни 19, 2006 2:54 pm | 
					
					 |  
		|  |  
			| peho Напреднал шофьор на Фиатка 
					Регистриран на: Вто Яну 03, 2006 8:26 pm
 Мнения: 384
 Местоположение: Габрово
   | Да добавя още нещо-напрежението на всеки генератор при непроменящо се възбуждане е право-пропорционално на оборотите-по-високи обороти-по високо напрежение.
Ето това твърдение не е съвсем вярно,ако възбуждането е непроменящо се няма как да се покачи напрежението с увеличаване на оборотите.Промяната на оборотите води до промяна на честотата на напрежението.Непроменящо се възбуждане може да се получи при генератор с независимо възбуждане,там просто няма как оборотите да окажат влияние на големината на напрежението.
 _________________
 Brava ELX 1.6 16v
 
 
 |  
			| Пон Юни 19, 2006 2:57 pm | 
					
					   |  
		|  |  
			| sacho Кара Фиатче 126 
					Регистриран на: Пет Юли 08, 2005 2:19 pm
 Мнения: 124
 Местоположение: Плевен
   | sacho написа:  Ако и назад е опукало нещо и ако всичко е залято с епоксидна смола май се отива на подмяна на регулатора с нов или 2 ръка   _________________
 АЛ.ПЕТРОВ
 FIAT UNO 1.5 ie SX
 минал школата на Москвич 2140 и Лада 2104
 
 
 |  
			| Пон Юни 19, 2006 3:06 pm | 
					
					   |  
		|  |  
 
 
	
		| Кой е на линия |  
		| Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта |  
 
	|  | Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми
 Вие не можете да променяте собственото си мнение
 Вие не можете да изтривате собствените си мнения
 Вие не можете да прикачвате файл
 
 |  
   |  | 
    |  |