 |
|
Дата и час: Пон Май 26, 2025 7:54 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
Прекъсване на дюза при монтаж на АГУ
Автор |
Съобщение |
plambi
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 9:38 pm Мнения: 378 Местоположение: Варна Приморски
|
 Прекъсване на дюза при монтаж на АГУ
Колеги така ли се прави схемата?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Fiat tipo 1.6mi
|
Нед Юли 27, 2008 12:13 am |
|
 |
kluchar
Фиат идол
Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 12:48 am Мнения: 2021 Местоположение: София 10
|
 дюзи
за това има готово направено с кабели
има в него и време реле
иначе е подобна
_________________ За PUNTO http://ftp.fiat-club.org.ua/ и FIAT http://fiat.comnet.bg/ Купе http://www.polak.ch/coupemanual/ http://ftp.fiat-club.org.ua/Manuals/ http://instrukcje.fiat.pl/index.php/listing/fiat
|
Нед Юли 27, 2008 11:56 am |
|
 |
ivka-1
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пет Сеп 29, 2006 9:58 am Мнения: 95 Местоположение: Димитровград
|
 Прекъсване на дюза при монтаж на АГУ
Аз съм си свързал моята като съпротивлението е последователно на дюзата. Вече 6г. работи перфектно и помпата не съм я спирал.Оставям е с мин.10л. бензин .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Croma 2000IE CHT,/154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни систими- Dos6.22 , WIN98,WINXP-SP3,Дъно-6LEBMS-T,Процесор Пентиум 1GHz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B Ram 768М/,Bтори акумулатор и UPS, Принтер HP F2180 и трансвертер 150W.Диагностика на колата по време на движение с VISA 1.83 на ABS само , че няма друга естествено.
|
Нед Авг 03, 2008 1:56 pm |
|
 |
plambi
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 9:38 pm Мнения: 378 Местоположение: Варна Приморски
|
така през съпротивление,да разбирам целта ти е когато е на газ помпата да върти с по-малък дебит и да не се износва ли?
_________________ Fiat tipo 1.6mi
|
Пон Авг 04, 2008 9:09 pm |
|
 |
ivka-1
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Пет Сеп 29, 2006 9:58 am Мнения: 95 Местоположение: Димитровград
|
 Прекъсване на дюза при монтаж на АГУ
Това съпротивление няма нищо общо с помпата. То се слага да не се прекъсва веригата на дюзите с компа.Беше отдавна когато си монтирах моята газова уредба и един уж майстор ми каза ,че като се спре помпата щяла да трупа грешки и едва ли не да съм си монтирал реле на компа да ми се изключва +12V при гасене на двигателя, но моята е с Bosch Jetronic и вече 6г. нямам никакви проблеми от рода на натрупани грешки и даже си направих унискана да я тествам но се оказа ,че моят комп го няма и дори не намерих букса за тест. Имам само букса за АВС но като я тествах ми показа нещо в лявото колело но аз си го знам проблема
,че като си сменях лагера на главината се опитах да сваля датчика и направих голяма грешка -така беше клеясал ,че се напука и си го оставих на мястото като намерих снадката и оттам го разкачих.Но не съм сигурен дали това е проблема да ми свети лампата на АБС защото по едно време с честите разкачания на километража се оказа , че май някой не е искал да се вижда тази червена светлина на таблото и лампата не беше на мястото си , а оставена висяща. А я взех от Германия ама престояла 1г в сервиз.Но поне не ми бяха счупили крушката , като на повечето които си вземат кола и си мислят , че всичко е окей- без червени светлини по таблото. На брат ми е 88г. но с комп IAW на магнет марели и като я тествах не показа никаква грешка а е с газова повече от 9г.А на неговата помпа и махнахме предпазителя ,че я карахме само на газ а пък и помпата не беше нещо пореда си , а тогава направо ме разбиха със цена 180лв.и то само тя без тялото. Така , че явно някои модели въобще не се влияят от повечето правила с , които някои искат да ни стреснат.
А ако е моно инжекция се прекъсва дюзата през реле но на пълна слагай съпротивление и даже твоята схема става но електрическите клапани не са последователно на бобината на релето ,а в паралел. Аз не съм си слагал никакви емулатори .Много писания , а не се знае колата на която ще я слагаш. Я по добре кажи каква е колата и може някой да помогне.Сам не мога да повярвам колко реда съм изписал и накрая все за Крома .Ама тези Bosch Jetronic само на Кромата ги има май.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ Croma 2000IE CHT,/154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни систими- Dos6.22 , WIN98,WINXP-SP3,Дъно-6LEBMS-T,Процесор Пентиум 1GHz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B Ram 768М/,Bтори акумулатор и UPS, Принтер HP F2180 и трансвертер 150W.Диагностика на колата по време на движение с VISA 1.83 на ABS само , че няма друга естествено.
|
Пон Авг 04, 2008 10:50 pm |
|
 |
plambi
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 9:38 pm Мнения: 378 Местоположение: Варна Приморски
|
plambi написа: така през съпротивление,да разбирам целта ти е когато е на газ помпата да върти с по-малък дебит и да не се износва ли?
Извинявай нещо съм се разсеял и съм написал глупост,как дюзата ми се е привидяла като помпа незнам,всичко в ясно по схемата 
_________________ Fiat tipo 1.6mi
|
Сря Авг 06, 2008 11:35 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |