 |
|
Дата и час: Чет Май 29, 2025 12:40 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Разместен фокус на къси/дълги фарове?
Автор |
Съобщение |
SCRAPHEAP
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Май 17, 2007 2:40 pm Мнения: 121 Местоположение: София 19 Люлин
|
/TDS/ написа: а някой може ли да ми обясни защо едни крушки имат 3кръчета а други имат 2???(купих си бели крушки и се оказа че са по малки от мойте и са с 2кръчета.... )
Не разбирам за какви кръгчета става дума...
_________________ Чук, тел, клещи и маматааа!
________________
Tipo S 1.4 i.e. '94
|
Вто Дек 11, 2007 3:53 pm |
|
 |
marto_gp
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am Мнения: 443 Местоположение: Оряхово
|
 MGP
Вчера си понастроих фаровете. Ако някой незнае това става с помоща на отверка. Левият го понастройх, само му трябва още малки донастройки. Проблема ми остана в десния. С помоща на отверката го вдигнах догоре (винта с който се вдига неможеше вече да се върти), но на къси светлината бие на около 1,5 м. пред колата. Ако може някой да даде съвет какво да направя с колата. Така както съм настроил само левия фар, що годе се вижда, като предполагам, че като вдигна и десния на нивото на левия фар, светлината ще стано по плътна и ще се вижда по добре. Може ли по някакъв начин да се разбере дали самата крушка си е "отишла", макар и да свети.
През деня като се погледне отпред десния фар светлината с която свети е в пъти по-слаба от от левия.
П.П.Малко тъп въпрос - Фаровете с по две кришки ли са? Все не се сещам да погледна фаровете.
_________________ Един не чул, друг не видял, а трети подкарал FIAT
Кара: Fiat Brava 1.6 16V 10.1995 г., Chevrolet Cavalier 3.1 V6 1992 г., Aprilia Rally 50 AC 1998 г. Skype: marto_gp
|
Чет Дек 13, 2007 5:39 pm |
|
 |
Airfan
Кара кола
Регистриран на: Пон Сеп 03, 2007 11:09 am Мнения: 300 Местоположение: Пловдив 06 Тракия
|
С две са - по една за къси и дълги.
_________________ http://www.airforce-bg.com
---------------------------------
'99 Fiat Marea Weekend HLX 1.9 JTD105
---------------------------------
|
Чет Дек 13, 2007 6:05 pm |
|
 |
Светослав Стоянов
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Сеп 06, 2007 9:08 pm Мнения: 153 Местоположение: с.Хубавене
|
marto qp изгоряла ти е крушката.Късите и габаритите са във един сектор.Като свети габарита всеедно светят късите.
_________________ BRAVO 1,616v Ако,можеш помогни, ако не поне не пречи!
|
Чет Дек 13, 2007 7:47 pm |
|
 |
marto_gp
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am Мнения: 443 Местоположение: Оряхово
|
 MGP
Светослав Стоянов написа: marto qp изгоряла ти е крушката.Късите и габаритите са във един сектор.Като свети габарита всеедно светят късите.
Незнам дали е изгоряла, защото се вижда разлика в осветяването като включа от габарити на къси.
Сигурно ще трябва да сменя всичките крушки, тъй като незнам в коя е проблема, а и неможе да се разбере дали на дадена крушка и е "отишъл живота", т. е. макар и да свети, свети но не с светлината с която трябва да е.
_________________ Един не чул, друг не видял, а трети подкарал FIAT
Кара: Fiat Brava 1.6 16V 10.1995 г., Chevrolet Cavalier 3.1 V6 1992 г., Aprilia Rally 50 AC 1998 г. Skype: marto_gp
|
Пет Дек 14, 2007 10:32 am |
|
 |
Heruvim
Кара ролкови кънки
Регистриран на: Съб Ное 24, 2007 9:54 am Мнения: 33 Местоположение: Пловдив Област
|
Да изкажа само едно предположение.
Тъй като рефлекторите за къси и дълги се настроиват заедно и очевидно има някакво разминаване, възможно ли е това да се е получило от провисване на леглата на крушките. Доколкото видях на една снимка рефлекторите са пластмасови и при дълга експлоатаци сигурно се нагряват и крушките провисват надолу. Най-вероятно късите защото се използват винаги когато са включени светлените.
Дали е така, кажете вие.
|
Пет Дек 14, 2007 10:58 am |
|
 |
pi4_s_bravo
|
 Re: MGP
marto_gp написа: Вчера си понастроих фаровете. Ако някой незнае това става с помоща на отверка. Левият го понастройх, само му трябва още малки донастройки. Проблема ми остана в десния. С помоща на отверката го вдигнах догоре (винта с който се вдига неможеше вече да се върти), но на къси светлината бие на около 1,5 м. пред колата. Ако може някой да даде съвет какво да направя с колата. Така както съм настроил само левия фар, що годе се вижда, като предполагам, че като вдигна и десния на нивото на левия фар, светлината ще стано по плътна и ще се вижда по добре. Може ли по някакъв начин да се разбере дали самата крушка си е "отишла", макар и да свети. През деня като се погледне отпред десния фар светлината с която свети е в пъти по-слаба от от левия.
П.П.Малко тъп въпрос - Фаровете с по две кришки ли са? Все не се сещам да погледна фаровете.
Първо крушката явно ти свети-обаче тъй като свети прекалено надолу и ти изглежда че свети по-слабо.при мене беше така-клекни и погледно фара по-отдолу и ще ти светне.Настройката на прекалено близките дълги казах как ги оправих аз-развиваш цокъла на крушката и палиш фаровете (може и на светло) пред стена,след това почваш с ръка да мърдаш крушката в посока нагоре-надолу и ще видиш в коя позиция се припокриват фокусите на къси/дълги.После в това положение подлагаш нещо (при мене за да се вдигне в долния край на цокъла сложих парче хартия) и завиваш цокъла за да стои в желаното положение.Сега имам поносими фарове.Ако има нещо питай ще се радвам да помогна. 
|
Пет Дек 14, 2007 10:52 pm |
|
 |
marto_gp
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am Мнения: 443 Местоположение: Оряхово
|
 Re: MGP
pi4_s_bravo написа: marto_gp написа: Вчера си понастроих фаровете. Ако някой незнае това става с помоща на отверка. Левият го понастройх, само му трябва още малки донастройки. Проблема ми остана в десния. С помоща на отверката го вдигнах догоре (винта с който се вдига неможеше вече да се върти), но на къси светлината бие на около 1,5 м. пред колата. Ако може някой да даде съвет какво да направя с колата. Така както съм настроил само левия фар, що годе се вижда, като предполагам, че като вдигна и десния на нивото на левия фар, светлината ще стано по плътна и ще се вижда по добре. Може ли по някакъв начин да се разбере дали самата крушка си е "отишла", макар и да свети. През деня като се погледне отпред десния фар светлината с която свети е в пъти по-слаба от от левия.
П.П.Малко тъп въпрос - Фаровете с по две кришки ли са? Все не се сещам да погледна фаровете. Първо крушката явно ти свети-обаче тъй като свети прекалено надолу и ти изглежда че свети по-слабо.при мене беше така-клекни и погледно фара по-отдолу и ще ти светне.Настройката на прекалено близките дълги казах как ги оправих аз-развиваш цокъла на крушката и палиш фаровете (може и на светло) пред стена,след това почваш с ръка да мърдаш крушката в посока нагоре-надолу и ще видиш в коя позиция се припокриват фокусите на къси/дълги.После в това положение подлагаш нещо (при мене за да се вдигне в долния край на цокъла сложих парче хартия) и завиваш цокъла за да стои в желаното положение.Сега имам поносими фарове.Ако има нещо питай ще се радвам да помогна. 
Благодаря за отговора.
Днес съм на работа и няма да имам време, но утре ще се опитам да настроя фаровете и ще пиша до къде съм го докарал (стига да ми остане свободно време).
_________________ Един не чул, друг не видял, а трети подкарал FIAT
Кара: Fiat Brava 1.6 16V 10.1995 г., Chevrolet Cavalier 3.1 V6 1992 г., Aprilia Rally 50 AC 1998 г. Skype: marto_gp
|
Съб Дек 15, 2007 11:09 am |
|
 |
marto_gp
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am Мнения: 443 Местоположение: Оряхово
|
 Re: MGP
pi4_s_bravo написа: marto_gp написа: Вчера си понастроих фаровете. Ако някой незнае това става с помоща на отверка. Левият го понастройх, само му трябва още малки донастройки. Проблема ми остана в десния. С помоща на отверката го вдигнах догоре (винта с който се вдига неможеше вече да се върти), но на къси светлината бие на около 1,5 м. пред колата. Ако може някой да даде съвет какво да направя с колата. Така както съм настроил само левия фар, що годе се вижда, като предполагам, че като вдигна и десния на нивото на левия фар, светлината ще стано по плътна и ще се вижда по добре. Може ли по някакъв начин да се разбере дали самата крушка си е "отишла", макар и да свети. През деня като се погледне отпред десния фар светлината с която свети е в пъти по-слаба от от левия.
П.П.Малко тъп въпрос - Фаровете с по две кришки ли са? Все не се сещам да погледна фаровете. Първо крушката явно ти свети-обаче тъй като свети прекалено надолу и ти изглежда че свети по-слабо.при мене беше така-клекни и погледно фара по-отдолу и ще ти светне.Настройката на прекалено близките дълги казах как ги оправих аз-развиваш цокъла на крушката и палиш фаровете (може и на светло) пред стена,след това почваш с ръка да мърдаш крушката в посока нагоре-надолу и ще видиш в коя позиция се припокриват фокусите на къси/дълги.После в това положение подлагаш нещо (при мене за да се вдигне в долния край на цокъла сложих парче хартия) и завиваш цокъла за да стои в желаното положение.Сега имам поносими фарове.Ако има нещо питай ще се радвам да помогна. 
Колега здравей, ще ми опишеш ли как да си настроя фаровете, защото ще си трябва и друга намеса освен стандартните врътки. Самите фарове ми бият малко в ляво, което измества и осветяването напред. Също както съм ги врътнал макс. нагоре, същите светят (късите) на около 4-5 метра. Като включа дългите, те светят пак видимо близко и в ляво. Искам да разбера как мога да разместя самите рефлектори и да настроя фаровете хубаво, ако разбира се е възможно да се местят рефлекторите. Врътката на десния за странично местене върти до една степен и до там. Така както е врътната до край десния фар осветява голяма част от мястото на левия фар.
_________________ Един не чул, друг не видял, а трети подкарал FIAT
Кара: Fiat Brava 1.6 16V 10.1995 г., Chevrolet Cavalier 3.1 V6 1992 г., Aprilia Rally 50 AC 1998 г. Skype: marto_gp
|
Пет Май 23, 2008 10:25 am |
|
 |
pi4_s_bravo
|
Една идея,ако врътката за регулиране нагоре-надолу няма ход а фара свети ниско пробвай да врътнеш цялото тяло на устройството за реглаж.То би трябвало да е нещо като сивкаво на цвят и е завито в задната част на фара-развиваш го малко и това още малко вдига рефлектора (виж го къде е през деня и нощем го пробвай докъде ще вдигне).А за наляво-надясно рефлекторите имат много голям ход върти още и ще стане,а има вариант и някоя крушка да не е легнала хубаво.Виж дотука тия неща пък ще мислиме натам ако трябва друго.
|
Пет Май 23, 2008 11:12 am |
|
 |
marto_gp
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am Мнения: 443 Местоположение: Оряхово
|
pi4_s_bravo написа: Една идея,ако врътката за регулиране нагоре-надолу няма ход а фара свети ниско пробвай да врътнеш цялото тяло на устройството за реглаж.То би трябвало да е нещо като сивкаво на цвят и е завито в задната част на фара-развиваш го малко и това още малко вдига рефлектора (виж го къде е през деня и нощем го пробвай докъде ще вдигне).А за наляво-надясно рефлекторите имат много голям ход върти още и ще стане,а има вариант и някоя крушка да не е легнала хубаво.Виж дотука тия неща пък ще мислиме натам ако трябва друго.
Колега за съжаление не ми остана време да пробвам този трик с въртенето на тялото на устройството за реглаж. При първа възможост ще направя опит и ще ти пиша за резултата.
_________________ Един не чул, друг не видял, а трети подкарал FIAT
Кара: Fiat Brava 1.6 16V 10.1995 г., Chevrolet Cavalier 3.1 V6 1992 г., Aprilia Rally 50 AC 1998 г. Skype: marto_gp
|
Вто Юни 10, 2008 2:57 pm |
|
 |
pi4_s_bravo
|
Друга идея открита наскоро при Мареевите ми фарове.При недостатъчно повдигане от устройството за реглаж се отваря фара и като се махне рефлектора се вижда една ябълка на пластмасата дето в нея ляга рефлектора.Тази част се развива няколко оборота и по тоя начин избутва рефлектора напред и вече се регулира нормално фара.За справка виж темата ми за "Разлики в свързането между фарове на Браво и Мареа".Там има и снимка.
|
Вто Юни 10, 2008 7:21 pm |
|
 |
marto_gp
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am Мнения: 443 Местоположение: Оряхово
|
pi4_s_bravo написа: Друга идея открита наскоро при Мареевите ми фарове.При недостатъчно повдигане от устройството за реглаж се отваря фара и като се махне рефлектора се вижда една ябълка на пластмасата дето в нея ляга рефлектора.Тази част се развива няколко оборота и по тоя начин избутва рефлектора напред и вече се регулира нормално фара.За справка виж темата ми за "Разлики в свързането между фарове на Браво и Мареа".Там има и снимка.
Дано да имам време през почивните дни да пробвам този твой съвет.
_________________ Един не чул, друг не видял, а трети подкарал FIAT
Кара: Fiat Brava 1.6 16V 10.1995 г., Chevrolet Cavalier 3.1 V6 1992 г., Aprilia Rally 50 AC 1998 г. Skype: marto_gp
|
Сря Юни 11, 2008 11:20 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |