Дата и час: Чет Май 29, 2025 12:57 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
Напрежение на крушките на фаровете 
Автор Съобщение
UNREAD_POST Напрежение на крушките на фаровете
Колеги попадат ми разни теми относно фаровете,че за нормалното и пълноценно функциониране на халогенни крушки (не ги бъркайте с фарове за мъгла) трябва напрежение на крушката 12.8 волта за Филипс и 13.2 волта за Осрам (при работеща кола).При мене напрежението на акумулатора беше 13.9 волта,а на крушката достигаха на дясната 12.4V ,а на лявата 12.6V .С почистване на крачетата на бушончето на фаровете на десния напрежението се вдигна до 12.55V.Въпроса ми е как да намалим загубите по веригата и къде да се почиства с контактен спрей? Тия дни ще се оборудвам с такъв спрей и другата събота мисля да започна "профилактика на предавателите" ,дотогава ще събирам мнения :)


Съб Юни 07, 2008 7:41 pm
UNREAD_POST 
Такааа с почистване на бушоните и клемите достигнах следните резултати: При работеща кола ми показва напрежение на акумолатора 13.9V ;на левия фар имам напрежение на "+" и "-" на клемите на крушката 12.75v ;от "+" на акумолатора до "+" на клемата на крушката имам загуба от 1.07v ,а от "-" на акум. до "-" клема на крушката имам 0.08v пад на напрежение или общо по веригата 1.15v общ пад.На десния фар имам съответно 12.55v ;от "+" АК. до "+"клема има загуба 1.6v ; от "-" АК. до "-" на клемата има пад 0.35v (загуба по масата).Това със загубите на десния фар се обяснява с по-голямата дължина на кабелите,и все пак и при двете вериги има какво да се желае.Лесно се проверява дали има видима загуба от напрежението като се откачат "+"-вите клеми на крушките за дълги светлини и се пускат къси-дълги,тогава късите прехвърлят на директната верига и там загубите са по-малки и при мене поне при това превключване се вижда разликата от загубите на напрежение.Другия вариант да се провери за въпросните падове на напрежение е като при включени къси светлини се пусне директен кабел до акумолатора и се допира/маха от него за да се види има ли разлика спрямо захранването през стандартната верига.Засега от мене е това,при по-нататъшно развитие ще пиша още :)


Съб Юни 07, 2008 10:44 pm
Фиат маниак
Фиат маниак
Аватар

Регистриран на: Чет Окт 25, 2007 6:26 pm
Мнения: 671
Местоположение: ВР
UNREAD_POST 
Най- голямата загуба е окисление на буксата на самата крушка- там трябва да се зачисти и напръска.


Съб Юни 07, 2008 10:54 pm
Профил
UNREAD_POST 
Това го направих,ще гледам като взема спрея да пръскам наред по веригата да видиме какво напрежение ще дойде до крушката тогава.


Съб Юни 07, 2008 11:02 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg