 |
|
Дата и час: Чет Май 29, 2025 12:54 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
kluchar
Фиат идол
Регистриран на: Сря Авг 31, 2005 12:48 am Мнения: 2021 Местоположение: София 10
|
 еърбег
може и чрез диагностика
или като се отстрани проблема
и пак се закачи за диагностика и се изтрие грешката лампата да изгасне
овикновенно се скапва централата нали е под парното и като тече става една
или лоши връзки на куплонзите
а диагностика има в по добрите сервизи а за новите след 2000 г. е по сложно те са на CAN
_________________ За PUNTO http://ftp.fiat-club.org.ua/ и FIAT http://fiat.comnet.bg/ Купе http://www.polak.ch/coupemanual/ http://ftp.fiat-club.org.ua/Manuals/ http://instrukcje.fiat.pl/index.php/listing/fiat
|
Съб Май 17, 2008 12:43 am |
|
 |
Rokambol
|
ribar-imanqr написа: Тихо-мълком си наемаш кола за един ден ,уговаряш се с познат майстор дето действа бързо ,ченч и готово само трябва да намерите начин да излъжете крушката(светодиода) на колата под наем.Малко грубо ама срам не срам писах 
Това освен, че е непочтено е и невъзможно - новата централа(или такава от друга кола) трябва да се обучи със специален софтуер.
|
Съб Май 17, 2008 3:31 pm |
|
 |
marto_gp
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am Мнения: 443 Местоположение: Оряхово
|
 MGP
Добре, значи в крайна сметка е най добре да махна буксата от AIR-bag-а на волана за да не стане някой фал по време на движение? Автомобила ми е произведен1995 г., т. е. от първите модели.
_________________ Един не чул, друг не видял, а трети подкарал FIAT
Кара: Fiat Brava 1.6 16V 10.1995 г., Chevrolet Cavalier 3.1 V6 1992 г., Aprilia Rally 50 AC 1998 г. Skype: marto_gp
|
Вто Май 20, 2008 10:50 am |
|
 |
pi4_s_bravo
|
 Re: MGP
marto_gp написа: Добре, значи в крайна сметка е най добре да махна буксата от AIR-bag-а на волана за да не стане някой фал по време на движение? Автомобила ми е произведен1995 г., т. е. от първите модели.
Ако ти свети лампата за еърбега най-добре махай буксата (аз поне така бих направил).Като четох оная тема,дето на едно момче му избил еърбега в лицето ей така без никаква причина си представям грозна картина как си караш по пътче със завои и изведнъж прас! изгърмява и най-вероятно е да се омаже човек след такава уплаха и удар в лицето.
|
Вто Май 20, 2008 11:05 am |
|
 |
marto_gp
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am Мнения: 443 Местоположение: Оряхово
|
 Re: MGP
pi4_s_bravo написа: marto_gp написа: Добре, значи в крайна сметка е най добре да махна буксата от AIR-bag-а на волана за да не стане някой фал по време на движение? Автомобила ми е произведен1995 г., т. е. от първите модели. Ако ти свети лампата за еърбега най-добре махай буксата (аз поне така бих направил).Като четох оная тема,дето на едно момче му избил еърбега в лицето ей така без никаква причина си представям грозна картина как си караш по пътче със завои и изведнъж прас! изгърмява и най-вероятно е да се омаже човек след такава уплаха и удар в лицето.
Точно заради тази история ще махна буксата, даже още днес че ще пътувам.
_________________ Един не чул, друг не видял, а трети подкарал FIAT
Кара: Fiat Brava 1.6 16V 10.1995 г., Chevrolet Cavalier 3.1 V6 1992 г., Aprilia Rally 50 AC 1998 г. Skype: marto_gp
|
Вто Май 20, 2008 11:10 am |
|
 |
marto_gp
Напреднал шофьор на Фиатка
Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:21 am Мнения: 443 Местоположение: Оряхово
|
 MGP
Преди час свалих буксата от волана за да съм спокоен, че няма да ме плесне еърбега по време на движение. Като се сетя много пъти самата круишка ми е светила по слабо, а и много пъти не ми е светила, но по време на движение пак си светкаше.
_________________ Един не чул, друг не видял, а трети подкарал FIAT
Кара: Fiat Brava 1.6 16V 10.1995 г., Chevrolet Cavalier 3.1 V6 1992 г., Aprilia Rally 50 AC 1998 г. Skype: marto_gp
|
Вто Май 20, 2008 4:00 pm |
|
 |
КИМИ
Фиат маниак
Регистриран на: Чет Окт 25, 2007 6:26 pm Мнения: 671 Местоположение: ВР
|
Добре си направил- без тая букса еърбега няма начин да излезе.
Мисля че за да се направи отново системата трябва да се смени централата и пиропатроните от някоя втора употреба- трябва да не са повече от 70- 80 лв.
В едното от тези е проблема- например пиропатрона под седалката е един цилиндър с едно топче вътре и като се премести рязко за някакви части от секундата да даде контакт на 5 пластини- тогава централата изпраща тока към волана да се надуе чувала. Има 5 контакта на топчето, отделно трябва да е сложен колана.
Ако преди е имало катастрофа и колана не е бил сложен- пиропатрона е задействал контактите, но последната защита- щракнат колан го е спряла да изхвърчи и после се натрупва грешка в компютъра и т. н.
|
Вто Май 20, 2008 6:24 pm |
|
 |
pi4_s_bravo
|
Направих си малко труд да поразтърся нещо по темата за задействането на air bag-а.
Цитат от VW форума
"Датчик за сила на ускорение. задейства се ЕДНОКРАТНО при определено натоварване. примерно 5G.
т.е. Ако претоварването в даден момент надвииши тази стойност, датчика се задейства, като това е съпроводено с неговата механична повреда. при тези датчици, това е еднократен необратим процес.
Еърбезите се отварят на повечето коли, независимо от коланите.
на останалите, това е глупост и пестене на средства да се използват датчици за присъствие на човек в/у седалката....
Идеята е да се отворят безите, от които има нужда...
При по-съвременните таратайки, тези датчици отчитат от къде е удъра, и с каква сила, и се решава кои бези да се изстрелята.. предни, странични, завеси, т.н...
Според изчисления.. датчика сработва при удър с около 35-40 км фронтално..
което не значи че може да се получи да сработи при 20 км, или да не сработи при 60 км..
датчика работи на сила на ускорение.!"
|
Вто Май 20, 2008 7:11 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |