Дата и час: Пет Май 30, 2025 7:31 am


Собствено Търсене


Реклама

 



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
Няма ток...причини? 
Автор Съобщение
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 17, 2007 5:42 pm
Мнения: 211
Местоположение: София 01 Средец
UNREAD_POST Няма ток...причини?
нещо много странно ми се случва ...
паля си, тръгвам карам си , никакви проблеми... спирам на бензиностанцията зареждам влизам в колата... хоп няма никой и не пали и се наложи да ме бутнат за да тръгна...
друг случай... пътувам си аз извънградско сигурно 200 км ... без никакъв проблем спирах няколко пъти и всичко ок... стигам си в софия спирам пред нас и гледма че не съм я паркирал много добре, влизам - паля.... хоп няма ток , че дори не се дави нещо и не се мъчи - само се чува как се опитва там да върти нещо , но безуспешно :)

и са кво? :) нов акумулатор или?

_________________
Изображение


Сря Яну 09, 2008 2:37 am
Профил WWW
Кара кола
Кара кола

Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:19 pm
Мнения: 203
Местоположение: София 16 Студентски
UNREAD_POST 
Като начало провери клемите. Добре почистени, стегнати и намазани с технически вазелин. Щом се е получило при опит да запалиш, непосредствено след като си изминал 200 км. дълбооко се съмнявам да е акумулатора.

_________________
Fiat Bravo SX 1.9 TD 100 '99 климатроник


Сря Яну 09, 2008 2:52 am
Профил
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 17, 2007 5:42 pm
Мнения: 211
Местоположение: София 01 Средец
UNREAD_POST 
просто осочих случка конкретна иначе си я карам редовно , явно е за затяване на там глупостите дето изреди .... :)

_________________
Изображение


Сря Яну 09, 2008 3:21 am
Профил WWW
UNREAD_POST 
Моя акумолатор умря точно така. Спирам пред нас, след пет минути се опитвам да запаля, и няма никой. Отворих капачките на акумолатора вътре вреше една клетка. Директно в контейнера за боклук, и си взех нов. Но пробвай с клемите първо, това е задължително.


Сря Яну 09, 2008 10:04 am
UNREAD_POST 
LEVSKI написа:
Моя акумолатор умря точно така. Спирам пред нас, след пет минути се опитвам да запаля, и няма никой. Отворих капачките на акумолатора вътре вреше една клетка. Директно в контейнера за боклук, и си взех нов. Но пробвай с клемите първо, това е задължително.


Това определено е много неправилна постъпка мисля си, акумулаторите имат адски вредни за околната среда вещества в себе си и не трябва просто така да се изхвърлят в кофите за боклук :-( .


Пет Яну 11, 2008 5:00 pm
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 17, 2007 5:42 pm
Мнения: 211
Местоположение: София 01 Средец
UNREAD_POST 
не е от акумулатора...той е на има няма година според това което пише на самия него... клемата едната не дава хубав контакт най-вероятно и ще трябва да се смени... а другия въпрос е че има някъде консуматор на ток....

Някой знае ли колко волта трябва да посочва в загасена кола без аларма... на мен ми показа 3.2 волта и пича дето ми го измери каза че имало някъде харч - не голям , но достатачен ... колко е нормалния харч ?

_________________
Изображение


Съб Яну 19, 2008 2:07 am
Профил WWW
UNREAD_POST 
акумулатора ли ти показва напрежение 3.2волта Yellow_Flash_Colorz_PDT_30


Съб Яну 19, 2008 9:52 am
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 17, 2007 5:42 pm
Мнения: 211
Местоположение: София 01 Средец
UNREAD_POST 
pi4_s_bravo написа:
акумулатора ли ти показва напрежение 3.2волта Yellow_Flash_Colorz_PDT_30


ми кое друго бе пич ...

крушата в на съседа двора ли... хах :cool:

_________________
Изображение


Нед Яну 20, 2008 1:42 am
Профил WWW
Кара кола
Кара кола
Аватар

Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 1:38 pm
Мнения: 252
Местоположение: София 18 Овча Купел
UNREAD_POST 
forkson написа:
... а другия въпрос е че има някъде консуматор на ток....



между другото и мен ме интересува дали има някъде консумация,защото на няколко пъти ми се случва да ми дават ток, вечер след работа не искаше ,а сутрините си палеше от раз.Казват ми ,че има нещо,което оставям ,но твърдо казвам,че няма какво...но защо пък се получава така.... :roll:

_________________
Fiat Coupe 1.8 16V - ex

Fiat Barchetta 1.8 16V -now

Изображение


Пет Фев 01, 2008 5:45 pm
Профил
UNREAD_POST 
Саморазреждането на акумулатора е по няколко причини. Основната е наличие на постоянен консуматор в автомобила при покой; установява се с помоща на амперметър, закачен последователно във веригата на акумулатора. Консумация, превишаваща 20mA е ненормална. Друга причина за саморазреждане е наличие на "паразитни" токове по корпуса - влага, мръсотия и т.н. Следваща възможност е презареждане или недозареждане. Там виновник, най-често е алтернатора, както и недобри контакти с клемите на аку. или с кабелите. Накрая - вътрешно късо, "мъртва" клетка, саморазреждане, вследствие на ненормални химични процеси..., т.е, нов акумулатор.
P.S. Понякога причината за съсипване на батерията е банална - липса на течност в клетките и. Май от там трябва да се започне диагностиката при подобен проблем.


Пет Фев 01, 2008 6:05 pm
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 10 мнения ] 


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  


  Display Pagerank
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.
Превод: web-hosting.bg