 |
|
Дата и час: Пет Май 30, 2025 7:31 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
|
Страница 1 от 1
|
[ 10 мнения ] |
|
Автор |
Съобщение |
forkson
Кара кола
Регистриран на: Вто Юли 17, 2007 5:42 pm Мнения: 211 Местоположение: София 01 Средец
|
 Няма ток...причини?
нещо много странно ми се случва ...
паля си, тръгвам карам си , никакви проблеми... спирам на бензиностанцията зареждам влизам в колата... хоп няма никой и не пали и се наложи да ме бутнат за да тръгна...
друг случай... пътувам си аз извънградско сигурно 200 км ... без никакъв проблем спирах няколко пъти и всичко ок... стигам си в софия спирам пред нас и гледма че не съм я паркирал много добре, влизам - паля.... хоп няма ток , че дори не се дави нещо и не се мъчи - само се чува как се опитва там да върти нещо , но безуспешно
и са кво?  нов акумулатор или?
_________________
|
Сря Яну 09, 2008 2:37 am |
|
 |
Nero_
Кара кола
Регистриран на: Сря Ное 21, 2007 12:19 pm Мнения: 203 Местоположение: София 16 Студентски
|
Като начало провери клемите. Добре почистени, стегнати и намазани с технически вазелин. Щом се е получило при опит да запалиш, непосредствено след като си изминал 200 км. дълбооко се съмнявам да е акумулатора.
_________________ Fiat Bravo SX 1.9 TD 100 '99 климатроник
|
Сря Яну 09, 2008 2:52 am |
|
 |
forkson
Кара кола
Регистриран на: Вто Юли 17, 2007 5:42 pm Мнения: 211 Местоположение: София 01 Средец
|
просто осочих случка конкретна иначе си я карам редовно , явно е за затяване на там глупостите дето изреди .... 
_________________
|
Сря Яну 09, 2008 3:21 am |
|
 |
LEVSKI
|
Моя акумолатор умря точно така. Спирам пред нас, след пет минути се опитвам да запаля, и няма никой. Отворих капачките на акумолатора вътре вреше една клетка. Директно в контейнера за боклук, и си взех нов. Но пробвай с клемите първо, това е задължително.
|
Сря Яну 09, 2008 10:04 am |
|
 |
Arnold
|
LEVSKI написа: Моя акумолатор умря точно така. Спирам пред нас, след пет минути се опитвам да запаля, и няма никой. Отворих капачките на акумолатора вътре вреше една клетка. Директно в контейнера за боклук, и си взех нов. Но пробвай с клемите първо, това е задължително.
Това определено е много неправилна постъпка мисля си, акумулаторите имат адски вредни за околната среда вещества в себе си и не трябва просто така да се изхвърлят в кофите за боклук  .
|
Пет Яну 11, 2008 5:00 pm |
|
 |
forkson
Кара кола
Регистриран на: Вто Юли 17, 2007 5:42 pm Мнения: 211 Местоположение: София 01 Средец
|
не е от акумулатора...той е на има няма година според това което пише на самия него... клемата едната не дава хубав контакт най-вероятно и ще трябва да се смени... а другия въпрос е че има някъде консуматор на ток....
Някой знае ли колко волта трябва да посочва в загасена кола без аларма... на мен ми показа 3.2 волта и пича дето ми го измери каза че имало някъде харч - не голям , но достатачен ... колко е нормалния харч ?
_________________
|
Съб Яну 19, 2008 2:07 am |
|
 |
pi4_s_bravo
|
акумулатора ли ти показва напрежение 3.2волта 
|
Съб Яну 19, 2008 9:52 am |
|
 |
forkson
Кара кола
Регистриран на: Вто Юли 17, 2007 5:42 pm Мнения: 211 Местоположение: София 01 Средец
|
pi4_s_bravo написа: акумулатора ли ти показва напрежение 3.2волта 
ми кое друго бе пич ...
крушата в на съседа двора ли... хах 
_________________
|
Нед Яну 20, 2008 1:42 am |
|
 |
Dessy
Кара кола
Регистриран на: Пет Юли 20, 2007 1:38 pm Мнения: 252 Местоположение: София 18 Овча Купел
|
forkson написа: ... а другия въпрос е че има някъде консуматор на ток....
между другото и мен ме интересува дали има някъде консумация,защото на няколко пъти ми се случва да ми дават ток, вечер след работа не искаше ,а сутрините си палеше от раз.Казват ми ,че има нещо,което оставям ,но твърдо казвам,че няма какво...но защо пък се получава така.... :roll:
_________________ Fiat Coupe 1.8 16V - ex
Fiat Barchetta 1.8 16V -now
|
Пет Фев 01, 2008 5:45 pm |
|
 |
Rokambol
|
Саморазреждането на акумулатора е по няколко причини. Основната е наличие на постоянен консуматор в автомобила при покой; установява се с помоща на амперметър, закачен последователно във веригата на акумулатора. Консумация, превишаваща 20mA е ненормална. Друга причина за саморазреждане е наличие на "паразитни" токове по корпуса - влага, мръсотия и т.н. Следваща възможност е презареждане или недозареждане. Там виновник, най-често е алтернатора, както и недобри контакти с клемите на аку. или с кабелите. Накрая - вътрешно късо, "мъртва" клетка, саморазреждане, вследствие на ненормални химични процеси..., т.е, нов акумулатор.
P.S. Понякога причината за съсипване на батерията е банална - липса на течност в клетките и. Май от там трябва да се започне диагностиката при подобен проблем.
|
Пет Фев 01, 2008 6:05 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 10 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |