 |
|
Дата и час: Вто Май 20, 2025 12:12 am
|
Виж темите без отговор | Виж активните теми
Автор |
Съобщение |
Tigar
Кара велосипед
Регистриран на: Чет Юли 07, 2005 11:54 pm Мнения: 22 Местоположение: София
|
е и аз чистя грешки но не е с визата
_________________ Диагностика на коли (чистене на грешки) не с е ангажирам 100% за отстраняване на повредата,засега връзка с ЛС.
|
Вто Окт 30, 2007 11:59 pm |
|
 |
Skip_01
Кара балканче
Регистриран на: Вто Ное 27, 2007 9:26 am Мнения: 46 Местоположение: BG
|
LEVSKI написа: Колеги, който е от София, да бяга при Стефчо в Захарна фабрика! ...
Стефчо има ли си телефон?
|
Чет Дек 06, 2007 10:06 pm |
|
 |
SCRAPHEAP
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Май 17, 2007 2:40 pm Мнения: 121 Местоположение: София 19 Люлин
|
Tigar написа: е и аз чистя грешки но не е с визата
Абе някой ще ми обясни ли, какви са тези грешки, дето ги чистите? Ако толкоз трябва да се махат, защо толкоз ревностно си ги пази компютъра? И какво по дяволите греши? Или пък се препълват логовете и вече няма място да пише? Аз принципно разбирам от нормални компютри, ама там грешки не чистим...
Та в кратце какви са тези грешки, дето се чистят, защо се чистят и каква е далаверата в цялата тази работа?
_________________ Чук, тел, клещи и маматааа!
________________
Tipo S 1.4 i.e. '94
|
Чет Дек 06, 2007 10:40 pm |
|
 |
LEVSKI
|
Skip_01 написа: Стефчо има ли си телефон?
0899/189956 това му е телефона, но принципно, вече е прекалено зает, До колкото разбрах от последния му пост в "Срещи и мероприятия" се закани в неделя да е пръв на срещата преди всички.
|
Чет Дек 06, 2007 11:53 pm |
|
 |
LEVSKI
|
SCRAPHEAP написа: Tigar написа: е и аз чистя грешки но не е с визата Абе някой ще ми обясни ли, какви са тези грешки, дето ги чистите? Ако толкоз трябва да се махат, защо толкоз ревностно си ги пази компютъра? И какво по дяволите греши? Или пък се препълват логовете и вече няма място да пише? Аз принципно разбирам от нормални компютри, ама там грешки не чистим... Та в кратце какви са тези грешки, дето се чистят, защо се чистят и каква е далаверата в цялата тази работа?
С извинение към сервизите.., но далаверата в чистенето е само за тях. Компютъра просто запеметява грешка някъде си, нещо не работи коректно. Пази я докато не я изчистиш. Дори и да смениш проблемния..."компоненет", ако грешката не се изчисти, ще продължи да я дава.
|
Чет Дек 06, 2007 11:56 pm |
|
 |
sok1
|
SCRAPHEAP написа: Tigar написа: е и аз чистя грешки но не е с визата Абе някой ще ми обясни ли, какви са тези грешки, дето ги чистите? Ако толкоз трябва да се махат, защо толкоз ревностно си ги пази компютъра? И какво по дяволите греши? Или пък се препълват логовете и вече няма място да пише? Аз принципно разбирам от нормални компютри, ама там грешки не чистим... Та в кратце какви са тези грешки, дето се чистят, защо се чистят и каква е далаверата в цялата тази работа?
Та значи, както каза LEVSKI, ЕКУ-то на колата си има памет, като всеки нормален компютър. Освен, че командва почти всичко в колата, има и функцията да тества всички компоненти, закачени към него или с една дума да следи за тяхното състояние. При наличие на неизправност, пък дори и да е била моментна (моментно прекъсване на верига, следствие на вибрация например), ЕКУ-то регистрира тази неизправност (грешка), запомня я в паметта си и изключва дефектиралия модул, компонент и т.н. Следсвие на това или работата на двигателя се влошава или светва някоя лампа на таблото, зада покаже, че има нещо гнило. Когато се направи диагностика (прочита се паметта на ЕКУ-то) се виждат всички запаметени грешки. Първата работа е да се изтрият (делнат). Ако неизправността е била моментна нормалната работа на двигателя или на компонента се възстановява. Ако обаче има трайна повреда, грешката (неизправността) се регистрира почти веднага и от там нататък само с изтриване няма да се оправят нещата. Иска си смяна или отремонтиране на неизправността.
|
Пет Дек 07, 2007 1:33 am |
|
 |
SCRAPHEAP
Кара Фиатче 126
Регистриран на: Чет Май 17, 2007 2:40 pm Мнения: 121 Местоположение: София 19 Люлин
|
Ей за пръв път чувам (прочитам) адекватно обяснение. Чувал съм от таксиджии, че еди кой си майстор им взима по 5 лева на грешка да ги чисти, после те пак се натрупвали и трябвало пак да ходят за чистене. И майсторът им казва "Имаш 7 грешки, изчистих ти ги, дай 35 лева". Става дума за кофти газифицирани автомобили, разбира се, където ЕКУ-то изобщо не знае какво става, а и никой не го пита
Понеже този тип изказвания и "чистения" вече страшно много пъти ми минават пред погледа, реших, че аз нещо не вдявам, та трябваше да попитам...
_________________ Чук, тел, клещи и маматааа!
________________
Tipo S 1.4 i.e. '94
|
Пет Дек 07, 2007 1:49 am |
|
 |
sok1
|
SCRAPHEAP написа: Ей за пръв път чувам (прочитам) адекватно обяснение. Чувал съм от таксиджии, че еди кой си майстор им взима по 5 лева на грешка да ги чисти, после те пак се натрупвали и трябвало пак да ходят за чистене. И майсторът им казва "Имаш 7 грешки, изчистих ти ги, дай 35 лева". Става дума за кофти газифицирани автомобили, разбира се, където ЕКУ-то изобщо не знае какво става, а и никой не го пита Понеже този тип изказвания и "чистения" вече страшно много пъти ми минават пред погледа, реших, че аз нещо не вдявам, та трябваше да попитам...
 с каквото можем ще си помагаме.
|
Пет Дек 07, 2007 2:32 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
 |