Мидихлорините ти са прави за голямата консумация на светлините, но моето МПС когато въртя на стартер (мисля че има реле за това), изключва фаровете ! Единствено консумацията е висока в промеждутъка от време между контакт и стартер...Аз изчаквам няколко секунди, но може да се пали безпроблемно и веднага, доколкото разбрах по-горе...Пък и за зимата, човек трябва да си "освежи" акумулатора по подразбиране

, така че не вярвам да е чак толкова голям проблем

.. и малко изчисления:...въртенето на стартера дърпа минимум 40 - 50 А от акумулатора, за сравнение 2 крушки от по 55 вата, дърпат максимум 10 А....=> 3 секунди въртене на стартер = мин. 20 секунди работа на светлините...
Естествено, че ако имаш слаб акумулатор, когато въртиш на стартер трябва да намалиш консумацията до 0, но тогава просто не си сигурен кога и къде няма да можеш вече да запалиш и риска си е доста висок !