Задвижван от електромотор стъкления покрив само за 10 секунди прилепва към задния капак. По този начин той не отнема от и без това оскъдното багажно пространство. Освен това той играе и роля на щит който предпазва от навлизането на въздушната струя в откритото купе. Когато слънцето е силно прозрачният покрив, по елкектрохимичен път, може да бъде затъмнен на пет степени, а за една минута може да стане напълно черен.
Дианамичните показатели, въпреки увеличеното тегло са идентични с тези на 550 Маранело благодарение на увеличената с 25 к.с. мощност. Разпределението на масите между двете оси е перфектно. За постигането на тази цел скоростната кутия и диференциалът са разположени на задния мост, а 12 цилиндровия V - образен двигател е изнесен максимално ниско и назад. Каросерията е алуминиева. Амортисьорите се управляват от микропроцесор. Автомобилът дори и при скорост над 300 км/ч е непоклатим на пътя .
Суперамерика се предлага с два вида 6 степенни скоростни кутии - секвенциална F1, при която скоростите се сменят от волана, както и механична, за по - консервативните.
Световната премиера на Ферари Суперамерика Маранело беше на международното автомобилно изложение в Детройт. Бройката на произведените автомобили от модела ще е 500.
Технически характеристики
Каросерия: двуместен кабриолет
Дължина/ширина/дължина: 4550/1935/1277 мм
Двигател: V12 с работен обем 5748 куб.см.
Степен на сгъстяване: 11:1
Мощност: 540 к.с., 7200 об./мин
Въртящ момент: 588,6 Нм
Максимална скорост : 320 км/ч
http://www.ferrariworld.com/FWorld/fw/index.jsp
http://speedzone.hit.bg/car_review1.html